Gå til innhold

Stressa for bachelor


Neevøstvrak

Anbefalte innlegg

Vi fikk heller ingen nyttige resultater ut av det vi prøvde å finne ut på bacheloren (ikke IT, men en realfaglig retning). Null stress det, man må bare reflektere og diskutere hvorfor det ikke gikk og hva man ville gjort annerledes neste gang. 

Anonymkode: 908c5...4e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Vi fikk heller ingen nyttige resultater ut av det vi prøvde å finne ut på bacheloren (ikke IT, men en realfaglig retning). Null stress det, man må bare reflektere og diskutere hvorfor det ikke gikk og hva man ville gjort annerledes neste gang. 

Anonymkode: 908c5...4e8

Det er da betryggende å høre! Får satse på at det går fint. Har så og si utviklet noe som svarer på oppgaven, men er så lite kildekode at jeg er redd for at det ikke vil være nok.  Men får krysse fingrene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt å bli stressa før innlevering👍🏼 Se gjennom hva som er krav til innhold og dobbeltsjekk at du har alt det med i oppgaven. Ikke skyld på veileder, du er selv ansvarlig for at oppgaven er et selvstendig arbeid😄 Reflekter over styrker og svakheter i oppgaven, slik at du «eier» det at du ikke fikk utviklet/prøvd det som var tenkt. 

Anonymkode: df783...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helt normalt å bli stressa før innlevering👍🏼 Se gjennom hva som er krav til innhold og dobbeltsjekk at du har alt det med i oppgaven. Ikke skyld på veileder, du er selv ansvarlig for at oppgaven er et selvstendig arbeid😄 Reflekter over styrker og svakheter i oppgaven, slik at du «eier» det at du ikke fikk utviklet/prøvd det som var tenkt. 

Anonymkode: df783...860

Ja, det er jo kun vår egen feil… Men takk for svar og tips! Hjelper å få veiledning på oppgaven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neevøstvrak skrev (På 2.5.2024 den 11.08):

Ja du har rett! Er bare frustrerende når du allerede sliter, også er det ikke mye hjelp å hente fra veileder. 

Ja, jeg skjønner godt at det er frustrerende. En av mine kolleger har bare bestemt at hen ikke har tid til å veilede bachelorstudenter i mai i år, for det er så travelt med eksamener og sånt (dvs ting vi har hvert år). Studentene fikk beskjed om å bli ferdige i løpet av april, men det skjedde jo selvsagt ikke. Dette innebærer at studentene nå sliter veldig i mai, når de ikke får veiledning… Kan de skylde seg selv? Delvis, de fikk jo beskjed om å bli ferdige før mai. Men samtidig vet vi jo av erfaring at studentene meget sjelden skriver ferdig bacheloren før i mai uansett. 

Anonymkode: eca37...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for reklame. 

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neevøstvrak skrev (På 1.5.2024 den 23.13):

Jeg føler bacheloren går til helvete og det er innlevering om 2 uker.. Jeg tror rett og slett jeg stryker. Føler meg som verdens med inkompetente idiot hvis jeg stryker. Redd for hva folk vil tenke og si. Jeg lever på panikkanfall og koffein. Tror også jeg begynner å bli psykotisk. Nok klaging, lurer bare på om noen har hatt samme erfaring med bachelor/master?

 

Jeg vet om noen som studerte vernepleie. Det var bare en av de som strøk i fjor og vedkommende hadde en ubrukelig veileder. Karkter E for bestått er mye lettere enn bestått når det er bare bestått/ ikke bestått. Skriv ordentlig, før referenser ordentlig. Bruk veilederen din. Dette  går fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Leverte igår, så får krysse fingrene og håper på det beste!

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neevøstvrak skrev (Akkurat nå):

Leverte igår, så får krysse fingrene og håper på det beste!

 

I Grosny skrev (På 10.5.2024 den 15.58):

Jeg vet om noen som studerte vernepleie. Det var bare en av de som strøk i fjor og vedkommende hadde en ubrukelig veileder. Karkter E for bestått er mye lettere enn bestått når det er bare bestått/ ikke bestått. Skriv ordentlig, før referenser ordentlig. Bruk veilederen din. Dette  går fint.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...