Gå til innhold

Brukt barselgave?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spør om hun er interessert, jeg fikk en masse gravid/ammetøy og babytøy fra en venninne og ble kjempeglad for det! Hun spurte om jeg var interessert eller ikke, og det var jeg selvfølgelig. En kompis ga oss en babybilstol og brystpumpe de hadde etter barnet sitt, og de ble også satt veldig pris på. Jeg har nok penger til å kunne kjøpe nytt hvis jeg må, men jeg vil heller arve fra andre og kjøpe brukt på Finn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man må ikke kjøpe/gi klær heller, alle gir det. Koseklut med litt Forbruksvarer, hjemmebakst osv er mer fantasifult. 

Anonymkode: 3ee94...71d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg sett pris på brukte gåver - det viktige for meg er at eg får noko eg kan bruke, ikkje korvidt andre menneske har teke på det før meg, eller kor mykje pengar ein person har brukt på meg. Men eg veit at det finnst folk som absolutt ville bli fornærma, så eg ville ha spurt med mindre du kjenner vennina di såpass godt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt stor pris på pent brukte klær. Gjenbruk er bra for både lommebok og miljø og de minste klærne er sjelden brukt lenge. 

Anonymkode: 51691...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir mer glad for brukte gaver! Det krever mer innsats å finne og jeg tar det imot uten noe dårlig samvittighet.

Har ikke kjøpt et eneste babyplagg nytt, flommer jo over av fine klær som knapt har blitt brukt.

Anonymkode: 30aee...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...