Gå til innhold

Provoserende kommentar fra sambo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg shaver ikke og har aldri gjort det. Sambo er ok med det. Likevel, igår når jeg satt i solsteika i bikini kommenterte han hele tiden at håret tøt ut. Sa ting som uff naboene kan se det, kan du gå å ta på deg en shorts osv. Jeg sa at de får bare titte. En nabo kallte på samba over hekken og ville prate med han. Før han går sier han til meg: plis ta på en bredere truse uten string. Jeg satt å så hele samtalen og ikke en gang så nabo på meg. Når han kom tilbake sa han det var flaut at nabo glodde mot meg og sikkert så det som tøt ut av hår. Han sier han blir flau av dette. Jeg ba han gå å shave seg selv der nede om det er plagsomt med hår. Hva jeg gjør i min hage og hva jeg går i har da ingen noe mer. Hadde dere også blitt såret/provosert?

Anonymkode: be243...198

  • Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker som han ikke er like ok med hår som du enten har trodd eller som han har gitt inntrykk for. 

Anonymkode: 11bd4...8c0

  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det er ikke lett, men det er disgusting med kjønnshår som stikker ut her og der. Kanskje du burde trimme litt da. Kanskje ikke så fint for folk å se. 

Anonymkode: c8b58...1a8

  • Liker 28
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner faktisk samboeren din. Det er ikke sosialt akseptert med synlige kjønnshår og da er det flaut for samboeren din. Naboen så ikke på deg kanskje, men likevel da, det er lov å gjøre seg presentabel når man er synlig for folk.

  • Liker 39
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gris

Anonymkode: 70d79...39c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes selv det er litt spesielt å bruke en liten stringtruse om man ikke en gang har barbert bikinilinja 😅 mannfolk barberer ofte ikke selv, men de bruker i det minste mer dekkende underdeler. Hadde blitt like ukomfortabel om det var kjønnshåra til en mann som tøyt ut av klærne 😅 når det er sagt så er det hundre måter samboeren din kunne håndtert den situasjonen bedre. Han virker ganske lei og «checked out». 

  • Liker 20
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Uff det er ikke lett, men det er disgusting med kjønnshår som stikker ut her og der. Kanskje du burde trimme litt da. Kanskje ikke så fint for folk å se. 

Anonymkode: c8b58...1a8

Fuck off.

Anonymkode: 07d77...dae

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi faen i kommentarene trådstarter.

 

Men virker ikke som din samboer er så likegyldig til kjønnshår som du trodde.

Anonymkode: 07d77...dae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at dette går litt på at synlig kjønnshår utenfor bikini ikke er sosialt akseptert og at samboeren din er flau over at du ikke bryr deg om det ute der andre mennesker kan se dere. Føler det faller under samme kategori som å sole seg toppløs veldig synlig i hagen, gå rundt med synlig skitne klær, morgenkåpe på butikken, joggebukse på fest osv. rett og slett at det ikke passer seg.

Anonymkode: f25ce...557

  • Liker 17
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Sambo 

Anonymkode: 03731...6b2

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg shaver ikke, og mannen min synes det er helt greit. Vi er gjerne på nakenspa eller strender, og veldig komfortable med nakenhet og kropp. Derimot bruker jeg bikinitruse som dekker busken når jeg er steder der nakenhet ikke er akseptabelt, det er jo faktisk en del av kjønnsorganet mitt, og jeg har ingen ting med å prakke på andre mennesker kjønnshår. Føler det blir en form for blotting. 

Vet ikke hvor skjermet du bor ts, men så lenge naboer og andre kan se deg bør du ta hensyn. 

Anonymkode: 117e2...dc8

  • Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet det kalles å trimme busken? Ja på sidene, så den ikke gror utfor badetøyet..... 

Anonymkode: ac550...3d1

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gulesokker skrev (14 minutter siden):

Synes selv det er litt spesielt å bruke en liten stringtruse om man ikke en gang har barbert bikinilinja 😅 mannfolk barberer ofte ikke selv, men de bruker i det minste mer dekkende underdeler. Hadde blitt like ukomfortabel om det var kjønnshåra til en mann som tøyt ut av klærne 😅 når det er sagt så er det hundre måter samboeren din kunne håndtert den situasjonen bedre. Han virker ganske lei og «checked out». 

Enig. Ok å ikke fjerne men da må man dekke til, syns jeg.

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samba over hekken:danser:

Treffende😂

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For the record: jeg er helt for at det skal være samme forventninger til damer som til menn når det gjelder dette. Jeg driter i om damer shaver armer, bein, whatever. Samme nedentil, none of my business. MEN som nevnt over her: kjønnshåra er en del av kjønnsorganet ditt, og jeg personlig er ikke komfortabel med å få det prakka på meg uanmeldt. Samme gjelder for menn, som sagt. Det hadde igrunn vært enda verre.. Jeg hadde derimot ikke brydd meg noe særlig om personen satt hjemme hos seg selv, på egen tomt - slik du gjorde. 
og synes det er rart at samboeren din har latet som han er Ok med hår hele veien når han tydeligvis ikke er det 😅 

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, gulesokker said:

For the record: jeg er helt for at det skal være samme forventninger til damer som til menn når det gjelder dette. Jeg driter i om damer shaver armer, bein, whatever. Samme nedentil, none of my business. MEN som nevnt over her: kjønnshåra er en del av kjønnsorganet ditt, og jeg personlig er ikke komfortabel med å få det prakka på meg uanmeldt. Samme gjelder for menn, som sagt. Det hadde igrunn vært enda verre.. Jeg hadde derimot ikke brydd meg noe særlig om personen satt hjemme hos seg selv, på egen tomt - slik du gjorde. 
og synes det er rart at samboeren din har latet som han er Ok med hår hele veien når han tydeligvis ikke er det 😅 

Han kan være helt OK med hår selv om han ikke syns det er greit å vise den utrimma bikinilinje til hele nabolaget. 

Anonymkode: 01444...6eb

  • Liker 10
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lille svarte Sambo danset samba. Wow, skikkelig fest da.

Anonymkode: ab106...db1

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med samboeren, helt ok ikke å barbere seg men å sitte i stringtruse så kjønnshår stikker ut er utrolig udelikat. Større truse eller trim litt hår, enkelt å løse.

Anonymkode: f0d2e...4b4

  • Liker 12
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ann å like kjønnshår uten at man liker at konen sin viser det til hele nabolaget

Anonymkode: eac8a...eb5

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trimmer kun, shaver aldri. Trimmer bare det som er utenfor trusekanten, og da nettopp for at det ikke skal være mye hår utenfor bikinien.

Jeg har vært tydelig til alle jeg har vært sammen med at jeg ikke shaver. Men å gå rundt i stringbikini med full busk utenfor synes jeg blir uanstendig.

Anonymkode: 98f52...e11

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...