AnonymBruker Skrevet 5. mai #21 Del Skrevet 5. mai Skremmende holdning til hasj og cannabis fra mange her. Hasj og cannabis stinker noe så utrolig kvalmt og det er uforståelig at så mange ønsker å røyke det når man vet det er skadelig for lungene. Det skadelig for en hjerne som ikke er ferdig utviklet. Folk blir sløve og giddalause. For ikke å snakke om at folk støtter kriminelle gjenger og all den elendigheten som følger med i kjølvannet av disse ulovlige rusmidlene. Så mange ødelagte menneskeskjebner, men det driter folk i bare de får røyka litt... Anonymkode: 37ae7...bfe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #22 Del Skrevet 5. mai Lukten er vel egentlig irrelevant. Lukter mye gjerne heller cannabis i gangen enn de spesielle matrettene til naboen. Hvis bråket er av den type du ellers ville ringt politiet for, så bør du fortsette å ringe. Anonymkode: 06120...fcd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #23 Del Skrevet 5. mai Kjøp sånn spray som fjerner lukt, og ta hintet når politiet mener det er en ikke-sak. Ring politiet når han bråker, det tar de mer seriøst. Og folk som bare røyker hasj lager ikke spetakkel, tipper det er fylla som er problemet der. Anonymkode: e10cc...e86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #24 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): De som svarer at ts "ikke skal plage politiet med det" røyker selv, tipper jeg... Anonymkode: 95c30...7ab Røyker ikke selv, og liker generelt ikke lukta, men bor i Oslo og blir utsatt for det ofte både ute og på terassen hjemme. Noe må man bare godta i by, tenker jeg. Ringere dere politiet på pilsing i park også? Anonymkode: 7a033...14c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #25 Del Skrevet 5. mai 8 hours ago, AnonymBruker said: De som svarer at ts "ikke skal plage politiet med det" røyker selv, tipper jeg... Anonymkode: 95c30...7ab Har ingen interesse av å røyke noe som helst men synes det er spinnvilt å ringe politiet bare fordi det lukter hasj i oppgangen. Anonymkode: c578e...f9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet 5. mai #26 Del Skrevet 5. mai 10 hours ago, AnonymBruker said: Tull, cannabis lukter MYE mer enn tobakk. Bare å ha et par gram cannabis i et rom er nok til at hele rommet lukter. Anonymkode: 6a7bd...40e Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet 5. mai #27 Del Skrevet 5. mai 10 hours ago, AnonymBruker said: Høres rart ut hvis vedkommende røyker noe ulovlig at vedkommende lager bråk. Av det jeg kjenner til at man kan røyke er det vel bare vanlig å bli rolig, ikke bry seg, bli apatisk, giddalaus osv... Du bør jo også ta hintet når politiet ikke kommer. Altså alvorlig talt, de kan ikke detaljstyre livene til folk, og har garantert langt viktigere ting å gjøre. Jeg ser ikke problemet. Ungene dine blir ikke narkomane av at naboen røyker liksom. Anonymkode: 828f4...06c Er nok ikke bare cannabis. Hadde vedkommende bare brukt cannabis hadde det ikke vært noe bråk. Kanskje en mild duft og Bob Marley på 20% volum. Sikkert alkohol og eller amfetamin i bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #28 Del Skrevet 5. mai Det verste her kan vel umulig være lukten, men at han er en hensynsløs bråkmaker det ikke går an å snakke til? Blir ikke barna skremt da når han lager bråk? Det hadde jeg blitt. Man blir forresten ikke aggressiv av cannabis, her er det nok et blandingsbruk og psykiatri. Du får heller ringe når han lager bråk, takk Jesus for at politiet ikke prioriterer cannabis like mye lenger. Høres ut som at du bare vil ta han for det fordi du personlig er i mot det. Leier han får du ta det med huseier om det virkelig ikke går an å snakke til han eller legge en lapp i postkassen. Anonymkode: 50926...610 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #29 Del Skrevet 5. mai Han "lager bråk når hen er ruset og lager bråk"? Dette har jeg nesten vondt for å tro. Du kan si mye om stonere, men har til dags dato aldri møtt noen som lager bråk. Anonymkode: ec19d...29c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #30 Del Skrevet 5. mai Si: Aiaiai maaan wah gwaan kan jai roike på din ganja! Anonymkode: 1854b...de7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå