every woman Skrevet 15. juni #61 Del Skrevet 15. juni Disneys Tornerose. Den er jo eldre enn meg, men ble satt opp på kino igjen da jeg var barn. Jeg var bergtatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #62 Del Skrevet 17. juni Silkesvarten ❤️ Anonymkode: f7e32...d2f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. juni #63 Del Skrevet 18. juni Kamilla og tyven Frida med hjertet i hånden Madicken E.T Mio min Mio Døden på Oslo S 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #64 Del Skrevet 22. juni Kamilla og tyven Selskapsreisen Døden på Oslo S Anonymkode: 6dce2...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #65 Del Skrevet 22. juni Alle disneyklassikerne + foreldrefellen og Mathilda🥰 Anonymkode: 996f9...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 22. juni #66 Del Skrevet 22. juni Flåklypa uten tvil👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. juni #67 Del Skrevet 25. juni 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #68 Del Skrevet 27. juni Ronja røverdatter - fikk jeg sommerfugler i magen da jeg fikk leie den på vhs. Elsket den. ellers var jeg glad i -flukten fra dyreskogen/dyra i hjorteparken -Lillefot og vennene -Haakon haakonsen -Narnia -tre nøtter til askepott (fortsatt) -løvenes konge -Beethoven hundefilmene -my girl -jurassic park -twister, deep impact, independencE day, vulcano o l -annie -E.T. -heldiggrisen babe -den uendelige historien Anonymkode: 8fd53...ab9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #69 Del Skrevet 1. juli The Godfather. Anonymkode: e0f9e...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 4. juli #70 Del Skrevet 4. juli Terminator 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernillelille Skrevet 5. juli #71 Del Skrevet 5. juli Silkesvarten Det Lille Huset På Prærien Den Vita Stenen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #72 Del Skrevet 8. juli Villhesten Aladdin Fivel - et amerikansk eventyr Basil Mus Anonymkode: ae013...eea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #73 Del Skrevet 8. juli Og selvsagt My Girl, som jeg så tre ganger på kino, og prøvde å kle meg som Vada, og prøvde til og med å løpe likt som henne 🤣 var helt frelst. Anonymkode: ae013...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 9. juli #74 Del Skrevet 9. juli Silkesvarten Skippy I ville vesten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 9. juli #75 Del Skrevet 9. juli Døden på Oslo S. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg så den😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #76 Del Skrevet 9. juli kom på flere: Slipp Willy fri skrik 1 og 2 titanic fullt hus Clueless Herman Aldri mer tretten Leve blant løver Schpaaa også en amerikansk film der ungdomsjente blir smittet av HIV etter å ha hatt sex en gang. Noen som husker hva den filmen heter? Anonymkode: 8d94b...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 9. juli #77 Del Skrevet 9. juli Hun-djevelen🙌🏼😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #78 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 21.23): Ronja røverdatter - fikk jeg sommerfugler i magen da jeg fikk leie den på vhs. Elsket den. ellers var jeg glad i -flukten fra dyreskogen/dyra i hjorteparken -Lillefot og vennene -Haakon haakonsen -Narnia -tre nøtter til askepott (fortsatt) -løvenes konge -Beethoven hundefilmene -my girl -jurassic park -twister, deep impact, independencE day, vulcano o l -annie -E.T. -heldiggrisen babe -den uendelige historien Anonymkode: 8fd53...ab9 Skulle tro det var jeg som hadde skrevet dette, bortsett fra Twister og Heldiggisen Babe. Den uendelige historien er så fin, og Narnia likte jeg tv-serien veldig godt, bedre enn de nye filmene. Likte også The Road To Avonlea godt. Anonymkode: 7780e...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 11. juli #79 Del Skrevet 11. juli E. T. og Majka, fra verdensrommet. Var barn på 70- og 80-tallet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 4. august #80 Del Skrevet 4. august Kamilla og tyven Politiskolen Selskapsreisen Døden på Oslo S Olsenbanden Dirty Dancing E.T. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå