AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #41 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ikke hos oss. Vi bytter selvfølgelig alltid til rene håndklær mellom gjester. Noe annet er bare ekkelt. Anonymkode: cb503...4b8 Med ca 80 hotellovernattinger i året så kan jeg bekrefte at dette skiltet nå er hengt opp på 90%+ av hotellene i europa og USA. Så da tar man jo dette som regelen. Anonymkode: 93db3...9c3 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #42 Del Skrevet 3. mai 2024 Er ikke så ofte på hotell men søppel går i søpla, "stort" søppel plasseres samlet på egnet sted. Jeg pleier å ta av dynetrekket og sove med kun det (er veldig varm av meg). Dyna og det tomme trekket ligger på senga når jeg drar. Når jeg har en dobbeltseng redd opp for to bretter jeg sammen dyna jeg ikke bruker og legger den på en stol. Håndduker henger enten på krokene sine, over dusjkanten, eller over toalettet. Anonymkode: f6283...cc3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #43 Del Skrevet 3. mai 2024 Samler søppel og tar av sengetøyet. Som tidliger stuepike vet jeg at det er sengetøyet de setter mest pris på. Anonymkode: bdb20...802 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #44 Del Skrevet 3. mai 2024 Jeg setter tomflasker ved siden av søppelbøtta, gjerne i en pose hvis jeg har en til overs. Husk at hoteller også får pant på brusflasker av glass når de leverer inn fulle kasser, så ikke kast glassflaskene i søppelbøtta! Samler sammen håndklær og henger dem over kanten på badekaret e.l, slik at renholderen slipper å plukke dem opp fra golvet. Henger eventuelt sengeteppe over en stol, men tar ikke av sengetøy. Setter møbler sånn noenlunde slik de sto da jeg kom Anonymkode: 29252...53f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #45 Del Skrevet 3. mai 2024 Forlater rommet rimelig greit. Jeg legger ting i søpla underveis, og eventuell rest før jeg går. Flasker står samlet. Sengetøy er i senga, men ikke pent oppredd. Håndduker i en haug. Stoler setter jeg på plass hvis det behøves når jeg pakker, ellers ikke. Sengetepper ligger i skapet. Legger dem der når jeg kommer, tar dem ikke ut før jeg drar. Anonymkode: a1d94...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #46 Del Skrevet 3. mai 2024 Jeg legger alltid noen kr til vaske personalet med en liten lapp. De har et rotteres på jobb og dårlig lønn. Legger håndkler i en haug. Rydder,kaster søppel. Anonymkode: bfa54...f7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #47 Del Skrevet 4. mai 2024 Ser det er noen som nevner tomflasker her; Hvorfor ikke ta de selv? De få landene som har panteautomat er også rike nok til å betale vaskerne ei skikkelig lønn.. Anonymkode: dbd22...ea7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #48 Del Skrevet 4. mai 2024 Har blitt voksen og skjerpa meg. Før ga jeg litt blaffen og la klær og rot utover mens jeg bodde der, ikke særlig til rydding heller. Men rydding før man drar hjelper en også til ved pakkingen- at det ikke ligger noe av ens egen eiendeler under et håndkle eller lignende. Samler søpla, lar bruke håndklærligge på badet og legger igjen som regel litt tips. Å ta a sengetøyet høres for meg ut som en merkelig ting å gjøre, så dit kommer jeg nok aldri. Anonymkode: dfb1c...32e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #49 Del Skrevet 4. mai 2024 Jeg lar alltid håndklærne ligge høyt for å unngå unødvendig belastning, og de henges hvis de er våte. Det er kun om du vil ha nytt håndkle at noen hoteller sier det kan legges på gulvet. Etter du har sjekket ut skal du ikke ha nytt håndkle, og alle håndklær byttes før neste gjest. Hvorfor ikke spare de ansatte ved å gjøre det tydelig at det ikke er noen overraskelser der og ellers gjøre livet enklere? Anonymkode: 522c1...677 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 4. mai 2024 #50 Del Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ser det er noen som nevner tomflasker her; Hvorfor ikke ta de selv? De få landene som har panteautomat er også rike nok til å betale vaskerne ei skikkelig lønn.. Anonymkode: dbd22...ea7 Hvis man skal til flyplass med kollektiv er det sjelden man gidder å stikke innom en butikk for å pante en flaske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #51 Del Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ser det er noen som nevner tomflasker her; Hvorfor ikke ta de selv? De få landene som har panteautomat er også rike nok til å betale vaskerne ei skikkelig lønn.. Anonymkode: dbd22...ea7 Finnes det en mulighet til å bare sette igjen flasker, uansett om det er et hotellrom, flaskeinnsamling på jobb, slike beholdere til flasker ved siden av søppelspann (slik at andre kan plukke med), så bruker jeg den. Å pante selv er kun noe jeg gjør når det er eneste alternativet, selv hjemme foretrekker jeg at idrettslag kommer innom og får det jeg har. Anonymkode: 93db3...9c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 4. mai 2024 #52 Del Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 11.21): 1 min hvor vi kunne gjort noe annet. De ansatte må fortsatt være på jobb like lenge. I tillegg så er det jo også noe som ville tatt de 1 min også. Hadde ikke overrasket meg. Anonymkode: 84213...363 Det blir jo ikkje 1min om dei må gjere det i alle rom, og gong etter gong kome til rot over alt. Men så er folk ulike. Eg likar å rydde litt etter meg på restaurant også, sjølv om det er jobben til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå