Gå til innhold

Hvordan liker dere ballene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal dem henge langt ned? Store baller? Eller betyr det fint lite? Hårete eller glatte? Er det et problem om ballene er kvisete? Hvordan er det med balleslikking, er det godt utbredt blant damene om jeg kan spørre? :hehe:

Anonymkode: eab5b...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ..?

"Kjønn: Ikke viktig" - mon tro det.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

carlberner1 skrev (12 minutter siden):

Hæ..?

"Kjønn: Ikke viktig" - mon tro det.

Skal dem henge langt ned? Store baller? Eller betyr det fint lite? Hårete eller glatte? Er det et problem om ballene er kvisete? Hvordan er det med balleslikking, er det godt utbredt blant damene om jeg kan spørre?

Jeg kan uansett ikke velge kjønn på den anonyme brukeren, det er det kun admin som kan.

Anonymkode: eab5b...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er et problem om ballene er kvisete. Slikker ikke på kviser. Eller ingen mening. 

Anonymkode: 1f9be...461

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kvinne da, så er jo ikke alt jeg vet om temaet. Men har vært gift noen år da. Og føler de forandrer seg jo fra lange til korte på samme mannen. Kviser har jeg heldigvis ikke vært borti, men så er jeg ikke så glad i baller da. Unngår dem egentlig om jeg kan. At de dasker litt innimellom er ikke plagsomt da, men ikke en nødvendighet liksom. 

Anonymkode: ae5bb...1f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og har aldri tenkt over hvordan pungen ser ut.

Anonymkode: f6363...ac8

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er kvinne og har aldri tenkt over hvordan pungen ser ut.

Anonymkode: f6363...ac8

Så du lukker øynene dine når mannen drar ballene sine over ansiktet ditt?

Anonymkode: eab5b...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skal dem henge langt ned? Store baller? Eller betyr det fint lite? Hårete eller glatte? Er det et problem om ballene er kvisete? Hvordan er det med balleslikking, er det godt utbredt blant damene om jeg kan spørre? :hehe:

Anonymkode: eab5b...223

Jeg visste ikke baller kunne bli kvisete, og det ville vært uaktuelt å gi oral til ballene i så fall. Jeg ville kanskje ikke likt tanken på å massere dem heller. Tenk om ei kvise popper mens jeg gjør det? Ville ikke brydd meg med tanke på hvordan det så ut. Hvis du har kviser, kan det kanskje være en idè å la håret gro ut? Vil tro de fleste synes det er mer appetittlig enn kviser. Da synes de heller ikke i lik grad, om du er bekymra for at noen skal bli avskrekka av å se dem. 

Jeg liker ikke så godt å slikke ballene, og de bør være hårfrie og nyvaska i så fall. Synes generelt hår i munn er kvalmende, og tykke kjønnshår er av verste sort. Korte stubber går bra, og kan kile tunga deilig. Drar han ballene over ansiktet mitt, spiller det ingen rolle om det er hår eller ikke, med mindre vi snakker balleoral. 

Utseendet på ballene har jeg få formeninger om, heller ikke med tanke på hårvekst. Min mann har baller/ballepose i ymse fasonger, avhengig av temperatur og hardhet på ereksjonen 😄 Blir han varm nok, henger de uansett til en viss grad. Det kan være deilig med hengeballer om han tar meg bakfra. Det dasker så deilig. 
Jeg synes ellers det er attraktivt om mannen har kjønnshår, eventuelt en forkortende stuss (1,5-3 cm hårlengde er fint). Ingen viktig greie i det hele tatt.

Hvorvidt det er utbredt med balleoral, vet jeg ikke. Jeg gjør det som en del av generell oralsex, så det skjer hver gang jeg suger.  

Anonymkode: c5cfd...562

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg visste ikke baller kunne bli kvisete, og det ville vært uaktuelt å gi oral til ballene i så fall. Jeg ville kanskje ikke likt tanken på å massere dem heller. Tenk om ei kvise popper mens jeg gjør det? Ville ikke brydd meg med tanke på hvordan det så ut. Hvis du har kviser, kan det kanskje være en idè å la håret gro ut? Vil tro de fleste synes det er mer appetittlig enn kviser. Da synes de heller ikke i lik grad, om du er bekymra for at noen skal bli avskrekka av å se dem. 

Jeg liker ikke så godt å slikke ballene, og de bør være hårfrie og nyvaska i så fall. Synes generelt hår i munn er kvalmende, og tykke kjønnshår er av verste sort. Korte stubber går bra, og kan kile tunga deilig. Drar han ballene over ansiktet mitt, spiller det ingen rolle om det er hår eller ikke, med mindre vi snakker balleoral. 

Utseendet på ballene har jeg få formeninger om, heller ikke med tanke på hårvekst. Min mann har baller/ballepose i ymse fasonger, avhengig av temperatur og hardhet på ereksjonen 😄 Blir han varm nok, henger de uansett til en viss grad. Det kan være deilig med hengeballer om han tar meg bakfra. Det dasker så deilig. 
Jeg synes ellers det er attraktivt om mannen har kjønnshår, eventuelt en forkortende stuss (1,5-3 cm hårlengde er fint). Ingen viktig greie i det hele tatt.

Hvorvidt det er utbredt med balleoral, vet jeg ikke. Jeg gjør det som en del av generell oralsex, så det skjer hver gang jeg suger.  

Anonymkode: c5cfd...562

Ser innlegget mitt kan virke noe motsigende. Jeg suger altså ikke så ofte, fordi jeg generelt ikke er så glad i det. Men jeg gir balleoral hver gang jeg suger. Kanskje 4-5 ganger i måneden.

Anonymkode: c5cfd...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Så du lukker øynene dine når mannen drar ballene sine over ansiktet ditt?

Anonymkode: eab5b...223

🤣🤣🤣

Anonymkode: df9c7...e51

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så merkelig med slike tråder, du kan jo gjøre like lite med ballene som med høyden så preferanser om noen damer faktisk har det tviler jeg på vil hjelpe deg.

Kjenner ikke noen som har brydd seg om ballene til mannen. Er kun en som noensinne har kommentert noe slikt og da var det fordi no manglet der nede.

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Så du lukker øynene dine når mannen drar ballene sine over ansiktet ditt?

Anonymkode: eab5b...223

Det der hadde jeg aldri tillatt. Jeg er så vanilje at baller dratt over ansiktet mitt er jeg ikke interessert i.

Anonymkode: 255ff...825

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg visste ikke baller kunne bli kvisete, og det ville vært uaktuelt å gi oral til ballene i så fall. Jeg ville kanskje ikke likt tanken på å massere dem heller. Tenk om ei kvise popper mens jeg gjør det? Ville ikke brydd meg med tanke på hvordan det så ut. Hvis du har kviser, kan det kanskje være en idè å la håret gro ut? Vil tro de fleste synes det er mer appetittlig enn kviser. Da synes de heller ikke i lik grad, om du er bekymra for at noen skal bli avskrekka av å se dem. 

Jeg liker ikke så godt å slikke ballene, og de bør være hårfrie og nyvaska i så fall. Synes generelt hår i munn er kvalmende, og tykke kjønnshår er av verste sort. Korte stubber går bra, og kan kile tunga deilig. Drar han ballene over ansiktet mitt, spiller det ingen rolle om det er hår eller ikke, med mindre vi snakker balleoral. 

Utseendet på ballene har jeg få formeninger om, heller ikke med tanke på hårvekst. Min mann har baller/ballepose i ymse fasonger, avhengig av temperatur og hardhet på ereksjonen 😄 Blir han varm nok, henger de uansett til en viss grad. Det kan være deilig med hengeballer om han tar meg bakfra. Det dasker så deilig. 
Jeg synes ellers det er attraktivt om mannen har kjønnshår, eventuelt en forkortende stuss (1,5-3 cm hårlengde er fint). Ingen viktig greie i det hele tatt.

