AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #1 Skrevet 4. mai 2024 Jeg synes coop extra sin kneipp er det beste brødet av alle. Og Rema sin ikke langt etter. Men i butikkene her ligger kneippen usolgt i hyllene på kvelden, mens de dyre brødene er utsolgt. Jeg har prøvd mange av de dyreste, men smaker slik jeg forestiller meg barkebrød smaker. Grynete og fæle, vokser i munnen. Men selvfølgelig, det er MIN smak, respekterer at andre er anderledes. Men likevel, med mange mennesker med dårlig råd, hva er grunnen til at, etter min mening, de beste og billigste brødene ligger igjen? Det er nesten ikke forskjell på innholdsfortegnelsen. De dyre er bare tilsatt små menger havre eller annen "gryn". Likevel kjøpes disse til fire og fem ganger prisen av kneipp. De kan umulig være verd det. Anonymkode: 52e73...138
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #2 Skrevet 4. mai 2024 Kneip varer jo kun en dag. Neste dag er det tørt og fælt.. Anonymkode: e7a00...76e 6
Mardina Skrevet 4. mai 2024 #3 Skrevet 4. mai 2024 Kneippbrødet fra First Price er i hvert fall ubrukelig 😝 Blir tørt og uspiselig veldig fort 🤔 Kneippbrødet til REMA 1000 og Coop går greit innimellom, hvis man har veldig dårlig råd. Jeg baker uansett brød selv. Smaker mye bedre 😊 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #4 Skrevet 4. mai 2024 Kneip er tørt og smaker ikke noe godt. Jeg er ikke fan av smaken av kjøpebrød generelt da, men kneip er det verste synes jeg. Anonymkode: d05d9...ffd
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #5 Skrevet 4. mai 2024 Synes kneip er helt greit. 😊 Anonymkode: 03e72...4c9 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #6 Skrevet 4. mai 2024 Fordi det må spises samme dag, kanskje? Billig kneip har alltid blitt tørt og uspiselig om det har ligget en dag. Anonymkode: ff0aa...246 2
Gjest Gentleman59 Skrevet 4. mai 2024 #7 Skrevet 4. mai 2024 Mardina skrev (1 minutt siden): Kneippbrødet fra First Price er i hvert fall ubrukelig 😝 Blir tørt og uspiselig veldig fort 🤔 Kneippbrødet til REMA 1000 og Coop går greit innimellom, hvis man har veldig dårlig råd. Jeg baker uansett brød selv. Smaker mye bedre 😊 Kneip er ikke spiselig. Sagflis. Men noe mye viktigere: Har du en god oppskrift på brød? Det er fristende å prøve. Kjøkkenmaskinen stpr og er flau, den blir nesten ikke brukt.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #8 Skrevet 4. mai 2024 Ser flere påpeker at kneipen kun holder i en dag, men det opplever jeg med alt annet brød også, men nå er ikke jeg så fan av brødmat, så kanskje derfor 😅 Hvis jeg først skal ha brød så foretrekker jeg å kjøpe fra baker'n, vi spiser ikke så mye brød her hjemme, så det sprekker ikke matbudsjettet vårt om vi kjøper litt dyrere fra baker'n de få gangene vi skal ha brød. Anonymkode: e447f...990
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #9 Skrevet 4. mai 2024 Liker ikke kneip. Tørre brød som ikke smaker godt.. Syns "Havregull" er det beste brødet. Ganske grovt brød, sunt og veldig ferskt og godt. Anonymkode: ed0ca...cf4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #10 Skrevet 4. mai 2024 Det ligger usolgt fordi det ikke er et spesielt grovt eller sunt brød (det finnes i alle fall mange veldig mye bedre alternativ), fordi det ikke smaker godt og fordi det blir tørt mye fortere. Tror ikke du har særlig peiling på ernæring (eller smak, det er helt fair å foretrekke bigmac over gourmetmiddag, men å påstå at man har like god smak som en som foretrekker det motsatt er fullstendig bak mål) når du mener at de billigste brødene er de beste og at de dyrere bare er tilsatt "små mengder havre og litt gryn". Anonymkode: f2e68...688 6 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #11 Skrevet 4. mai 2024 TS Er enig i at First price kneipp ikke er spesielt god. Den virker ikke være fersk, selv på morgenen. Men Coop sin extra er fersk og saftig på morgenen (i hvertfall her) og holder da like lenge som annet brød. Anonymkode: 52e73...138
Mardina Skrevet 4. mai 2024 #12 Skrevet 4. mai 2024 Gentleman59 skrev (47 minutter siden): Kneip er ikke spiselig. Sagflis. Men noe mye viktigere: Har du en god oppskrift på brød? Det er fristende å prøve. Kjøkkenmaskinen stpr og er flau, den blir nesten ikke brukt. Jeg anbefaler gulrotbrødet fra Meny 😊 Blir saftig og godt 😊 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #13 Skrevet 4. mai 2024 Jeg kjøper ikke noe som ikke skårer fullt på grovhetsskalaen. Det er egentlig et ganske lavt krav til brødkvalitet og et absolutt minimum for meg hvis jeg skal spise brød. Å kjøpe kneipp er helt uaktuelt, da lar jeg heller være. Anonymkode: a8a65...add 2 1
Baktus2024 Skrevet 4. mai 2024 #14 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kneip varer jo kun en dag. Neste dag er det tørt og fælt.. Anonymkode: e7a00...76e som ..kjønnsorganer..p
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #15 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kneip varer jo kun en dag. Neste dag er det tørt og fælt.. Anonymkode: e7a00...76e Ikke fersk kneipp fra en god baker, den er fersk og god i flere dager. Dessverre har butikkene begynt å jukse ved å fryse ned brød som ikke selges fersk, da blir det dårlig kvalitet. Dere må klemme litt på brødet, kneipp skal ha skikkelig sprø skorpe, har den ikke det er det gårsdagens som har vært frosset. Anonymkode: 946b9...4dc
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #16 Skrevet 4. mai 2024 Et utrolig kjedelig, tørt og smakløst brød. Jeg foretrekker brød med litt fullkorn og krønsj, med litt korn og gode skorper. Kan godt spise kneipp, men da MÅ det i brødristeren først Anonymkode: 080ba...62d 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #17 Skrevet 4. mai 2024 Godt samme dag og dagen etter, men liker sjelden andre kjøpebrød på dag 3 heller. Anonymkode: f3e67...ea4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #18 Skrevet 4. mai 2024 Min erfaring med billig kneip er at den er tørr og kjip. Eneste den duger til er å lage arme riddere. Men jeg synes det er langt mellom gode butikkbrød uten å betale skjorta, så jeg foretrekker å bake selv. Sunnere blir det også. Anonymkode: 6dd3d...e6d
Gjest Boetica Skrevet 4. mai 2024 #19 Skrevet 4. mai 2024 Hjemmebakt er enkelt, billigst, best og sunnest. Kneipp bruker jeg å putte oppskjært i fryseren og ta opp et par skiver i gangen og legge rett i brødristeren. Siden jeg syns kjøpebrød er bedre å riste enn hjemmebakt. Og der duger kneipp bra.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #20 Skrevet 5. mai 2024 Jeg dropper kneip fordi det er omtrent like mettende som loff. For mange som har dårlig råd, så er grad og varighet av metthet som er viktige faktorer. Hvis man må spise tre ganger så mye, så er det ikke billigere... Anonymkode: 3724d...07b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå