Gå til innhold

Pinlig situasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er alenemamma til et barn på 3 år. Nylig var det en kveld hvor barnet mitt var på overnatting hos besteforeldrene og jeg tok meg en fest. Ble stupfull og sovnet utenfor inngangsdøren til hjemmet mitt. Naboene ringte til ambulansen da det var umulig å vekke meg og jeg kunne ikke bli liggende der ute. Jeg havnet på legevakta og måtte sove ut rusen der. Våknet veldig skamfull og flau. Jeg har tenkt å be om unnskyldning til naboene og takke for hjelpen. Må bare la den verste skamfulle følelsen synke litt først. Tør knapt å gå ut av døren her. Besteforeldrene ble rasende. 

Barnet mitt var som sagt hos besteforeldrene helt uberørt av dette.  Jeg har aldri drukket mer enn en enhet med barnet til stede hjemme og da har det vært på kvelden når hen sov. Er veldig sjeldent jeg drar på fest og blir så full. Kunne gå på fest et par ganger i året, men blir vanligvis ikke så full som jeg ble nå. Jeg er så skamfull og er engstelig for hva naboene tenker. Hva om legevakten eller naboene er usikre på min omsorgsevne og kontakter barnevernet på grunn av episoden? 

Anonymkode: 86625...df6

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville sagt takk først og fremst.  Og så ville jeg rett og slett sagt at det var første fest på lang tid og at du totalt feilberegna tålegrensa di. 

(Jeg husker selv at jeg gikk på en smell første gang jeg drakk etter svangerskapet og trodde tålegrensa mi var lik som før svangerskapet - dette har nok skjedd mange)

Anonymkode: aadbe...553

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare takk naboene for hjelpen, og si du ble dopa. 

Anonymkode: 46012...68a

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bare takk naboene for hjelpen, og si du ble dopa. 

Anonymkode: 46012...68a

Ja, er jo fristende her med en liten hvit løgn om at noen puttet "noe" i drinken din, og at dette fant de ut på legevakta da de tok blodprøver...men tenk om naboene ikke tror på det? Da vil de vel I HVERT FALL få tanker om å kontakte barnevernet🤔

Anonymkode: 4285a...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overtenke det hele.

Slapp av, pust...

 

Alle har driti deg ut en gang eller tusen.

 

Slapp helt av!!!

Anonymkode: 9bc7e...d44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, er jo fristende her med en liten hvit løgn om at noen puttet "noe" i drinken din, og at dette fant de ut på legevakta da de tok blodprøver...men tenk om naboene ikke tror på det? Da vil de vel I HVERT FALL få tanker om å kontakte barnevernet🤔

Anonymkode: 4285a...0ab

Ingen kontakter barnevernet for dette. Barnet var hos besteforeldrene sine. Dette har ingenting med omsorgsevne å gjøre

Anonymkode: 46012...68a

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er alenemamma til et barn på 3 år. Nylig var det en kveld hvor barnet mitt var på overnatting hos besteforeldrene og jeg tok meg en fest. Ble stupfull og sovnet utenfor inngangsdøren til hjemmet mitt. Naboene ringte til ambulansen da det var umulig å vekke meg og jeg kunne ikke bli liggende der ute. Jeg havnet på legevakta og måtte sove ut rusen der. Våknet veldig skamfull og flau. Jeg har tenkt å be om unnskyldning til naboene og takke for hjelpen. Må bare la den verste skamfulle følelsen synke litt først. Tør knapt å gå ut av døren her. Besteforeldrene ble rasende. 

Barnet mitt var som sagt hos besteforeldrene helt uberørt av dette.  Jeg har aldri drukket mer enn en enhet med barnet til stede hjemme og da har det vært på kvelden når hen sov. Er veldig sjeldent jeg drar på fest og blir så full. Kunne gå på fest et par ganger i året, men blir vanligvis ikke så full som jeg ble nå. Jeg er så skamfull og er engstelig for hva naboene tenker. Hva om legevakten eller naboene er usikre på min omsorgsevne og kontakter barnevernet på grunn av episoden? 

Anonymkode: 86625...df6

Jeg ville kjøpt en blomst eller noe så takket for hjelpen. Si at det var lenge siden du hadde drukket å at du totalt feilberegnet.

Regner med naboen hadde lagt merke til om det var noe du hadde gjort ofte.  Jeg har fått inn fulle foreldre som har vært på fest. Men man melder de ikke uten det er grunn til bekymring. Feks folk med barn som har drukket tett altså som har et alkoholproblem. 

Anonymkode: b0107...336

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har garantert skjedd andre! Du hadde barnevakt og ingenting gikk utover barnet! Ingen skade skjedde, annet enn din stolthet! Har ingenting å si som mor! Så tenker jeg at du garantert har lært til neste gang 😊

Anonymkode: 5072e...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha huff 😂 du hadde jo ikke ansvar for barnet når du gjorde dette så ikke tenk på det 😅 bare ikke drikk så mye neste gang. Har også gjort sinnsyke ting i fylla etter jeg fikk barn, masse jeg skammer meg skikkelig over. Men barna mine har jo ikke blitt påvirket av det fordi de har ikke vært til stede. 

Anonymkode: e1382...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...