Hvorvidt det er utbredt med balleoral, vet jeg ikke. Jeg gjør det som en del av generell oralsex, så det skjer hver gang jeg suger.  

Anonymkode: c5cfd...562

Endelig et ordentlig svar fra noen! :) 

Joda, alle steder hvor det finnes porer i huden kan man få kviser.

Anonymkode: eab5b...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Estetisk sett foretrekker jeg at de sitter ganske tight, med lite heng og sleng. 

Anonymkode: 086c4...a6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Estetisk sett foretrekker jeg at de sitter ganske tight, med lite heng og sleng. 

Anonymkode: 086c4...a6f

Hør nå her, ballene henger mer ned når de har det varmt, og trekker seg opp og inntil når det er kaldt, dette er for temperaturregulering siden sædcellene er mest vitale litt under kroppstemperatur. Jamfør sauna versus isbading.

 Dette kunne godt ha vært i pensum på skolen, tydeligvis, siden noen tror visst at noen menn har hengeballer og andre ikke. 

 Hvis det er viktig at de ikke henger, må vel mannen oppbevares på et kaldt sted "før bruk", tenker jeg.

 

Anonymkode: 33487...321

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er lojale baller som leker best hjemme er det helt likegyldig hvordan de ser ut.

De produserer liv. Og lyst. Vi kommer i den utgaven dna’et vårt bestemte.

Anonymkode: f4a7c...010

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hør nå her, ballene henger mer ned når de har det varmt, og trekker seg opp og inntil når det er kaldt, dette er for temperaturregulering siden sædcellene er mest vitale litt under kroppstemperatur. Jamfør sauna versus isbading.

 Dette kunne godt ha vært i pensum på skolen, tydeligvis, siden noen tror visst at noen menn har hengeballer og andre ikke. 

 Hvis det er viktig at de ikke henger, må vel mannen oppbevares på et kaldt sted "før bruk", tenker jeg.

 

Anonymkode: 33487...321

Det er vel uansett individuelle forskjeller her. Om du stiller opp 100 menn i det samme tempererte rommet er ikke alle like store eller henger like mye eller lite. 🤷‍♀️

Jeg bryr meg fint lite om hverken størrelse eller hvor mye de henger, men skal jeg ha de i munnen bør de være nyvaskede samt hår og kviseløse👌

Anonymkode: fea4e...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker store hengeballer. Må innrømme at baller tenner meg veldig. Og å kjenne dem daske meg er også veldig deilig. Liker godt å suge dem, men da må de være kvisefrie(🤮), nyvasket og hårløse.

Anonymkode: 0dd5c...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror sånne ting som er utrolig viktig for enkelte menn, som ballestørrelse, volum på sæden, osv - egentlig har mest betydning for den som stiller spørsmålet enn for kvinner generelt. I alle fall er det slik jeg har forstått det.

Jeg tror videre at når det gjelder hvorvidt en kvinne vil ligge med deg, så er hvor langt ballene henger ned sikkert nede på 700.plass et sted i vurderingskriteriene. 

Endret av isw
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hør nå her, ballene henger mer ned når de har det varmt, og trekker seg opp og inntil når det er kaldt, dette er for temperaturregulering siden sædcellene er mest vitale litt under kroppstemperatur. Jamfør sauna versus isbading.

 Dette kunne godt ha vært i pensum på skolen, tydeligvis, siden noen tror visst at noen menn har hengeballer og andre ikke. 

 Hvis det er viktig at de ikke henger, må vel mannen oppbevares på et kaldt sted "før bruk", tenker jeg.

 

Anonymkode: 33487...321

Nå er det jo du som forstår at menn har forskjellige kropper, noen har baller som henger 5cm ned, andre har baller som henger 15cm ned i samme temperatur.

Anonymkode: eab5b...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der han vil ha tunga mi må det være kvisefritt, hårfritt og rent.

Utseende forøvrig er likegyldig.

Anonymkode: 58808...3e6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...