AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Del Skrevet 4. mai Hei ❤️ Må først bare informere om at jeg er ganske ny i denne platformen.. så jeg er usikker på om jeg har lagt dette innlegget under riktig tema🥲 Jeg går gjennom mitt første IVF forsøk har allerede hatt 3 negative innsett. Vi er nå på det siste egget (blacto i frys) og hadde innsett 25.04. Samme dag tok jeg også ovitrelle og har tatt tester siste tre dagene før testdag som er da i morgen 05.05. Nederst på bilde er den siste testen jeg tok i dag morges (04.05) kan ovitrelle ligge i kroppen så lenge som en dag før testdag? 🫣🥴 Denne runden har jeg støttemedisin som ovitrelle, cyclogest og klexane sprøyter. Krysser fingrene🙂↕️ Anonymkode: 986d4...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #2 Del Skrevet 4. mai Det er bare 9 dager siden du tok ovitrelle, så svaret er dessverre ja: Det kan bare være spor etter ovitrellen du ser. Men for meg ser testene gradvis sterkere ut, så jeg vil gjette på at egget har festet seg. De neste dagene er usikre uansett. Det er ikke uvanlig å oppleve en kjemisk graviditet. Test i morgen (testdagen) og snakk med klinikken når de åpner på mandag. Jeg har vært gjennom det samme og har nå to barn ved hjelp av IVF. Yngste ble til på sjette innsett (4.uttak). Det er tøft. Lykke til ❤️ Anonymkode: 3a72c...582 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #3 Del Skrevet 4. mai Ja dessverre. Ovitrelle er igjen i kroppen ca 10 dager, hos noen 12 dager. Noe variabelt. Ha is i magen, litt vanskelig å vurdere på bildene, men syns streken ser sterkere ut. Hvis testene er av merket RFSU så er se kjent for lyse dårlige streker også. Lykke til ❤️ Anonymkode: 7e4c9...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Del Skrevet 5. mai Jeg fikk beskjed om og teste på Onsdag. Jeg har dag 9 etter innsett i dag... Fikk så vidt litt brunt blod på papiret. Så vet ikke om jeg skal ta mer cyclogest da? Første gang med IVF for meg. Lykke til.. håper det går din vei ♥️ Anonymkode: 2190d...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg fikk beskjed om og teste på Onsdag. Jeg har dag 9 etter innsett i dag... Fikk så vidt litt brunt blod på papiret. Så vet ikke om jeg skal ta mer cyclogest da? Første gang med IVF for meg. Lykke til.. håper det går din vei ♥️ Anonymkode: 2190d...e27 Fortsett med Cyclogest frem til du har testet og snakket med klinikken. Brunt blod kan være så mangt. Anonymkode: 7e4c9...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 9.10): Det er bare 9 dager siden du tok ovitrelle, så svaret er dessverre ja: Det kan bare være spor etter ovitrellen du ser. Men for meg ser testene gradvis sterkere ut, så jeg vil gjette på at egget har festet seg. De neste dagene er usikre uansett. Det er ikke uvanlig å oppleve en kjemisk graviditet. Test i morgen (testdagen) og snakk med klinikken når de åpner på mandag. Jeg har vært gjennom det samme og har nå to barn ved hjelp av IVF. Yngste ble til på sjette innsett (4.uttak). Det er tøft. Lykke til ❤️ Anonymkode: 3a72c...582 Takk for svar❤️ Prøver å ikke tenke på det negative som kjemisk gravididtet.. min testdag var i dag og fikk tydlig sterk strek🤭 Brukte også en digital test i dag som viste pluss.. så håper dette går fint🥹 Anonymkode: 986d4...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #7 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 9.38): Ja dessverre. Ovitrelle er igjen i kroppen ca 10 dager, hos noen 12 dager. Noe variabelt. Ha is i magen, litt vanskelig å vurdere på bildene, men syns streken ser sterkere ut. Hvis testene er av merket RFSU så er se kjent for lyse dårlige streker også. Lykke til ❤️ Anonymkode: 7e4c9...514 Takk for svar❤️ Hadde testdag i dag og fikk en ganske tydlig strek! Aldri fått positiv test før så dette er helt sjokkertende for meg🫣 tok også en digital test i dag som viste + tegnet med engang😅 Anonymkode: 986d4...dd7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #8 Del Skrevet 5. mai Jeg har alltid testet meg gjennom forsøk for å unngå å bli skuffet over feil resultat, så jeg pleier å vente til jeg ser at strekene blir svakere og jeg har til gode med å se så sterke positive tester hele 10 dager etter ovitrielle. På det meste har jeg hatt en svaaak positiv på dag 9, så jeg tillater meg å forsiktig gratulere deg med svangerskapet. ❤️❤️ Anonymkode: d63ee...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #9 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har alltid testet meg gjennom forsøk for å unngå å bli skuffet over feil resultat, så jeg pleier å vente til jeg ser at strekene blir svakere og jeg har til gode med å se så sterke positive tester hele 10 dager etter ovitrielle. På det meste har jeg hatt en svaaak positiv på dag 9, så jeg tillater meg å forsiktig gratulere deg med svangerskapet. ❤️❤️ Anonymkode: d63ee...d56 Tusen tusen takk TROOOR JEG🥰🤭❤️ Hadde testdag i dag og fikk en veldig sterk positiv test (du kan se bildet jeg la ut i dag lengre oppe når jeg svarte de andre) tok også en digital test som viste + med engang! jeg er enda sjokkert😩😩 Anonymkode: 986d4...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå