Gå til innhold

Redd for truende familiemedlem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har en kjip situasjon med et familiemedlem som vi har vært i konflikt med en stund.. ønsker ikke utdype for mye i frykt for å bli gjenkjent. 
 

Men det er altså ikke noe fysisk her, det er meldinger med truende atferd og forventninger fra vedkommende. Vi har sagt vi ikke ønsker kontakt lengre og at vi er ferdig med saken. Vi har små barn og ønsker ikke omgås denne personen lengre pga trusler og voldsomt temperament. Dette er dårlig motatt og vi får stygge meldinger og meldinger om at h*n kommer til å komme til oss fordi h*n krever svar. 
 

Nå har det vært litt frem og tilbake sånn her ved flere anledninger, og vi blir redde. Vi aner ikke hva personen er i stand til å finne på og vi er redde for oss og spesielt barna. 
 

føler situasjonen ikke er noe voldsomt akutt sikkert, kanskje jeg er hysterisk.. men det føles ikke rett at vi skal måtte ha det sånn her heller. Er det noen som har vært borti lignende? Hva kan/bør man gjøre? Akkurat nå har vi latt være å respondere… men om vedkommende plutselig skulle dukke opp her så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 95831...dc7

Du ringer politiet..

Akkurat som viss en ukjent tydeligvis ustabil person dukker opp.

Og så tyr man til nødverge dersom personen klarer å komme seg inn i hjemmet..

Anonymkode: d4892...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...