AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #41 Del Skrevet 3. mai 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Hei, kort fortalt så utviklet jeg følelser for en som samtidig datet en annen. Hun har følelser for oss begge, og ønsket å fortsette med begge. Skal sies at også jeg datet flere i begynnelsen, men avsluttet med de så snart jeg kjente at det var hun her jeg ville satse på. Siden vi ikke kunne være eksklusive, valgte jeg å gå. Dette fordi jeg ikke ønsket å utvikle sterkere følelser, jeg ville ikke investere mer før vi var eksklusive. Jeg tenker at nå skal hun heller få muligheten til å se mer på han andre, som hun forøvrig begynte å date lenge før meg. Jeg flytter fokuset mitt andre steder, og venter ikke på om hun skulle finne ut at det var meg hun vil satse på. Gjør jeg helt feil her? Det føles riktig for meg, men hun vil ikke la det ligge Anonymkode: 9dedf...814 Jeg ville gjort akkurat det samme som deg 😊 at hun ikke lar det ligge og respekterer avgjørelsen din syns jeg er bekymringsfullt. Hun tok en avgjørelsen og får nå kjenne på konsekvensene av det. Hun fremstår som veldig umoden. Anonymkode: aa2cb...65d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #42 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fordi det nærmest lyser incel av deg. Du snakker om kvinner som noe man "tømmer" seg i. Æsj, tenker man da. Kvinner som vet sitt eget beste styrer langt unna menn med et slikt kvinnesyn. Er det ikke snodig... Anonymkode: c10da...310 En kvinne som dater flere på en gang er ei man bare tømmer seg i. Hva er det du innbiller deg, egentlig – at hun er noe å "satse" på…? 😄 Anonymkode: 11593...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #43 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det gutter som deg ikke forstår, er at kvinner eier sin egen kropp. Dersom de vil pule en haug menn, så puler de en haug menn, og koser seg med det. Mens disse mennene på sin side liksom skal se på henne som materiale for noe seriøst…? 😂 Anonymkode: 11593...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 3. mai 2024 #44 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): TS her, jeg ser det nok litt annerledes enn deg 232. Det er ikke min oppgave å belære noen om hva som er riktig og galt hva gjelder moral og den slags. Jeg kan kunn bestemme over egne valg, og jeg kan heller ikke bestemme hva hun skal gjøre. Det har ingen betydning om jeg liker det eller ikke. Hun kan ikke straffes for noe her, og det kunne heller ikke en mann om rollene var snudd. Men jeg kan ta et valg, og det har jeg tatt. Dette er for meg konsekvensen av hennes valg Anonymkode: 9dedf...814 Bra at du i hvert fall har et minstemål av selvrespekt. Men du ser på dette på helt feil måte: Det er ikke snakk om "belæring" eller "hevn". Det er snakk om at hun ved å ønske å date både deg og andre samtidig erklærer seg selv uaktuell for noe seriøst. Og dette må hun faktisk forholde seg til, enten hun vil eller ikke. For hva skulle det "seriøse" være? Bigami...? Selvfølgelig er hun uaktuell for noe seriøst! Og det er hun selv som tar denne beslutningen. Da er det også helt OK for deg å ta konsekvensene av hennes valg og behandle henne nettopp som en du ikke vurderer for noe seriøst. At en eller annen nutcase her på KG tror at en kvinne kan knulle rundt på flere menn samtidig og likevel kreve å bli vurdert som "koneemne" av dem hun knuller rundt med er bare et tegn på at psykiatrien i Norge bør bli flinkere til å fange opp folk med brist i virkelighetsoppfatningen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3. mai 2024 #45 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei, kort fortalt så utviklet jeg følelser for en som samtidig datet en annen. Hun har følelser for oss begge, og ønsket å fortsette med begge. Skal sies at også jeg datet flere i begynnelsen, men avsluttet med de så snart jeg kjente at det var hun her jeg ville satse på. Siden vi ikke kunne være eksklusive, valgte jeg å gå. Dette fordi jeg ikke ønsket å utvikle sterkere følelser, jeg ville ikke investere mer før vi var eksklusive. Jeg tenker at nå skal hun heller få muligheten til å se mer på han andre, som hun forøvrig begynte å date lenge før meg. Jeg flytter fokuset mitt andre steder, og venter ikke på om hun skulle finne ut at det var meg hun vil satse på. Gjør jeg helt feil her? Det føles riktig for meg, men hun vil ikke la det ligge Anonymkode: 9dedf...814 Jeg synes du virker fornuftig her 👏👏👏👏. Hvorfor vil hun ikke la det ligge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #46 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk, det er dette jeg kjenner på, og derfor det er relativt enkelt å gå. Den lille tviler min bunner i at det ikke blir stille fra den fronten. Og det er nettopp dette jeg føler hun ønsker nå, å få meg til å tvile på avgjørelsen Anonymkode: 9dedf...814 Selvfølgelig utnytter hun det. Hun digger nok at to stk liker henne godt. Så best å kutte helt ut egentlig Anonymkode: c6eaa...86c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #47 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Selvfølgelig utnytter hun det. Hun digger nok at to stk liker henne godt. Så best å kutte helt ut egentlig Anonymkode: c6eaa...86c Klart hun utnytter det. Hvis dette varmen mann, ville noen vært i et øyeblikks tvil om at han utnyttet situasjonen…,? 😄 Nettopp. Så det er fritt frem for TS å utnytte tilbake. Slik at de utnytter hverandre. Ekte likestilling, som feministene på KG er så "tilhengere" av. Anonymkode: 11593...90c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #48 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis dette varmen mann *var en* Anonymkode: 11593...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #49 Del Skrevet 3. mai 2024 KallePils skrev (1 time siden): Bra at du i hvert fall har et minstemål av selvrespekt. Men du ser på dette på helt feil måte: Det er ikke snakk om "belæring" eller "hevn". Det er snakk om at hun ved å ønske å date både deg og andre samtidig erklærer seg selv uaktuell for noe seriøst. Og dette må hun faktisk forholde seg til, enten hun vil eller ikke. For hva skulle det "seriøse" være? Bigami...? Selvfølgelig er hun uaktuell for noe seriøst! Og det er hun selv som tar denne beslutningen. Da er det også helt OK for deg å ta konsekvensene av hennes valg og behandle henne nettopp som en du ikke vurderer for noe seriøst. At en eller annen nutcase her på KG tror at en kvinne kan knulle rundt på flere menn samtidig og likevel kreve å bli vurdert som "koneemne" av dem hun knuller rundt med er bare et tegn på at psykiatrien i Norge bør bli flinkere til å fange opp folk med brist i virkelighetsoppfatningen. Jeg forstår at du tenker sånn, men jeg er ikke enig. Selvrespekt handler om å gjøre det som er riktig for en selv, og det er dette jeg gjør. Om jeg mister andres respekt er jeg helt likegyldig til. Som nevnt tidligere, så kan ikke jeg gjøre så mye med at hun gjør som hun gjør. Dette betyr ikke at jeg synes det er helt ok, det var ganske så kjipt. Følelser kommer ikke lett for meg. Likevel kan jeg handle ut ifra egne grenser og la være å jage henne, for det er ikke riktig for meg å prøve å overbevise en annen om å velge meg. Og med den verdien jeg setter på meg selv, så er det en passende straff at hun ikke får meg. Det er min oppgave å styre unna de som ikke er bra for meg. Det hadde vært jeg som måtte legges inn på psykiatrisk om jeg ikke behersket den oppgaven Anonymkode: 9dedf...814 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 3. mai 2024 #50 Del Skrevet 3. mai 2024 Jeg synes du har tatt dette veldig bra jeg TS. Det er vanskelig med disse følelsene som ikke alltid vil høre på fornuften. Dersom du er forelsket så er det ikke rart du synes det er litt vanskelig å gi slipp på hva som kunne vert, hvis bare… Det er helt naturlig å tvile litt selv ved riktige valg. Du har fulgt verdiene og ønskene dine, du kan være trygg på at det er det riktige valget. Jeg ville nok blokkert og brutt kontakten med henne så lenge hun ikke respekterer deg og valgene dine. Det blir bare å stø salt i sårene i grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 3. mai 2024 #51 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg forstår at du tenker sånn, men jeg er ikke enig. Selvrespekt handler om å gjøre det som er riktig for en selv, og det er dette jeg gjør. Det er det jeg sier. AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Likevel kan jeg handle ut ifra egne grenser og la være å jage henne, for det er ikke riktig for meg å prøve å overbevise en annen om å velge meg. Og med den verdien jeg setter på meg selv, så er det en passende straff at hun ikke får meg. Du skal ikke "jage" henne. Eller "straffe" henne, for den del. Gjør akkurat som du vil. Og akkurat det er faktisk selve poenget. Du bør nemlig vite at du ikke er forpliktet til å spille noen slags "ridder i skinnende rustning" ovenfor en dame som ønsker å date deg parallelt med andre. Da har hun nemlig selv valgt å ikke være materiale for noe seriøst, og da er "useriøst" helt legitimt. Igjen, hva skulle dette "seriøse" da i så fall være? Bigami...? Det er ingenting galt med å behandle useriøse folk useriøst. Men igjen: Du gjør akkurat som du vil. Det er selve poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #52 Del Skrevet 3. mai 2024 KallePils skrev (19 minutter siden): Det er det jeg sier. Du skal ikke "jage" henne. Eller "straffe" henne, for den del. Gjør akkurat som du vil. Og akkurat det er faktisk selve poenget. Du bør nemlig vite at du ikke er forpliktet til å spille noen slags "ridder i skinnende rustning" ovenfor en dame som ønsker å date deg parallelt med andre. Da har hun nemlig selv valgt å ikke være materiale for noe seriøst, og da er "useriøst" helt legitimt. Igjen, hva skulle dette "seriøse" da i så fall være? Bigami...? Det er ingenting galt med å behandle useriøse folk useriøst. Men igjen: Du gjør akkurat som du vil. Det er selve poenget. Hehe, kanskje er det det du sier, så du må ha meg unnskyldt når jeg leser det du skriver på en annen måte. Jeg leser det som at du mener jeg har minimalt med selvrespekt da jeg handler annerledes enn du ville gjort i tilsvarende situasjon. Men det var ikke dette du mente eller? Anonymkode: 9dedf...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 3. mai 2024 #53 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hehe, kanskje er det det du sier, så du må ha meg unnskyldt når jeg leser det du skriver på en annen måte. Jeg leser det som at du mener jeg har minimalt med selvrespekt da jeg handler annerledes enn du ville gjort i tilsvarende situasjon. Men det var ikke dette du mente eller? Anonymkode: 9dedf...814 Hvor mye selvrespekt du har vet jeg ingenting om. Det du demonstrerer beviser ihvertfall at det ikke er "ingenting". Tydeligere nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #54 Del Skrevet 3. mai 2024 KallePils skrev (18 minutter siden): Hvor mye selvrespekt du har vet jeg ingenting om. Det du demonstrerer beviser ihvertfall at det ikke er "ingenting". Tydeligere nå? Helt supert Anonymkode: 9dedf...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå