AnonymBruker Skrevet 12. mai #41 Del Skrevet 12. mai Influencere og deltakere på program som ex on the beach/paradise hotell. Ja, influencere «jobber» men de er fortsatt nedre sjikt. Anonymkode: 72bc6...3c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loff77 Skrevet 12. mai #42 Del Skrevet 12. mai Iso1 skrev (På 11.5.2024 den 7.57): Jeg vil si de som ikke klarer å rydde opp etter seg selv i butikk etter å ha brukt kurv, å sette handlekurver på plass, de blir dratt ut av butikken og de gidder ikke sette det tilbake der de fant det, ser handlekurver i busskur osv. De som jobber i den butikken går ikke på rundtur for å lete etter savnede handlekurver. Ikke er det tungt og vanskelig heller å sette på plass. Hender jeg tar med et par kurver tilbake selvom det ikke var jeg som brukte det. Også de som ser på klær, drar av henger og bare slenger klær over stativet. Det går an å henge klærne på hengeren igjen. Moren deres jobber ikke der så heng opp selv, ser ikke på det som min jobb å rydde etter kunder altså. Ja, jeg jobber i butikk. Jeg er ung ufør uten utdannelse, men jeg føler jeg er over disse folkene her. Rett og slett, med god samvittighet. Fordi de klarer ikke de enkleste ting og de er sikkert også bedre stilt enn meg i tillegg, det syns jeg er feil. Det at noen er mer verdt enn andre bør også ses på i oppførsel og åssen det ser ut etter dem feks i butikk og om de rydder etter seg på kafeer og der de kan rydde bort selv. Ser det rotete ut så er de mindre verdt i mine øyne. De betaler jo for en vare/tjeneste, det er jo jobben til de ansatte å fikse på slikt, men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #43 Del Skrevet 12. mai For meg er det de som ikke ser at alle i samfunnet er en viktig brikke og som tror at de spiller en viktigere rolle enn noen andre ; DE er bunnfallet for meg! De som ikke greier å anerkjenne det kan ryke og reise for meg. Anonymkode: d0a48...339 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 15. mai #44 Del Skrevet 15. mai (endret) Loff77 skrev (På 12.5.2024 den 20.17): De betaler jo for en vare/tjeneste, det er jo jobben til de ansatte å fikse på slikt, men men De betaler for å få lov til å rote? Haha! Det er nok ikke sånn det funker. Folk må jo lete halve butikken etter en kurv.. Endret 15. mai av Iso1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #45 Del Skrevet 15. mai Uføretrygdede og influensere Anonymkode: 11946...021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 15. mai #46 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (På 12.5.2024 den 20.08): Mulig man kan si at de "kaver" eller "strever", men jeg synes ikke man kan kalle det de driver med for "jobb" eller "arbeid" i den grad resultatet ikke er produktivt eller samfunnsnyttig. Anonymkode: b025f...080 Ikke alle yrker er samfunnsnyttige heller, kan ikke kreve at alle vil gjøre noe nyttig for samfunnet heller. Jeg er glad jeg slipper ved å være ufør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #47 Del Skrevet 15. mai On 5/1/2024 at 11:48 AM, AnonymBruker said: Pardon my French: Fattige, arbeidsløse, trygdede innvandrere som spyr ut unger de ikke klarer å ivareta og som verves inn i kriminalitet straks de ikke orker å være i den lille, stappfulle, kommunale leiligehten mer, og som ikke engang har giddet å lære seg norsk etter å ha bodd i Norge i mange år. Det ultimate bunnivået i mine øyne; parasitter på det norske velferdssamfunnet og oppdrettere av fremtidige kriminelle. Anonymkode: 8cf2c...af6 men de finnes heldigvis bare i din hode. Da andre generasjonsinnvandrere gjør det like bra, om ikke bedre, som norske unger i gjennomsnitt. Faktisk litt høyre utdanningsnivåer. Vi har ikke svenske tilstander her i landet, og store grunnen til det er boligpolitikk. I Norge de fleste innvandrere også eier bolig. Og derfor klarer de å komme på ok velstandsnivå i løpet av bare en generasjon - da de opparbeider seg egenkapital i en bolig akkurat som alle andre. Anonymkode: 8bf59...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 15. mai #48 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 2.40): Jeg er kvinne og betaler 600.000+hvert eneste år…… hva vrøvler du om? Anonymkode: 32c2f...33d Kvinner koster samfunnsmessig mye mer enn en mann. Omtrent ingen går i pluss på hva de betaler inn i skatt i forhold til hvor mye de koster staten. Noen menn greier det, men ikke mange. Barnehager, skoler, helsevesen f.eks. At kvinner har høyere kostnad er i hovedsak fordi kvinner føder barn. Kvinner blir også oftere uføretrygdet enn menn. Det er ikke kvinners "feil" at det er sånn, vi vil jo at det fødes barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå