AnonymBruker Skrevet 1. mai #41 Del Skrevet 1. mai Fries Anonymkode: 1d235...2d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #42 Del Skrevet 1. mai Pomfrii Anonymkode: dccbe...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. mai #43 Del Skrevet 1. mai Har alltid sagt påmm fritts. Før Oslo, nå Skien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #44 Del Skrevet 1. mai Har bodd halve livet i Sverige.. der sier jeg pommes eller chips. Her hjemme sier jeg påmmfri🤣 I utlandet ellers sier jeg fries.. Anonymkode: 8455f...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 1. mai #45 Del Skrevet 1. mai Pomfri - Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #46 Del Skrevet 1. mai French fries Anonymkode: 529d8...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #47 Del Skrevet 1. mai Jeg sier pom-fritus med overdreven amerikansk aksent. Oslo her. Anonymkode: 2ae4f...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #48 Del Skrevet 1. mai Fransker 😎 Anonymkode: d6210...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #49 Del Skrevet 1. mai Opphøgde potetta Anonymkode: bb1e2...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #50 Del Skrevet 1. mai norw skrev (6 timer siden): Det er jo potetgull Fish and chips, er det fisk og potetgull det da? Anonymkode: bb1e2...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #51 Del Skrevet 1. mai Påmfritt. Sier også angtrekått selv om alle har ledd av begge deler i alle år. Nordlending. Anonymkode: 2f8b0...d8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 1. mai #52 Del Skrevet 1. mai Fries Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #53 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Påmfritt. Sier også angtrekått selv om alle har ledd av begge deler i alle år. Nordlending. Anonymkode: 2f8b0...d8d De ler av korrekt uttale? Jeg sier også påmfri't: og antrek'åt. Fra Bergen. Anonymkode: 1c1df...370 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #54 Del Skrevet 1. mai Chips. Sier «pomfri» hvis jeg skal bestille på spisested, bortsett fra det lokale gatekjønneten, der står det chips på menyen også. Anonymkode: 69da1...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #55 Del Skrevet 1. mai Påm frit sier jeg nå som jeg er voksen. Alle i familien sier påmmfri. Anonymkode: 8407d...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Praktspragla Skrevet 1. mai #56 Del Skrevet 1. mai Fries Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 1. mai #57 Del Skrevet 1. mai Pommfri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 1. mai #58 Del Skrevet 1. mai Sier pommes frittes (uttaler det som påmfritt) eller chips (uttaler det som kjips). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 1. mai #59 Del Skrevet 1. mai norw skrev (9 timer siden): Det er jo potetgull Nei, potetgull er crisps på engelsk, ikke chips. Man sier chips til pommes frittes på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 1. mai #60 Del Skrevet 1. mai Anonymus Notarius skrev (2 timer siden): Nei, potetgull er crisps på engelsk, ikke chips. Man sier chips til pommes frittes på engelsk. I Norge er det potetgull når man snakker om chips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå