Gå til innhold

Tidliger mobber trykka like på meg chatteside

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 1.5.2024 den 19.00):

Ja en som i barndommen mobba meg har trykka like på meg på en chatteside. Jeg tror ikke han vet hvem jeg er. Jeg er ikke den som bærer nag til folk og jeg tror på at folk kan forandre seg. Men allikevel fikk jeg litt grøss når jeg fant ut hvem han var. Jeg tror ikke han kjenner igjen meg. Jeg trykka nesten like på han og da han så ok ut og hadde en bra tekst. Men så etterhvert det var noe kjent med han og fant han på facebook. 

Min fornuftige side sier at jeg ikke skal tenke på det. Men er nesten så jeg fikk lyst til og spille han et pek for alt han gjorde i min barndom, dette varte over år.  Noen som kan pønske ut noe sammen med meg. 

Liten jævel i meg i dag.....

Anonymkode: fab7b...5df

La det ligge for pokker ! Mange som har vært mobbere i barndom/ungdom og som blir voksne og har endret seg helt totalt. Har selv sett mange eksempler på akkurat det. De blir voksne og har vokst dette av seg for mange mange år siden. Litt sært å da bruke dette som referanse som skjedde for årtier siden når du skal pønske ut et pek. La det ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
TomKrus skrev (2 minutter siden):

Mange som har vært mobbere i barndom/ungdom og som blir voksne og har endret seg helt totalt. 

De tror ihvertfall selv at de har endret seg totalt, fordi de har blitt voksnere og fått litt av den moralske innsikten andre hadde da de var 12. De var grunne barn som er blitt like grunne voksne, men skjønner ikke dette selv, ofte fordi de omgis folk som ikke er bedre, inkludert sine egne foreldre. 

Anonymkode: 5b3b7...c28

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De tror ihvertfall selv at de har endret seg totalt, fordi de har blitt voksnere og fått litt av den moralske innsikten andre hadde da de var 12. De var grunne barn som er blitt like grunne voksne, men skjønner ikke dette selv, ofte fordi de omgis folk som ikke er bedre, inkludert sine egne foreldre. 

Anonymkode: 5b3b7...c28

Barn og ungdommer gjør mye rart, faktisk har jeg selv gjort det. Aldri som mobber men allikevel. Så blir man voksen og reflekterer mye mer over seg selv og egne handlinger, og da endrer man adferd. For mange er det akkurat slik, og bruke det mot et annet menneske det man var som barn ? Hør etter da menneske ! Det er  jo helt absurd. Mange har endret seg totalt, noen gjør det aldri helt korrekt. Men da må du faktisk snakke med vedkommende og finne det ut.  Bare anta at noen er dette som voksne slik de var som barn, det er helt totalt absurd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...