AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #21 Del Skrevet 3. mai 2024 Er helt likegyldig til baller, men kvisete frister lite. Jeg er er klar over at eier ikke velger det selv. Jeg godtar, men ingen tunge. Kun fingre. Anonymkode: 9ca97...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 4. mai 2024 #22 Del Skrevet 4. mai 2024 Jeg liker store baller, gjerne uten hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #23 Del Skrevet 4. mai 2024 Ikke kviser, og selvsagt rene. Er de det, så har jeg helt dilla. 😐 Vil sutte og sleike på de uansett form og fasong. Flaut ja men sånn er jeg. Anonymkode: e7c07...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennplugg Skrevet 4. mai 2024 #24 Del Skrevet 4. mai 2024 Store, tunge, glatte, rene som er pirrende å veie i hånda, deilige å slikke/suge på og viktigst; klasker mykt mot gullknappen min når jeg tas bakfra🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #25 Del Skrevet 4. mai 2024 Vært borti både lange og korte, bryr meg fint lite om det med mindre fyren har synlige baller/penis til hverdags i buksa (at det ikke ligger på plass og er synelig selvom de ikke er opphisset?), vet at noen ser på det som et symbol av mannlighet men der setter jeg streken over hva som er hot... if it makes sense. Klarte for noen år siden dytte den ene testikkelen opp og den ble "borte" og jeg frika ut under en blowjob, men typen bare dytta den ned igjen og fikk seg en god latter. Her er min eneste AHA opplevelse med baller hahaha. Kviser? Har typen hatt en kvise der så har jeg gitt han en handjob, ikke gitt blowjob. Kviser kan alle få og vet at jeg selv har hatt en eller to på labia/innsiden av låret når det har vært en varm sommer + at man har jobbet mye. Begge er renslige og dusjer hver dag/annen hver dag utifra arbeid/aktivitet. Er det mange kviser på ballene så kanskje man må vaske/pleie de mer? Ellers er baller nice. Typen liker at de får litt oppmerksomhet. Anonymkode: 12ee2...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #26 Del Skrevet 4. mai 2024 Barbert. Ellers ingen preferanser. Anonymkode: 0078d...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymMisbruker Skrevet 4. mai 2024 #27 Del Skrevet 4. mai 2024 On 5/3/2024 at 7:38 PM, AnonymBruker said: Er helt likegyldig til baller, men kvisete frister lite. Jeg er er klar over at eier ikke velger det selv. Jeg godtar, men ingen tunge. Kun fingre. Anonymkode: 9ca97...c75 Hvordan fingrer du ballene egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymMisbruker Skrevet 4. mai 2024 #28 Del Skrevet 4. mai 2024 12 hours ago, Miss91 said: Jeg liker store baller, gjerne uten hår. Hvor store er egentlig store baller, og hvordan måler man det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 4. mai 2024 #29 Del Skrevet 4. mai 2024 Hvordan jeg liker ballene? Nytømt! 😁 Nytømt til gangs.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #30 Del Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 7.11): Skal dem henge langt ned? Store baller? Eller betyr det fint lite? Hårete eller glatte? Er det et problem om ballene er kvisete? Hvordan er det med balleslikking, er det godt utbredt blant damene om jeg kan spørre? Anonymkode: eab5b...223 Ballene er helt normale, og henger oftere enn ikke. Lite hår, men litt. Har aldri hatt kviser på ballene. Og ikke en eneste kvinne skal få nærme seg ballene mine med kjeften sin, det liker jeg ikke. Anonymkode: fa269...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #31 Del Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 12.20): Estetisk sett foretrekker jeg at de sitter ganske tight, med lite heng og sleng. Anonymkode: 086c4...a6f Pungen gjør seg best når det er kaldt, i motsetning til penis. Anonymkode: af6a5...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 4. mai 2024 #32 Del Skrevet 4. mai 2024 AnonymMisbruker skrev (51 minutter siden): Hvor store er egentlig store baller, og hvordan måler man det? Tja, si det? Det vet jeg når jeg ser dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymMisbruker Skrevet 4. mai 2024 #33 Del Skrevet 4. mai 2024 Just now, Miss91 said: Tja, si det? Det vet jeg når jeg ser dem Nice try Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #34 Del Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og ikke en eneste kvinne skal få nærme seg ballene mine med kjeften sin, det liker jeg ikke. Det skjønner jeg, er skummelt å tenke på i tilfelle dama er sulten. Anonymkode: eab5b...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #35 Del Skrevet 4. mai 2024 Baller er ekkelt Anonymkode: cbe83...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 5. mai 2024 #36 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymMisbruker skrev (10 timer siden): Nice try ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #37 Del Skrevet 5. mai 2024 Kvisete baller? Neitakk… høres uvanlig ut og noe som bør sjekkes hos lege om en har. Ellers bryr jeg meg ingenting om hvordan ballene ser ut og tar dem gjerne i munnen. Anonymkode: 2abab...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #38 Del Skrevet 5. mai 2024 Veldig variert utseende på baller jeg har møtt. Liker litt tyngde på de, men det er slett ikke det som bestemmer eller er viktigst. Slikker gjerne nyvaskede. Aldri opplevd kvisete, men har kun ligget med menn, ikke gutter. Anonymkode: adbc1...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OxBall Skrevet 9. mai 2024 #39 Del Skrevet 9. mai 2024 On 5/5/2024 at 9:53 AM, Miss91 said: ? Brukeren mener at du hinter til å ville se ballene til mennene her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 9. mai 2024 #40 Del Skrevet 9. mai 2024 OxBall skrev (1 time siden): Brukeren mener at du hinter til å ville se ballene til mennene her inne. 😂😂 nei takk😂 jeg har tilgang på de jeg vil ha 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå