Gå til innhold

Sukker/match/møteplassen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ok med utvalg på Sukker, Møteplassen eller Match? 

Er kvinne. Bor i Vestfold.

Faller liksom alltid tilbake til Tinder...Kan virke som om alle er det uansett.

Anonymkode: 52d79...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakket med ett rasshøl som informerte om at han og andre drittmenn har profil på alle, så hovedproblemet er mer at man ikke kommer unna enkelte. Han sa og at utvalget var størst på Tinder.

Anonymkode: 3bf82...5db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en kort periode for noen år siden innom alle disse og Tinder. Flere av mannfolkene var på alle stedene, ofte med annet navn og alder, men samme bilder 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

styr unna. 

Anonymkode: 00b1b...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare gratis versjon av møteplassen og lasta den ned etter sikkert to år siden sist jeg var innpå der. Og i helga dukka det opp en svenske som begynte å skrive til meg. Klok av skade så vil jeg ikke chatte for lenge så når han begynte å si han kunne glatt ha truffet meg så tok jeg  strået og har avtalt kaffe treff på onsdag. Vet ikke hva han heter en gang. Jeg tar dette som en mulighet til å komme meg ut av komfortsona mi og tørre møte en ny mann. Har ingen forventninger, annet at jeg skal prøve å ha en hyggelig kveld og prate litt se om det er noe kjemi og praten flyter lett og om han er kjekk, har sjarm osv osv om det er noe gnist og da selvsagt. Han virka nå hyggelig ut fra det lille jeg har prata med han da. Jeg vil heller se han ansikt til ansikt fort som mulig enn denne evindelige chatting som bare gjør at man får ett idialistisk bilde av dem som ikke vil stemme virkeligheten når man møtes.  Er over 1,5 år siden jeg var på en slags kaffe date... .skummelt. 

kvinne. 

Anonymkode: 62239...4a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ok med utvalg på Sukker, Møteplassen eller Match? 

Er kvinne. Bor i Vestfold.

Faller liksom alltid tilbake til Tinder...Kan virke som om alle er det uansett.

Anonymkode: 52d79...858

Jeg er mann, jeg har brukt både Tinder, Sukker, Møteplassen eller Match - som det sies om oss menn: "jeg ser de samme kvinnene (bildene) med forskjellige navn" på alle sammen. De samme kvinnene er å jakt etter penger og luksus og de samme kvinnene har uinteressante bilder av seg selv der de viser hvor opptatte de er med alt mulig - selvsagt masse treningsbilder.
Min hypotese: Markedet er likt for begge kjønn. 

Dessverre. 

Men som deg; jeg har falt tilbake på Tinder.

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gentleman59 skrev (2 minutter siden):

Jeg er mann, jeg har brukt både Tinder, Sukker, Møteplassen eller Match - som det sies om oss menn: "jeg ser de samme kvinnene (bildene) med forskjellige navn" på alle sammen. De samme kvinnene er å jakt etter penger og luksus og de samme kvinnene har uinteressante bilder av seg selv der de viser hvor opptatte de er med alt mulig - selvsagt masse treningsbilder.
Min hypotese: Markedet er likt for begge kjønn. 

Dessverre. 

Men som deg; jeg har falt tilbake på Tinder.

Jeg støtter din hypotese

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsøkt Hinge? Jeg hører venninner sier at det er en mer seriøs app enn tinder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (1 minutt siden):

Har du forsøkt Hinge? Jeg hører venninner sier at det er en mer seriøs app enn tinder. 

Ja. Var bra, men lite utvalg..

Anonymkode: 52d79...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Var bra, men lite utvalg..

Anonymkode: 52d79...858

Kvalitet fremfor kvantiet? 🤷‍♀️😅

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (2 timer siden):

Har du forsøkt Hinge? Jeg hører venninner sier at det er en mer seriøs app enn tinder. 

De mennene jeg traff på der var igrunnen av akkurat samme ulla som på Tinder, kanskje hakket verre/mer desperate faktisk😂Så den var igrunn helt lik. Samme folkene overalt. Livet er bedre uten disse appene, savner dem ikke.

Anonymkode: 06a8e...874

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egutt skrev (4 timer siden):

Jeg støtter din hypotese

Penger og luksus? Tror dere virkelig kvinner flest bryr seg om sånt? At vi tar de som kan tilby det mest behagelige livet? Jeg burde tenkt på kroner i kassen og selv jeg bryr meg bare om fjollete ting som hvordan hender en mann har, om han har en god hånd og holde i, lepper jeg har lyst å kysse osv. Andre kvinner rundt meg, har andre kjepphester, men penger har jeg aldri hørt utover forventning om at han må kunne betale for seg selv. Mange menn hadde kommet mye lengre med kvinner med totalt banale grep som å dusje hver dag, vaske klær på min. 60 grader og ikke la dem surne før de henges opp, bruke deo, skifte sokker og undertøy daglig, slutte å snuse, røyke og bruke dop, børste tenner morgen og kveld og vise måtehold med alkohol og mat. 

