Gå til innhold

Han innrømmet følelser for meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg og en kollega datet kun litt, men jeg ville ha en pause fordi vi gikk fort fram. Idag da vi var på jobb, hilste jeg på ham. Han hilste ikke tilbake. Jeg spurte hva det er. Da sa han lavt: jeg skjønner at du ikke ønsker noe mere, men jeg er forelsket i deg. Vi har aldri hatt sex, kun kysset. Hva tenker dere, har det skjedd at en dere jobber med ender opp med å bli forelsket?

Anonymkode: 2d126...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg og en kollega datet kun litt, men jeg ville ha en pause fordi vi gikk fort fram. Idag da vi var på jobb, hilste jeg på ham. Han hilste ikke tilbake. Jeg spurte hva det er. Da sa han lavt: jeg skjønner at du ikke ønsker noe mere, men jeg er forelsket i deg. Vi har aldri hatt sex, kun kysset. Hva tenker dere, har det skjedd at en dere jobber med ender opp med å bli forelsket?

Maaaange det jaaaaaaa

Anonymkode: 76181...523

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hva føler du da? 

Anonymkode: 5a84b...daf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Stort jøss fra meg. Hvor finner du slike menn? Trenger 😆

Anonymkode: c49a3...325

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres helt normalt ut

Anonymkode: 5cd4c...b61

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stort jøss fra meg. Hvor finner du slike menn? Trenger 😆

Anonymkode: c49a3...325

På jobb virker det som 😅

Anonymkode: f59ff...006

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, har skjedd flere ganger. Og blir bare rar stemning dersom kun den ene ønsker noe mer. Bedre å rote med folk utenom jobb 

Anonymkode: 7e208...be6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke om jeg skjønner hva du spør etter her. Ja, folk kan jo falle for hverandre enten de er kolleger eller ikke. Vi er bare mennesker. Om det er lurt eller ikke å date kolleger, får du selv avgjøre. Dere må jo kunne oppføre dere som før dersom det ikke blir noe greie på det. Noen synes det kan være vanskelig. 

Hvis du ikke er interessert, så bør du ta en voksen prat med ham og be om at dere fortsetter å være jobb-venner og legge datingen bak dere. Hvis han ikke klarer det, så er jo det mest hans problem, men det kan bli litt kleint.  Jeg synes han var litt rask med å forelske seg, men folk er forskjellige. Kan virke litt intenst (les love bombing)

Kanskje over tid han kommer over det og alt blir som før. Menn reagerer litt forskjellig på det. 

Anonymkode: fd021...e66

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han kan jo fint ha vært småforelsket selv før dere begynte å date? Regner med at dere har jobbet sammen en stund? Jeg har hatt små crush på kollegaer flere ganger oppgjennom jeg, vanlig det. Jeg har dog ikke gjort noe med det.

Akkurat nå er han skuffet og sannsynligvis litt såret. Det er en stor risiko ved å date kollegaer, og du bør  få bestemt deg raskt for hva du vil med han og ta en skikkelig prat om det. Men siden du har bedt om pause regner jeg med at du ikke har fått følelser for han, og da bør du si det. Ikke drive med sånt pause-tull. Vær voksen.

Anonymkode: 5bf27...9be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...