Gå til innhold

Sukker/match/møteplassen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke lurt å stinke om man har en kjæreste man ønsker beholde eller ønsker seg en kjæreste heller. Hvis deg er viktigere med olje på huden og i håret, enn å lukte godt, er det kanskje best å holde seg singel og ha mest mulig hjemmekontor?

Anonymkode: 3bf82...5db

Jeg sa, om du blir skitten bør du dusje. Men det er en lege som fortalte meg om huden. Ei frisør også om håret. Det er en stor påkjenning med alle såpene, men ikke tro at jeg ikke også er veldig glad i å være ren. 

Du er ikke klar over hvor mange du møter som ikke dusjer vær dag, eller så har du en syndomsnese som er plaget på livet av lukt om du tar dette så overdrevent at du tror noen må forbli singel eller holde seg unna jobb 😂 

Anonymkode: 83c76...a77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke lurt å stinke om man har en kjæreste man ønsker beholde eller ønsker seg en kjæreste heller. Hvis deg er viktigere med olje på huden og i håret, enn å lukte godt, er det kanskje best å holde seg singel og ha mest mulig hjemmekontor?

Anonymkode: 3bf82...5db

100% enig!!!! Vi lever i 2024 og folk kan unne seg minst èn dusj daglig! 

Anonymkode: 6a23b...b5e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

100% enig!!!! Vi lever i 2024 og folk kan unne seg minst èn dusj daglig! 

Anonymkode: 6a23b...b5e

Huden er et organ og tørker ut ved hyppig dusjing, du skal ha den hele livet og så lenge du bruker deo, er renslig, og ikke har vært veldig fysisk aktiv eller holdt på med aktiviteter som gjør at du lukter, går det fint å ikke dusje vær dag. Det betyr ikke at du er den mest stinkende personen noen har møtt, om så har du en eller annen sykdom. 

Anonymkode: 83c76...a77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/29/2024 at 9:41 PM, AnonymBruker said:

Ja. Var bra, men lite utvalg..

Anonymkode: 52d79...858

Er det varer du skal handle? Eller er du poly?

Anonymkode: fc79b...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happ’n er kul, men se opp for utpressing/sextortion.

Anonymkode: 01467...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 21.25):

Jeg har bare gratis versjon av møteplassen og lasta den ned etter sikkert to år siden sist jeg var innpå der. Og i helga dukka det opp en svenske som begynte å skrive til meg. Klok av skade så vil jeg ikke chatte for lenge så når han begynte å si han kunne glatt ha truffet meg så tok jeg  strået og har avtalt kaffe treff på onsdag. Vet ikke hva han heter en gang. Jeg tar dette som en mulighet til å komme meg ut av komfortsona mi og tørre møte en ny mann. Har ingen forventninger, annet at jeg skal prøve å ha en hyggelig kveld og prate litt se om det er noe kjemi og praten flyter lett og om han er kjekk, har sjarm osv osv om det er noe gnist og da selvsagt. Han virka nå hyggelig ut fra det lille jeg har prata med han da. Jeg vil heller se han ansikt til ansikt fort som mulig enn denne evindelige chatting som bare gjør at man får ett idialistisk bilde av dem som ikke vil stemme virkeligheten når man møtes.  Er over 1,5 år siden jeg var på en slags kaffe date... .skummelt. 

kvinne. 

Anonymkode: 62239...4a9

Hvordan gikk det? 

Anonymkode: c045d...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.4.2024 den 21.54):

Huden er et organ og tørker ut ved hyppig dusjing, du skal ha den hele livet og så lenge du bruker deo, er renslig, og ikke har vært veldig fysisk aktiv eller holdt på med aktiviteter som gjør at du lukter, går det fint å ikke dusje vær dag. Det betyr ikke at du er den mest stinkende personen noen har møtt, om så har du en eller annen sykdom. 

Anonymkode: 83c76...a77

Underliv lukter vondt dersom det ikke dusjes hver dag. Og det lukter verre jo eldre man blir. Sånn er det bare

Anonymkode: 5b282...69d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 19.46):

Er det ok med utvalg på Sukker, Møteplassen eller Match? 

Er kvinne. Bor i Vestfold.

Faller liksom alltid tilbake til Tinder...Kan virke som om alle er det uansett.

Anonymkode: 52d79...858

Det er færre brukere der, men bedre sortering, så du får opp bare de som skal være god match med deg hvis du fyller ut de testene. men de fleste der er også på Tinder da (men der må du sortere selv). Jeg syns Sukker er best av de 3, Match er dyr og lite brukervennlig, og på Møteplassen syns jeg det er veldig mye useriøst. Jeg har datet noen få som jeg møtte via Sukker, og det har blitt flere dater med alle jeg har møtt der, sånn sett lettere å treffe bedre enn på Tinder. Men det er lite utskifting av folk der, så om man ikke finner noen de første par måndene der så er det bare å legge det bort.

Bor i Vestfold jeg også, er i 40-årene.

Anonymkode: 76c71...6e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Underliv lukter vondt dersom det ikke dusjes hver dag. Og det lukter verre jo eldre man blir. Sånn er det bare

Anonymkode: 5b282...69d

Da har du kanskje en eller annen sykdom du burde få undersøkt. Normale mennesker trenger ikke dusje daglig; faktisk er det verken sunt eller hygiensk å vaske seg for mye.

Anonymkode: f32db...117

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 19.46):

Er det ok med utvalg på Sukker, Møteplassen eller Match? 

Er kvinne. Bor i Vestfold.

Faller liksom alltid tilbake til Tinder...Kan virke som om alle er det uansett.

Anonymkode: 52d79...858

Er du over 35 år? Isåfall kan det være et tips å sjekke ut singleandmingle.no siden du bor i Vestfold. Et nytt alternativ for single som er lei datingapper/nettdating.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.4.2024 den 21.54):

Huden er et organ og tørker ut ved hyppig dusjing, du skal ha den hele livet og så lenge du bruker deo, er renslig, og ikke har vært veldig fysisk aktiv eller holdt på med aktiviteter som gjør at du lukter, går det fint å ikke dusje vær dag. Det betyr ikke at du er den mest stinkende personen noen har møtt, om så har du en eller annen sykdom. 

Anonymkode: 83c76...a77

Skal du ligge sammen med et annet menneske i semga og håpe noe hyggelig skjer så dusjer du. Hver kveld. 

Punktum. 

Anonymkode: 8f5bf...ea6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skal du ligge sammen med et annet menneske i semga og håpe noe hyggelig skjer så dusjer du. Hver kveld. 

Punktum. 

Anonymkode: 8f5bf...ea6

Har ikke lyst på sex vær kveld, uansett hvor tørr du er i huden. Flass har du sikkert også.

Anonymkode: 83c76...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 12.49):

Da har du kanskje en eller annen sykdom du burde få undersøkt. Normale mennesker trenger ikke dusje daglig; faktisk er det verken sunt eller hygiensk å vaske seg for mye.

Anonymkode: f32db...117

Har ingen sykdom. Er helsepersonell og har mye erfaring med menn. Det lukter fort vondt av underliv. Sånn er det bare. 

Anonymkode: 5b282...69d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...