Gå til innhold

Er jeg unormal som ikke kjenner lyst når mannen gjør dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Sliter veldig med mismatch i sexdriv for tiden, og lurer veldig på om det er jeg som er unormal. Jeg har behov for nærhet fysisk og i form av samtaler. Dog føler jeg mannen nesten alltid skal dreie dette mot sex, ved å ta meg rett på vagina når vi ligger og prater, ta hånda mi på penis, eller rett og slett vise meg ereksjonen sin når jeg IKKE er i det humøret. Det er som at stemningen aldri får bygget seg opp, og han blir såra over at jeg ikke blir begeistret. Råd? 

Anonymkode: f942d...66b

Han bør lære seg at damer trenger mye kos med nærhet og ikke bare rett på selv om det å kan fungere noen ganger.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det er sexlysten din som er problemet. Problemet er en umoden oppførsel fra mannen din. Det er ikke ditt ansvar at han har ereksjon og han skal ikke presse den på deg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Så enig! Hvorfor er det noen menn som tror at det å vise penis, skal gjøre damer tent? Gi meg oppmerksomhet, lag noe digg å spise, SE på tv sammen (ikke scroll på den meningsløse mobilen), tilby meg massasje. Egentlig alt annet enn å hinte til sex.

Anonymkode: d7785...cfa

Helt vanlig ting kona og jeg gjør hver dag er vorspiel?

Dessuten, hadde vi menn sluttet å spørre, men bare hintet, så ville vi aldri fått oss noe.

Anonymkode: 9d43f...e7a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Har prøvd, men virker som han glemmer det. Og jeg bare lurer på om andre damer tenner på dette og at det rett og slett er meg det er noe galt med! 

Nei det er ikke deg det er noe galt med. Få damer tenner på det der 

Anonymkode: dd538...6ba

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Sliter veldig med mismatch i sexdriv for tiden, og lurer veldig på om det er jeg som er unormal. Jeg har behov for nærhet fysisk og i form av samtaler. Dog føler jeg mannen nesten alltid skal dreie dette mot sex, ved å ta meg rett på vagina når vi ligger og prater, ta hånda mi på penis, eller rett og slett vise meg ereksjonen sin når jeg IKKE er i det humøret. Det er som at stemningen aldri får bygget seg opp, og han blir såra over at jeg ikke blir begeistret. Råd? 

Du er helt  så nei det funker ikke.normal, min eks spurte alttid, er du kåt vil du ha sex..?

Blir ikke tent av det.

Tror jeg har responsiv sexlyst, kankje du er like dan?

Anonymkode: 82fe8...21e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Du er helt normal, men han er det åpenbart ikke. Apekatt-oppførsel er forøvrig ekstremt turn off.

Anonymkode: 39938...7cd

Hennes seksualitet er den eneste riktige. Hans er gal. Alt i deres sexliv skal dreie seg om hvordan han skal spille mindgames og lokke frem seksualiteten i henne til enhver tid. Han skal og må alltid jobbe hardt for at hun skal få lyst. Hun trenger aldri å gjøre noe selv for å holde liv i deres felles sexliv....

Er det noe jeg har oversett her? Eller er det slik kvinner flest tenker om sexlivet i fellesskap?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg er akkurat som deg, blir ikke tent av kjønnsorgan, så enkelt er det ikke for meg.
Stemningen, kommunikasjonen og følelsene må være tilstede for at jeg skal bunntenne.
Kanskje, bare kanskje kunne jeg ha tent på en skikkelig kraftig sak. Men ikke mannens som jeg har sett 4000 ganger før😛

Kvinners tenninsmønster fins vel litteratur om?

Anonymkode: 26473...b55

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Også hatt en mann som ble mer og mer slik, enormt turn off. Legger seg i sengen, drar en iskald hånd inn under dyna mi og over magen. Mildt sagt ikke pirrende. Nå har vi ikke hatt seks på mange måneder og jeg tror jeg går. Jeg har de siste åra også hatt pliktsex, og merker hvor ødeleggende det hra vært.
Ta tak i det nå før det er for sent.

Anonymkode: 19f7d...4b2

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanos skrev (3 minutter siden):

Hennes seksualitet er den eneste riktige. Hans er gal. Alt i deres sexliv skal dreie seg om hvordan han skal spille mindgames og lokke frem seksualiteten i henne til enhver tid. Han skal og må alltid jobbe hardt for at hun skal få lyst. Hun trenger aldri å gjøre noe selv for å holde liv i deres felles sexliv....

Er det noe jeg har oversett her? Eller er det slik kvinner flest tenker om sexlivet i fellesskap?

Hos nesten alle dyrearter er det hannen som må kurtisere hunnen for å få seg noe. Hos mennesker er det jevnere enn hos mange andre raser, men det er fremdeles slik at det tar litt tid å få skrudd på lysten hos dama. Det er salvfølgelig mulig for en mann å prøve å kreve øyeblikkelig tilfredsstillelse, men det er uendelig mye lurere av ham å gi dama tid til å bli klar, for da blir det en mye bedre og jevnere akt der han ikke trenger å ta alt av initiativ og kreativitet, og hun vil også bli glad i ham.

Det er altså en biologisk forskjell på menn og damer, og for best mulig resultat lønner det seg å ta hensyn til hva man har å jobbe med. Menn er raskere på å bli klar for sex, damer er raskere til å få oversikt over situasjonen ungene befinner seg i og ta en avgjørelse på hva som bør gjøres. Vi må ta hensyn til og respektere hverandre ut fra forutsetningene vi har. (Normalskalaen har et ganske stort spekter for begge kjønn)

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
30 minutter siden, isw said:

Jeg tror ikke det er sexlysten din som er problemet. Problemet er en umoden oppførsel fra mannen din. Det er ikke ditt ansvar at han har ereksjon og han skal ikke presse den på deg.

Det er heller ikke mannens ansvar at hun får samtaler og hun skal ikke presse de på han om han ikke vil.

Anonymkode: 457d5...e8d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Også hatt en mann som ble mer og mer slik, enormt turn off. Legger seg i sengen, drar en iskald hånd inn under dyna mi og over magen. Mildt sagt ikke pirrende. Nå har vi ikke hatt seks på mange måneder og jeg tror jeg går. Jeg har de siste åra også hatt pliktsex, og merker hvor ødeleggende det hra vært.
Ta tak i det nå før det er for sent.

Anonymkode: 19f7d...4b2

Og hva har du gjort for å bedre situasjonen annet enn å ligge der under din egen dyne og irritere deg over mannen din? Nettopp. Du er en del av problemet.

Anonymkode: 457d5...e8d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig dette seksualundervisningen bør ta for seg. Menn og kvinner tennes ulikt. En mann kan umiddelbart bli tent om en kvinne gjør tingene du nevner. Av den grunn tenker noen menn at kvinner fungerer helt likt, men sannheten er at en kvinne trenger mer tid og spenning som gradvis bygges opp. Hvorfor lærer man ikke om dette på skolen?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toast skrev (6 minutter siden):

Det er egentlig dette seksualundervisningen bør ta for seg. Menn og kvinner tennes ulikt. En mann kan umiddelbart bli tent om en kvinne gjør tingene du nevner. Av den grunn tenker noen menn at kvinner fungerer helt likt, men sannheten er at en kvinne trenger mer tid og spenning som gradvis bygges opp. Hvorfor lærer man ikke om dette på skolen?

Noen kvinner trenger det. Ikke alle heldigvis;)

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan formidle dette til han? Dette gjør jo at vi har mindre sex, når vi kunne hatt mye mer om han lot stemningen bygge seg opp, ikke gikk rett på, og rett og slett ga meg og kroppen tid til å komme i modus.. Mitt instinkt når han tar på meg her og der midt i en samtale er å løpe langt vekk for å være ærlig. Og jeg er fysisk tiltrukket av han egentlig 

Si det rett ut. Det gjør jeg angående ting jeg reagerer negativt på, og menn forstår det som regel betydelig bedre enn hinting. Det er din mann, så såpass bør man kunne snakke direkte om. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hovedproblemet er at han fortsetter etter at du har sagt at det ikke tenner deg. Forstår deg godt, for meg er det direkte turn-off. Tror du må ta det opp med han en gang utenfor soverommet. 

Anonymkode: 864ab...636

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har prøvd, men virker som han glemmer det. Og jeg bare lurer på om andre damer tenner på dette og at det rett og slett er meg det er noe galt med! 

Hør her, min kjære mann! 

Så forklarer du i klartekst hva som må skje for at du skal få lyst på sex, vær direkte, ærlig og krev at han må jobbe litt for forholdet han også. 

Anonymkode: 9e99f...cf8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Hannah80 skrev (6 minutter siden):

Noen kvinner trenger det. Ikke alle heldigvis;)

Ts er jo tydeligvis en sånn kvinne. Vil de ha et fungerende sexliv, bør jo det taes hensyn til. Selv om ikke andre kvinner er sånn, hjelper det jo ikke ts.

Anonymkode: ce4f9...c6b

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hvis du opplever at han ikke forstår deg, så kan jeg forstå at du kan reagere slik du gjør. Alt handler om kjemi, fysisk tiltrekning og iboende kjærlighet til hverandre 💕🪷.

Nei det er ikke noe galt med deg som person. Dere er ulike. Du har dine behov og han sine. Det kan være så enkelt, og så vanskelig.

Virker ikke som om dere to er noen god match slik du beskriver det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo jeg tenner stort sett på at mannen viser han vil ha meg.

Anonymkode: d4036...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal vise han den lille reels-snutten av gorillaen som kniper dame- gorillaen på brystvorten og får seg en lusing? Den er ganske enkel å forstå. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...