AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #1 Del Skrevet 4. mai 2024 Dere som tar sol på Brun og Blid, hvordan er fremmøten når man skal ta sol? Det er en del år siden jeg tok sol så jeg lurer på om det er noe forandret? Når man skal velge seng, er det fortsatt den automaten utenfor? Må man bruke app til Brun og Blid? Håper noen kan svare på det jeg lurer på, dere som vil komme med moralpreken kan slippe å svare. Anonymkode: ae183...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #2 Del Skrevet 5. mai 2024 Ingen? Anonymkode: ae183...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #3 Del Skrevet 5. mai 2024 Du bruker appen deres og scanner QR-kode på boksen utenfor solarium-rommet. Fra appen kan du betale med Vipps. Synes det har blitt veldig mye enklere enn det var før. Anonymkode: 69d77...e71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #4 Del Skrevet 5. mai 2024 Må identifisere seg med bankid på automat eller app. Anonymkode: 67531...902 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #5 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Du bruker appen deres og scanner QR-kode på boksen utenfor solarium-rommet. Fra appen kan du betale med Vipps. Synes det har blitt veldig mye enklere enn det var før. Anonymkode: 69d77...e71 Takk! Må jeg laste ned appen deres? Anonymkode: ae183...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #6 Del Skrevet 5. mai 2024 Solarium er harry og som å rope på kreften. Anonymkode: 6870a...7e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #7 Del Skrevet 5. mai 2024 Hvorfor holder dere fortsatt på med dette? Det er jo akkurat som å røyke. Vi er 2024 folkens Anonymkode: 7896b...24a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå