Knottogtott Skrevet 29. april #21 Del Skrevet 29. april Trollet i parken elsket jeg ❤️ Hadde den på vhs og så den mange ganger. Samme med flere av Don Bluth sine filmer. Elsket Nimhs hemmelighet, Anastacia, Thumbelina, Svaneprinsessen, 2 gode venner, prinsen av Egypt, Lillefot, den utrolige reisen, den uendelige reisen, happily ever after (Snøhvit 2), Babe, Casper, 101 dalmantinere, The great panda adventure.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinkepinke Skrevet 29. april #22 Del Skrevet 29. april elsket bare pokemon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 30. april #23 Del Skrevet 30. april 32 minutter siden, Knottogtott said: Svaneprinsessen det er en utrolig undervurdert film. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 30. april #24 Del Skrevet 30. april Pippi Langstrømpe og E.T. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 30. april #25 Del Skrevet 30. april Disney filmene som handlet om dyr og Harry Potter 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #26 Del Skrevet 30. april 5 hours ago, AnonymBruker said: Den jeg likte best var Flåklypa Grand Prix. Jeg elsket den filmen. Anonymkode: bf19f...991 Samme! Tom & Jerry-filmene var en god nr to. Anonymkode: 2edfe...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #27 Del Skrevet 30. april E.T❤️ The Never Ending Story Todd og Copper Dumbo Ronja Røverdatter Brødrene Løvehjerte Mio min Mio Kamilla&Tyven Annie Er blant filmene jeg så igjen og igjen Må jeg velge bare en favoritt, må det bli E.T❤️ Mvh 78-modell Anonymkode: 3de25...f78 2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #28 Del Skrevet 30. april An American Tail Anonymkode: d21fa...22f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun-Seeker Skrevet 30. april #29 Del Skrevet 30. april The Goonies Prinsessebruden (tror jeg da den het haha 🤨) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy_87 Skrevet 30. april #30 Del Skrevet 30. april Elsket Jakten på Nyresteinen ❤️ Flukta fra dyreskogen/Dyra i Hjorteparken ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #31 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): An American Tail Anonymkode: d21fa...22f Og Hunden Charlie Don Bluth altså💗 Anonymkode: d21fa...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #32 Del Skrevet 30. april Pippi Langstrømpe på de syv hav The Goonies Anonymkode: 7dbab...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krabbekrølle Skrevet 30. april Forfatter #33 Del Skrevet 30. april Jeg husker godt at jeg så bøkenes herre mange ganger, jeg syns den var såå kul. Skulle gjerne likt å se den med barna mine men finner den kun på vhs. Samme med hunden Charlie, kunne likt å sett å den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 30. april #34 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (1 time siden): An American Tail Anonymkode: d21fa...22f Åå ja, den var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 30. april #35 Del Skrevet 30. april (endret) Jeg elsket en film jeg så på tv, og husker den dag i dag. Det var en dokumentarfilm og den het "Løvinnen Elsa" og handler om et britisk ektepar i Afrika, som tok seg av en foreldreløs løveunge (Elsa) og oppdro den. Den fikk gå fritt. Og i voksen alder ble den langsomt mer vill, og flyttet ut i bushen igjen med andre løver. Men den kom tilbake på besøk hos ekteparet innimellom, og hadde med seg noen unger på slep en gang. Jeg var så glad i den filmen. Tror jeg så den to ganger i barndommen. Den er nok fra 70-tallet, så kvaliteten ville nok ikke vært regnet for god i dag, men jeg kunne tenke meg å se den igjen, om jeg kunne fått tak i den. EDIT; den ser ut til å være fra 60-tallet iflg info fra denne artikkelen Endret 30. april av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 30. april #36 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): Disney filmene, da spesielt Løvenes konge, 101 dalmatinere, Den lille havfruen, Askepott og Tarzan. Og The parent trap 😍 Anonymkode: e8ca5...fcb The parent trap var den med Olsen twins? Digger den, men Matilda var nok den jeg så flest ganger❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #37 Del Skrevet 30. april The never ending story Anonymkode: 11aa5...c34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #38 Del Skrevet 30. april My girl, Now and then, foreldrefellen, free willy, jurrasic park, titanic, clueless, 10 ting jeg hater ved deg Anonymkode: 8985e...f0e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. april #39 Del Skrevet 30. april Ronja Røverdatter uten tvil.. Og Flåklypa ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knottogtott Skrevet 30. april #40 Del Skrevet 30. april (endret) Luksusbia skrev (14 timer siden): The parent trap var den med Olsen twins? Digger den, men Matilda var nok den jeg så flest ganger❤️ Nei, Lindsay Lohan som spilte begge tvillingene ☺️ Endret 30. april av Knottogtott 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå