AnonymBruker Skrevet 7. mai #21 Del Skrevet 7. mai KG er som regel stedet for de med lavest mulig konsentrajonsevne. Så hvis noen på KG sier at de syntes det var kjedelig, så er det som regel et tegn for meg om at jeg burde se det. Anonymkode: 34ab7...15f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 7. mai #22 Del Skrevet 7. mai Likte den ikke. Vi så godt uti første sesongen før vi ga opp. Utrolig kjedelig med all den slossingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 8. mai #23 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 20.32): Jeg har en hel kveld satt av til TV, men trenger noe nytt å se på. Har ikke lyst til å kaste bort kvelden på å bli skuffet, man må jo tross alt se en stund før man kan gjøre seg opp en mening. Til sammenligning er jeg akkurat ferdig med Baby Reindeer og The Gentlemen, som jeg likte. Sistnevnte bedre enn første. Noen som har blitt skuffet over eller ikke likt Yellowstone? Anonymkode: 53bdc...901 Jeg anbefaler 1883. Fantastisk serie. Deretter 1923. Yellowstone er den jeg har likt minst i denne trilogien hvis jeg kan kalle den det. Den er mer masete, action som gjentas til det kjedsommelige og plottet er svakt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #24 Del Skrevet 8. mai Dumt Kevin forlater serien… Anonymkode: 556e5...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #25 Del Skrevet 8. mai Sofiei skrev (10 timer siden): Likte den ikke. Vi så godt uti første sesongen før vi ga opp. Utrolig kjedelig med all den slossingen. Var morsomt med den slangen da Anonymkode: 556e5...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #26 Del Skrevet 8. mai Likte den heller ikke. Anonymkode: 74f8e...9bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #27 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Likte den heller ikke. Anonymkode: 74f8e...9bc Ikke jeg heller uten Kevin Anonymkode: 556e5...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #28 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ikke jeg heller uten Kevin Anonymkode: 556e5...a17 er du på fornavn med Kevin Costner altså`?? når ble du kjent med ham? Anonymkode: 1e30e...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #29 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): er du på fornavn med Kevin Costner altså`?? når ble du kjent med ham? Anonymkode: 1e30e...0d6 🤨 Anonymkode: 556e5...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #30 Del Skrevet 8. mai Jeg elsket Yellowstone, og den er nå på lista over mine topp 5 serier her i livet 😃 Jeg visste ikke en gang at jeg likte western, men nå følger jeg til og med Kevin Costner på Instagram og drømmer om å ri på hest. Anonymkode: 9c539...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #31 Del Skrevet 9. mai Duttonfamilien slipper unna med drap og overfall uten at det får noen konsekvenser for dem. Ble lei av hele greia. Anonymkode: a020d...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #32 Del Skrevet 11. mai Dutton-familien kan også overleve alt mellom himmel og jord. Blant annet å bli skutt flere ganger, eller når Beth Dutton fikk en eske (som visste seg å inneholde en bombe) sendt til kontoret sitt. Dersom noen fra Dutton-familien hadde stått bak lignende hendelser mot noen andre, så ville jo alle andre selvfølgelig dødd på flekken. Men Dutton-familien kan tydeligvis overleve alt mulig. Anonymkode: e5d1d...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #33 Del Skrevet 11. mai Ja, samboer begynte å se så jeg så sammen med han og jeg likte den ikke. Syns den var skikkelig kjedelig og kunne ikke fordra hun der dattera i serien. Anonymkode: 6f654...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #34 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (På 8.5.2024 den 7.56): er du på fornavn med Kevin Costner altså`?? når ble du kjent med ham? Anonymkode: 1e30e...0d6 🧐 Anonymkode: 556e5...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #35 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 20.54): KG er som regel stedet for de med lavest mulig konsentrajonsevne. Så hvis noen på KG sier at de syntes det var kjedelig, så er det som regel et tegn for meg om at jeg burde se det. Anonymkode: 34ab7...15f Enig. Anonymkode: 556e5...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå