AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #21 Skrevet 30. april 2024 Nei, virkelig ikke. For meg er det absurd at folk drikker så mye kaffe. Det er ekkelt, stinker, misfarger tennene, er usunt og dyrt. Kan ikke komme på en fornuftig grunn til at noen skulle ville drikke kaffe. Anonymkode: e13e1...7c3 1 1
Yodas Skrevet 1. mai 2024 #23 Skrevet 1. mai 2024 Jeg drikker kaffe fordi det er godt. Tror ikke jeg får mer energi av det. Hvorfor ikke legge deg 21:30?
Irak Skrevet 1. mai 2024 #24 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg er 40 år, aldri drukket kaffe. Er ofte trøtt og sliten. Lyst til å legge meg kl 21.30 hver kveld. Bør jeg begynne med kaffe? Alle vitaminverdier er fine. Lever et travelt liv med jobb og to unger. Hvor oppkvikkende er det med kaffe egentlig? Og hvor mye trenger man i løpet av en dag? Og når? Anonymkode: e4297...c31 Kaffe om morran er gull 💛 ☕ Nydelig start på dagen 💕🪷☕
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #25 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er 40 år, aldri drukket kaffe. Er ofte trøtt og sliten. Lyst til å legge meg kl 21.30 hver kveld. Bør jeg begynne med kaffe? Alle vitaminverdier er fine. Lever et travelt liv med jobb og to unger. Hvor oppkvikkende er det med kaffe egentlig? Og hvor mye trenger man i løpet av en dag? Og når? Anonymkode: e4297...c31 Nei,kaffe er ikke sunt.Du får ikke energi av koffein,det er tull. Anonymkode: 806f3...671 1
Påkrevd Skrevet 1. mai 2024 #26 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er 40 år, aldri drukket kaffe. Er ofte trøtt og sliten. Lyst til å legge meg kl 21.30 hver kveld. Bør jeg begynne med kaffe? Alle vitaminverdier er fine. Lever et travelt liv med jobb og to unger. Hvor oppkvikkende er det med kaffe egentlig? Og hvor mye trenger man i løpet av en dag? Og når? Anonymkode: e4297...c31 Som nevnt tidligere her, så venner kroppen seg fort til koffeinen, så heller enn å få en oppkvikkende effekt, vil du oppleve "abstinenser" hvis du ikke får kaffe. Og når du legger deg er vel egentlig ikke så nøye. Det som betyr noe er at det samsvarer sånn noenlunde med når du står opp. Er du tidlig oppe, er det jo helt naturlig å bli trøtt og ta kvelden tidlig. Får du anbefalt mengde søvn og går rundt energiløs hele dagen, blir det brått ganske umulig å konkludere med noe her. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #27 Skrevet 1. mai 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Har du prøvd? For om du leser hele innlegget har jeg faktisk det - jeg beskriver min erfaring. Beklager at den ikke stemmer med dine overbevisninger. Anonymkode: 60ceb...b52 Det er ikke mine overbevisninger vi snakker om, det er du som bruker begreper du ikke forstår. Toleranse har en definisjon, det er ikke noe jeg finner på. Anonymkode: 83ab7...736
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå