AnonymBruker Skrevet 2. mai #1 Del Skrevet 2. mai Jeg har en hel kveld satt av til TV, men trenger noe nytt å se på. Har ikke lyst til å kaste bort kvelden på å bli skuffet, man må jo tross alt se en stund før man kan gjøre seg opp en mening. Til sammenligning er jeg akkurat ferdig med Baby Reindeer og The Gentlemen, som jeg likte. Sistnevnte bedre enn første. Noen som har blitt skuffet over eller ikke likt Yellowstone? Anonymkode: 53bdc...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #2 Del Skrevet 2. mai Ja, syntes den var dørgende kjedelig… så 2 episoder. Forstår ikke hypen. Sett Dexter, Shameless eller The wire? Anbefales i stedet:) Anonymkode: 3e68f...318 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #3 Del Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, syntes den var dørgende kjedelig… så 2 episoder. Forstår ikke hypen. Sett Dexter, Shameless eller The wire? Anbefales i stedet:) Anonymkode: 3e68f...318 Har sett alle unntatt Shameless, den ser ikke ut til å være min kopp te ☺️ Men takk for tips! Ts Anonymkode: 53bdc...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #4 Del Skrevet 3. mai Yellowstone var lenge en lovende serie, men etterhvert blir den en slags moderne western-farse. For min del ble det for mye dårlig drama og for mange urealistiske action-sekvenser. Femtesesongen har fortsatt pause, og oppvasken bak kulissene gir ikke akkurat grunn til optimisme. Anonymkode: e1af9...e80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackSunshine Skrevet 3. mai #5 Del Skrevet 3. mai (endret) Liker du horror? I så fall synes jeg du bør vurdere American Horrorstory som går på Disney+. NB! ikke American horrorstory 2! Min sønn og jeg har sett gjennom snart hele sesong 1 (hver sesong er en historie) nå, og vi likte den. Det er en litt rar miks av dysfunksjonell familie og et hus hvor det er mildt sagt dårlige vibber. Men man får liksom en slags empati med åndene - kanskje mer enn med de levende. Mer guffen enn skrekk. Verdt å vurdere. Ikke verdt å vurdere om du blir lett redd av horror siden det stresser jo systemet litt 😉 Yellowstone: fine bilder fra Montana. Men jeg er blitt litt lei av disse dramaseriene som er like, bortsett fra at kostymene og settene skiftes ut. For et par år siden, så jeg Zero-Zero-Zero. Usikker på om denne er tilgjengelig mer. Kanskje HBO Max. Litt komplisert story (Mafia i Italia, Kartell i Mexico og en shippingfamilie som transporterer dop over Atlanteren). Tar litt tid å bygge opp, men helt klart i min smak! Endret 3. mai av BlackSunshine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #6 Del Skrevet 3. mai Jeg brukte noen episoder på og komme inn i yellowstone. Altså , var skuffa 3-4 episoder. Så ble jeg hekta. Anonymkode: e3faa...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #7 Del Skrevet 3. mai Jeg likte ikke Yellowstone. For mye av alt, ikke minst alt de forskjellige slapp unna med. Anonymkode: 508bf...c03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #8 Del Skrevet 3. mai Det er i alle fall temmelig patetisk hvordan Kevin Costner sin karakter, og familien hans, liksom skulle være "de store heltene" hele tiden. Samtidig de aller fleste andre karakterene hele tiden skulle være noen forbanna kjeltringer og idioter som fortjente å bli banket opp eller drept. Mange av dem fortjente sikkert alt dem får, men dette betyr ikke at Dutton-familien var noe særlig "bedre" selv heller. Er vel drapsmenn og voldsmenn stort sett hele gjengen. Anonymkode: 1e30e...0d6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #9 Del Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har en hel kveld satt av til TV, men trenger noe nytt å se på. Har ikke lyst til å kaste bort kvelden på å bli skuffet, man må jo tross alt se en stund før man kan gjøre seg opp en mening. Til sammenligning er jeg akkurat ferdig med Baby Reindeer og The Gentlemen, som jeg likte. Sistnevnte bedre enn første. Noen som har blitt skuffet over eller ikke likt Yellowstone? Anonymkode: 53bdc...901 Ja, den var helt jævlig. Pressa meg gjennom mye av sesong èn, men mest fordi vi var flere som så på. Hoppet av og ser heller på naboen klippe gresset.. Anonymkode: 66bef...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3. mai #10 Del Skrevet 3. mai Jeg hadde egentlig Yellowstone på lista over serier som skal sees, men etter denne tråden så er jeg betenkt 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amantha holden Skrevet 3. mai #11 Del Skrevet 3. mai Litt for stereotypt persongalleri. Høy machomenn-faktor med lite dybde. Minner i grunnen litt om Sons of anarchy i stilen. Så sesong 1 av Yellowstone og det var nok. Spin of seriene er derimot verdt å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #12 Del Skrevet 3. mai Er ikke dette en ganske konservativ serie, som de konservative kristne i USA liker å runke til? Masse White People, ute på bygda i naturen, heterofile folk All The Way - ikke mange "Bad" Mexican Hombres? Eller muslimer? 🤣 Anonymkode: be157...c3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 3. mai #13 Del Skrevet 3. mai Har fått den den anbefalt av flere, har kommet meg gjennom 5-6 episoder, den er ikke kjempefengende akkurat. Gir den et par episoder til, men ikke mer….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #14 Del Skrevet 3. mai Ikke den beste men ok. Sånn typisk amerikanske der du egentlig glemmer hvorfor folk dreper hverandre. Anonymkode: 8af8f...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 3. mai #15 Del Skrevet 3. mai Den er høyst treig.. 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 3. mai #16 Del Skrevet 3. mai Så en episode bare, det holdt lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #17 Del Skrevet 3. mai Liker stedet bedre en serien for å si det sånn. Anonymkode: 523cc...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 3. mai #18 Del Skrevet 3. mai Stor pike skrev (4 minutter siden): Så en episode bare, det holdt lenge. Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 7. mai #19 Del Skrevet 7. mai Sett en del episoder da samboer er typen som binger en serie når han først finner en han liker.. Såå kjedelig serie, eneste positive jeg har å si om den er at det er fin natur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #20 Del Skrevet 7. mai Kjedelig, gadd så vidt å se tre episoder. Anonymkode: 86e6b...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå