Gå til innhold

Hvite sneakers til kjole i konfirmasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Da jeg hadde ryggplager og en vår full av konfirmasjoner og bryllup kjøpte jeg ballerinasko fra Skechers https://skechers.no/collections/ballerinasko Jeg klarte ikke å finne pensko med lav hæl som var komfortable og pene. Følte ballerina ble litt mindre hverdagslig enn sneakers.

Anonymkode: e5e9e...62d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Da jeg hadde ryggplager og en vår full av konfirmasjoner og bryllup kjøpte jeg ballerinasko fra Skechers https://skechers.no/collections/ballerinasko Jeg klarte ikke å finne pensko med lav hæl som var komfortable og pene. Følte ballerina ble litt mindre hverdagslig enn sneakers.

Men pene, det er de ikke.

Anonymkode: 621bb...a02

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Cleo eller Arya var da ganske pene? De kan brukes til hverdags også. 

Anonymkode: 23fc3...dd7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, for meg er de på høyde med mye av det som har lav hæl og står i finskoavdelingen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada det kan du, men de må ikke være skitne slik som Erna Solberg sine på Gullruten.🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nei. I konfirmasjonsselskap er det viktigste å vise respekt for konfirmanten, vertskapet og anledningen. I konfirmasjon sitter man stort sett på ræven hele dagen uansett, så komfort bør komme langt ned på listen over hva som er viktig for voksne folk som ikke har en diagnose.

Anonymkode: 1891e...968

Jeg hadde blitt skikkelig trist om mine gjester utsatte seg selv for smerte igjennom hele selskapet... det viktigste for meg er at gjestene har det bra, og den holdningen har resten av familien min også... ingen i min familie anser det som viktigere og mer respektfullt med "riktig" antrekk enn at folk slipper smerter...

Anonymkode: 61021...228

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da synes jeg hvite sneakers som ble linket til er mye finere og freshere. Det der er jo sko for folk i 80-90 årene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etk skrev (På 4.5.2024 den 9.55):

Spørs litt hva kjole, men hvis det ikke er typ gallakjole kan du definitivt bruke hvite sneakers!

Konfirmasjon er ikke galla uansett. Det er søte sommerkjoler og bunad. Er jo en markering på dagtid, så pent sommerkledd og pyntet er fint nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vel jeg får ikke vondt sv de så da passer de vel meg da

Anonymkode: a2783...62d

Du klarer fint å gå i noen gode pumps eller flate ballerinasko de få timene et slikt selskap varer. Dette er et oppkonstruert problem. 

Anonymkode: 7201a...72a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du klarer fint å gå i noen gode pumps eller flate ballerinasko de få timene et slikt selskap varer. Dette er et oppkonstruert problem. 

Hvilke mener du er gode å gå i?

Endret av Orly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.5.2024 den 9.49):

Da er de skoene som trådstarter viste til lengre oppe her mye finere. De der var jo ikke fine i det hele tatt - sorry🙈 Jeg hadde i alle fall ikke reagert om noen kom med hvite sneakers til kjole i konfirmasjon. Så lenge skoene er hele og rene, så det ikke ser shabby ut, ser jeg virkelig ikke problemet.

Anonymkode: 0710d...0c6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 10.40):

Det blir for uformelt til en konfirmasjon synes jeg. Det samme gjelder menn og gutter som stiller i dress og sneakers. Har forståelse for at ikke alke liker høye hæler, men da kan man f.eks velge noen flate ballerina sko.

Enig i dette. Det finnes mange behagelige pensko - det er ikke enten stiletthæler eller joggesko, liksom.

Ungene mine fikk/får heller ikke lov til å ha joggesko til konfirmasjonsantrekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/4/2024 at 11:47 AM, AnonymBruker said:

All muskulaturen i føttene blir jo helt slapp og ubrukelig når man plasserer dem i en deilig og myk fot-seng som de flyter rundt i hele dagen. Dermed blir føttene ute av stand til å gi kroppen den viktige støtten vi trenger. Variasjon er helt sikkert det beste. 

Anonymkode: 286a3...277

Hvis du virkelig er bekymret for dette regner jeg med det er barfotsko du egentlig vil anbefale. 😉 Man kan si mye om barfotsko, men fine er de ikke. 

Anonymkode: befc1...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har disse, gode å gå i, og fine nok til slike ting. Nå er de i tillegg på halv pris. 

https://www.sadusko.no/maryland-sandaler-svart?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw_-GxBhC1ARIsADGgDjuR8H2OdWysdIjOG9A5R4tLIUcy3Z4KiSPY_PgQB8qUQQwNVsBWgwUaAtZqEALw_wcB

Anonymkode: 99078...538

Ikke min smak i det hele tatt 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var flere med sneakers der, jeg droppet de selv men det hadde altså ikke vært krise å komme med det siden flere sndre hadde det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er greit om de er rene og fine. 

Men jeg synes flate ballerinasko er penest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du gjest, er du mor til konfirmanten eller konfirmanten selv? De to sistnevnte synes jeg ikke er passende, men som gjest? Tja, hvis skoene er rene og pene og du har en enkel sommerkjole til. 

Anonymkode: 1ed18...f0f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har disse, gode å gå i, og fine nok til slike ting. Nå er de i tillegg på halv pris. 

https://www.sadusko.no/maryland-sandaler-svart?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw_-GxBhC1ARIsADGgDjuR8H2OdWysdIjOG9A5R4tLIUcy3Z4KiSPY_PgQB8qUQQwNVsBWgwUaAtZqEALw_wcB

Anonymkode: 99078...538

Jeg har de samme og synes de er vonde. 😬 Veldig stivt kunstlær som gnager på min fot. 

Anonymkode: befc1...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det e fint det ❤️ men hva med noen lave sandaler i hvit? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...