AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #1 Del Skrevet 3. mai 2024 Spesielt ikke hvis jeg planlegger noe litt langt fram i tid. For da tenker jeg at da kan det jo hende at jeg er død. Det er plagsomme og unyttige tanker men de bare kommer. Jeg er ikke så gammel heller. Men mye kan skje. Vil ikke tenke sånn men klarer ikke å la være. Flere som er sånn? Anonymkode: 10dcb...a91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3. mai 2024 #2 Del Skrevet 3. mai 2024 Du bør oppsøke psykiatrisk hjelp, så du slipper å plages med sånne katastrofetanker og dødsangst som forringer livskvaliteten din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
. Anonym. Skrevet 3. mai 2024 #3 Del Skrevet 3. mai 2024 (endret) Det finnes ganger der jeg tenker 'vi alle skal dø, nå eller senere, så hva er vitsen?'. Jeg er bare 33 år gammel, det er vel for tidlig å tenke sånn? Jeg skjønner ikke. Endret 3. mai 2024 av . Anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #4 Del Skrevet 3. mai 2024 Du kan jo være død. Det er en visshet vi alle lever med. Men hvorfor hindrer din mulige død deg fra å glede deg, tenker du? Altså - om du er død så skjer det ikke. Er du ikke død så skjer tingen du gleder deg til. Det er premissene for en helt vanlig hverdag. Om du velger å la vissheten om at livet vil og skal ende i død på et for deg ukjent tidspunkt ødelegge gleden ved livets korte blaff er ditt valg. Andre - store poeter inkludert - har valgt å finne livets korte, uforutsigbare løp en direkte årsak til glede. Hvordan du ser på ditt liv, ts, er ditt valg. Det er dine tanker. Du både kan og bør forme dem etter dine ønsker og behov. Så hvordan du ser på livet og døden? Ditt valg. Vissheten om at vi alle kan dø når som helst? Den kan du ikke påvirke med mindre du tenker ta en runde inn i det irrasjonelle. Anonymkode: b1d40...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bor Skrevet 3. mai 2024 #5 Del Skrevet 3. mai 2024 Jeg er sånn til gangs. Gleder meg aldri til planer fordi jeg tenker hvis om at. Det gjelder også ferier jeg selv har planlagt i minste detalj. Men prøver også å tenke at hvis det ikke går så galt som jeg tror så blir det ganske bra. Som regel blir det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #6 Del Skrevet 4. mai 2024 Helt motsatt her. Gleder meg til å dø. Anonymkode: 3f843...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå