AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Del Skrevet 29. april Noen som har slitt med dette og kan si litt om symptomer og evt behandling som funker? Ble syk i februar og endte opp med bihulebetennelse som ikke vil gå over. Er allergisk mot pollen og husstøvmidd og jeg mistenker at dette er med på å opprettholde denne betennelsen. Jeg fikk en antibiotikakur av legen som gjorde at jeg følte meg helt fin igjen, var sikker på at jeg endelig var blitt frisk. Men så fort kuren var over så kom symptomene snikende tilbake.. Har ikke så voldsomt vondt, tar smertestillende 1 gang i døgnet og det holder. Men har trykk i panne/nese og det renner verk ned i halsen.. Blir veldig glad for tips og råd 🫶🏼 Anonymkode: 88ad0...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #2 Del Skrevet 30. april Dytter 😊 Anonymkode: 88ad0...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #3 Del Skrevet 30. april Prøv nesespray med kortison Anonymkode: 499f8...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #4 Del Skrevet 30. april Jeg fikk beskjed av min tannlege at grunnen til at min bihulebetennelse ikke gikk over, var at jeg hadde en tann som var betent. Betennelsen hadde fjernet en del av skillet mellom tann og bihule. Jeg fikk renset tannen og rotfylte den. Jeg kjøpte også elektrisk tannbørste som jeg bruker flittig. Anonymkode: d9dbe...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #5 Del Skrevet 30. april Ville kanskje bedt om en henvisning til øre-nese-hals spesialist. Anonymkode: f47a6...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #6 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Prøv nesespray med kortison Anonymkode: 499f8...cd1 Har prøvd det uten hell dessverre. Ts Anonymkode: 88ad0...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #7 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fikk beskjed av min tannlege at grunnen til at min bihulebetennelse ikke gikk over, var at jeg hadde en tann som var betent. Betennelsen hadde fjernet en del av skillet mellom tann og bihule. Jeg fikk renset tannen og rotfylte den. Jeg kjøpte også elektrisk tannbørste som jeg bruker flittig. Anonymkode: d9dbe...7ec Men da hadde du vel smerter og symptomer fra tannen også? Jeg bruker også elektrisk tannbørste. Ts Anonymkode: 88ad0...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #8 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ville kanskje bedt om en henvisning til øre-nese-hals spesialist. Anonymkode: f47a6...419 Ja er inne på tanken. Ts Anonymkode: 88ad0...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 30. april #9 Del Skrevet 30. april Nasonex nesespray. Brukte den så fort jeg ble tett i nesa, for å forhindre bihulebetennelse. Er kanskje annerledes med "permanent allergi" da 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #10 Del Skrevet 30. april Rinexin var redningen for meg. Anonymkode: b6d7d...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #11 Del Skrevet 1. mai katties skrev (15 timer siden): Nasonex nesespray. Brukte den så fort jeg ble tett i nesa, for å forhindre bihulebetennelse. Er kanskje annerledes med "permanent allergi" da 😕 Er ikke det en kortison nesespray? Ts Anonymkode: 88ad0...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #12 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (15 timer siden): Rinexin var redningen for meg. Anonymkode: b6d7d...d77 Hjelper det på allergi-tetthet også? Ts Anonymkode: 88ad0...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 1. mai #13 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er ikke det en kortison nesespray? Ts Anonymkode: 88ad0...530 Ikke kortison, men en annen type steroider, ja, hvis jeg husker riktig. I alle fall er min strategi å ta noe før nesa blir FOR tett. Over tid ble det bedre og nesa mi sluttet å tette seg like mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå