Gå til innhold

Soppinfeksjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvordan oppleves kronisk sopp? 

Ts, kanskje si noe om plagene du evnt opplever? Svie, lukt, kløe, flassete hud osv

Anonymkode: dbb87...80

 

Endret av kaiturid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kaiturid skrev (21 timer siden):

Jeg bruker pevaryl pudder. Blir værre av kremer. Går også på fluconazol tabletter. Samme som diflucan.

Du reddet meg😍 Tusen tusen takk!! Pudderet funket helt sykt! Svei tidligere i dag men nå er det ikke hovent i det hele tatt og heller ikke rødhet mer. Skal fortsette på den ca 10 dager (de på apoteket anbefalte) men nå føles det ut som om jeg er frisk nedentil! 

Anonymkode: 7fdbb...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Du reddet meg😍 Tusen tusen takk!! Pudderet funket helt sykt! Svei tidligere i dag men nå er det ikke hovent i det hele tatt og heller ikke rødhet mer. Skal fortsette på den ca 10 dager (de på apoteket anbefalte) men nå føles det ut som om jeg er frisk nedentil! 

Anonymkode: 7fdbb...03e

Såå bra 😊!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaiturid skrev (5 timer siden):

Det vil si at soppen er der konstant uten medisiner. Svir noe helt forjævlig hos meg. Har stått i dusjen og spylt med kokende vann for å bedøve på det værste. Fikk dette etter en hormonkur der jeg blødde en hel sommer.Får tabletter på blå resept. De er svindyre. Går derfor på 1-2 oral tabletter i uka og pudder nesten daglig. Brukt dette i over 20 år. Brukt bedøvende krem også men det svir . 

Dette ble litt utleverede,men for å forklare det kroniske og hvordan man kan få dette.

Æsj. Legg i spoiler neste gang da. Ew

Anonymkode: a2d12...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Æsj. Legg i spoiler neste gang da. Ew

Anonymkode: a2d12...0e1

Herregud, i overskriften står det Soppinfeksjon, da må du tåle å lese om synptomer på det når du går inn på et sånt innlegg 🤦🏻‍♀️ 

Anonymkode: 7fdbb...03e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...