Anonymkode: 3bf82...5db

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Penger og luksus? Tror dere virkelig kvinner flest bryr seg om sånt? At vi tar de som kan tilby det mest behagelige livet? Jeg burde tenkt på kroner i kassen og selv jeg bryr meg bare om fjollete ting som hvordan hender en mann har, om han har en god hånd og holde i, lepper jeg har lyst å kysse osv. Andre kvinner rundt meg, har andre kjepphester, men penger har jeg aldri hørt utover forventning om at han må kunne betale for seg selv. Mange menn hadde kommet mye lengre med kvinner med totalt banale grep som å dusje hver dag, vaske klær på min. 60 grader og ikke la dem surne før de henges opp, bruke deo, skifte sokker og undertøy daglig, slutte å snuse, røyke og bruke dop, børste tenner morgen og kveld og vise måtehold med alkohol og mat. 

Anonymkode: 3bf82...5db

Å herregud, ja! Gjenganger det der, aleneboende menn med klær som lukter surt.

Anonymkode: a3176...ef6

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant kjæresten min på Happn. Møtte alle kaffedatene min der også🤷🏻‍♀️ 

Anonymkode: 63ce1...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker, match osv er dit de som ikke får matcher eller oppmerksomhet på Tinder går. Med andre ord er det ikke kvalitet som er der. 
 

Hold deg på Tinder eller Raya. 

Anonymkode: 4fafc...c23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sukker, match osv er dit de som ikke får matcher eller oppmerksomhet på Tinder går. Med andre ord er det ikke kvalitet som er der. 
 

Hold deg på Tinder eller Raya. 

Anonymkode: 4fafc...c23

Det stemmer ikke. Mange kvinner bruker ikke Tinder fordi appen har rykte på seg for å fungere best for løse forbindelser.

Anonymkode: 3bf82...5db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Generelt er "alle" på de mest populære plattformene, og de som sliter der, er også en håndfull av de mindre populære. Tradisjonelle sider fra før app-alderen er vel mest for de teknologisk tilbakestående, og mange av de samme trynene har vært der i godt over ti år.

Anonymkode: f32db...117

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det stemmer ikke. Mange kvinner bruker ikke Tinder fordi appen har rykte på seg for å fungere best for løse forbindelser.

Anonymkode: 3bf82...5db

Mitt inntrykk etter å ha prøvd alt, er at de har Tinder, men ikke bruker den til annet enn underholdning og tidtrøyte. De samme kvinnene er lettere å komme i kontakt med på f.eks FB-dating og Match, og de sender gjerne en melding først. 

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Generelt er "alle" på de mest populære plattformene, og de som sliter der, er også en håndfull av de mindre populære. Tradisjonelle sider fra før app-alderen er vel mest for de teknologisk tilbakestående, og mange av de samme trynene har vært der i godt over ti år.

Anonymkode: f32db...117

Mange av de gamle trynene er der etter ti år, fordi de har glemt å slette profilen sin.  Det er lett å se hvem som er aktive brukere, og disse finner du gjerne igjen på flere platformer.

Anonymkode: d786c...10e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Penger og luksus? Tror dere virkelig kvinner flest bryr seg om sånt? At vi tar de som kan tilby det mest behagelige livet? Jeg burde tenkt på kroner i kassen og selv jeg bryr meg bare om fjollete ting som hvordan hender en mann har, om han har en god hånd og holde i, lepper jeg har lyst å kysse osv. Andre kvinner rundt meg, har andre kjepphester, men penger har jeg aldri hørt utover forventning om at han må kunne betale for seg selv. Mange menn hadde kommet mye lengre med kvinner med totalt banale grep som å dusje hver dag, vaske klær på min. 60 grader og ikke la dem surne før de henges opp, bruke deo, skifte sokker og undertøy daglig, slutte å snuse, røyke og bruke dop, børste tenner morgen og kveld og vise måtehold med alkohol og mat. 

Anonymkode: 3bf82...5db

Men det er ikke lurt å dusje vær dag, fordi det ødelegger oljen i huden. Så fremt du ikke jobber i fjøset, treningssenter, er veldig aktiv vær dag eller blir skitten av noe.

Men bytt undertøy, sokker hver dag. Skriver under på alt det. 

Anonymkode: 83c76...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men det er ikke lurt å dusje vær dag, fordi det ødelegger oljen i huden. Så fremt du ikke jobber i fjøset, treningssenter, er veldig aktiv vær dag eller blir skitten av noe.

Men bytt undertøy, sokker hver dag. Skriver under på alt det. 

Anonymkode: 83c76...a77

Det er ikke lurt å stinke om man har en kjæreste man ønsker beholde eller ønsker seg en kjæreste heller. Hvis deg er viktigere med olje på huden og i håret, enn å lukte godt, er det kanskje best å holde seg singel og ha mest mulig hjemmekontor?

Anonymkode: 3bf82...5db

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...