AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #21 Del Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og ut fra hva jeg leser på KG, så tror jeg dette gjelder mange. Hvis alle lukker dørene sine, er det logisk at ingen får venner. Anonymkode: 15a21...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 1. mai 2024 #22 Del Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hadde aldri trodd at jeg som er et sosialt og omtenksom menneske som alltid har hatt mange rundt meg, skulle ende opp som enslig og ensom etterhvert. Har bare veldig mange bekjentskap igjen. Det er alltids noen bekjente som stopper for å prate med meg uansett hvor jeg går, men her sitter jeg alene hver kveld, helg og ferier. Og ut fra hva jeg leser på KG, så tror jeg dette gjelder mange. Anonymkode: f4033...138 Dette kjenner jeg meg igjen i. Er dame 53 som ble singel 1 uke før 50-årsdagen. Den ble "feiret" alene i nyinnflyttet leilighet siden eneboligen ble solgt. Nå 3 år etter er jeg fortsatt singel. Har datet litt, men orker ikke lenger. Så mye tullinger og useriøse folk der ute. Og overraskende nok mannfolk 50+ med unger under 16. Mine barn er voksne og har flyttet og jeg er ikke interessert i å være stemor annen hver uke og i ferier til unger som ikke er ferdig på ungdomsskolen. De to siste jeg traff var begge eldre enn meg, 54 og 58 og 54-åringen har unger på 6 og 10 og han på 58 har unger på 7, 10 og 13. Har flyttet mye pga jobb og har ikke venner. Bare masse bekjentskaper. Mine barn bor heller ikke i nærheten pga studier og jobb. Vurderer nå å flytte tilbake til mitt hjemsted. Da har jeg hvertfall søsken og litt familie rundt med. Ene barnet mitt har også bosatt seg der. Men det var boligprisene da. Og ny jobb. Mye som må i boks før en evt flytting lar seg gjøre. Billigere bolig, men vanskeligere med jobb pga liten by. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 1. mai 2024 #23 Del Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har møtt flere i senere tid som har blitt min venn jeg. Og jeg er over 40 år. Men jeg er åpen og veldig lett å snakke med. Så om det hjelper det vet jeg ikke. Men jeg er ikke ut etter å få noen venner og slik. Jeg har vært gift i over 20 år. Og har egentlig mer enn nok med meg selv. Mulig derfor jeg kommer i kontakt med folk å. For jeg søker ikke. Anonymkode: 3606a...345 Vi legger kanskje ikke det samme i ordet venn du og jeg.? Jeg kan snakke med hvem som helst om hva som helst og har nærmest svart belte i smalltalk..🤭.. Det gir meg veldig lite da.. En venn for meg er en som vet hva jeg tenker på når jeg runker. Mindre personlig enn det er et bekjentskap..som jeg har hundre stykker av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apopo Skrevet 1. mai 2024 #24 Del Skrevet 1. mai 2024 AAEN skrev (1 time siden): Nei, er bare det at de nærmest skremmer meg litt. Snakker bare om seg selv og lar.meg ikke slippe til Er sånn hos oss ,at mange bare snakkerom seg selv og nærmest overkjører deg. Gjør dem litt vriene å forholde seg til og jobbe med 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #25 Del Skrevet 1. mai 2024 TomSawyer skrev (42 minutter siden): Vi legger kanskje ikke det samme i ordet venn du og jeg.? Jeg kan snakke med hvem som helst om hva som helst og har nærmest svart belte i smalltalk..🤭.. Det gir meg veldig lite da.. En venn for meg er en som vet hva jeg tenker på når jeg runker. Mindre personlig enn det er et bekjentskap..som jeg har hundre stykker av. Ikke rart at dørene for nye vennskap lukket seg for deg i 20-årene, dersom du oppriktig forventer at venner skal være interessert i hva du tenker på når du runker Anonymkode: aea00...075 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #26 Del Skrevet 1. mai 2024 apopo skrev (23 minutter siden): Er sånn hos oss ,at mange bare snakkerom seg selv og nærmest overkjører deg. Gjør dem litt vriene å forholde seg til og jobbe med Jeg ser på dem som artig underholdning, og de har som regel mange gode sider også, som man kan velge å fokusere på 😊 Anonymkode: aea00...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geogass Skrevet 1. mai 2024 #27 Del Skrevet 1. mai 2024 TomSawyer skrev (1 time siden): Vi legger kanskje ikke det samme i ordet venn du og jeg.? Jeg kan snakke med hvem som helst om hva som helst og har nærmest svart belte i smalltalk..🤭.. Det gir meg veldig lite da.. En venn for meg er en som vet hva jeg tenker på når jeg runker. Mindre personlig enn det er et bekjentskap..som jeg har hundre stykker av. Ehm, blander meg sjelden i hva mine venner tenker på når de runker. Det virker som at du er i 20 årene ennå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geogass Skrevet 1. mai 2024 #28 Del Skrevet 1. mai 2024 AAEN skrev (2 timer siden): Nei, er bare det at de nærmest skremmer meg litt. Snakker bare om seg selv og lar.meg ikke slippe til Noen arbeidsplasser setter krav til at du er mer utadvent . Men, er du heldig, finner du andre som er litt roligere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 1. mai 2024 #29 Del Skrevet 1. mai 2024 Geogass skrev (2 minutter siden): Ehm, blander meg sjelden i hva mine venner tenker på når de runker. Det virker som at du er i 20 årene ennå Bryr meg veldig lite om hva du blander deg i jeg da. Forsiktig så du ikke faller ned fra hesten bare..virker som det er et stykke ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geogass Skrevet 1. mai 2024 #30 Del Skrevet 1. mai 2024 TomSawyer skrev (1 time siden): Bryr meg veldig lite om hva du blander deg i jeg da. Forsiktig så du ikke faller ned fra hesten bare..virker som det er et stykke ned? Sitter stødig jeg 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harikkepeiling Skrevet 1. mai 2024 #31 Del Skrevet 1. mai 2024 Har fått venner sent i 30 årene, etter mange år uten . Det er sporadisk vi møtes, og vi vet langt fra alt om hverandre. Men syns det er mer behagelig sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #32 Del Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Mann snart 40 her. Dørene rundt gamle venner smalt igjen en etter en i 20-årene etterhvert som livet "tok oss". Tydeligvis at jobb, samboer, familie og gjerne barn er nok for folk, der venner ikke har en plass. Døra for å finne kjæreste smalt igjen rundt 35-årsalderen. Har vært helt umulig å finne noen etter det. Folk har blitt så etablerte i sin tilværelse, det er null villighet til kompromiss, følelser sitter langt inne og man møter hverandre med skepsis foran entusiasme. Jeg merker dette også på meg selv. Hadde aldri trodd at jeg som er et sosialt og omtenksom menneske som alltid har hatt mange rundt meg, skulle ende opp som enslig og ensom etterhvert. Har bare veldig mange bekjentskap igjen. Det er alltids noen bekjente som stopper for å prate med meg uansett hvor jeg går, men her sitter jeg alene hver kveld, helg og ferier. Og ut fra hva jeg leser på KG, så tror jeg dette gjelder mange. Anonymkode: f4033...138 Nei nei nei 40 årene er ikke gammelt. Livet er fortsatt foran og ikke bak. Min fetter datet damer fra Asia fordi han ikke fant norske damer og fordi han ønsket familie.. Han fant en nydelig dame fra Thailand er nå i 50 årene gift og har fått to døtre. Anonymkode: 6820c...865 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå