Krabbekrølle Skrevet 29. april #1 Del Skrevet 29. april (endret) Hva er den beste filmen du kan komme på ifra barndommen din? Jeg husker godt at jeg pleide å se en film som het trollet i parken, den er sikkert ikke av veldig god kvalitet men jeg elsket den filmen. Endret 15. oktober av Krabbekrølle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Del Skrevet 29. april Disney filmene, da spesielt Løvenes konge, 101 dalmatinere, Den lille havfruen, Askepott og Tarzan. Og The parent trap 😍 Anonymkode: e8ca5...fcb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Del Skrevet 29. april Kamilla og tyven Anonymkode: bcb93...42a 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Del Skrevet 29. april Frida med hjerte i hånden❣️ Anonymkode: 29613...e50 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #5 Del Skrevet 29. april Løvenes konge. Anonymkode: b1728...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 29. april #6 Del Skrevet 29. april Hook ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. april #7 Del Skrevet 29. april Exorcisten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #8 Del Skrevet 29. april Lassie Kamilla og tyven Frida Anonymkode: dbd24...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #9 Del Skrevet 29. april Lillefot og vennene hans og Kamilla og tyven. Anonymkode: cd3ec...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #10 Del Skrevet 29. april My girl Anonymkode: 1662b...295 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #11 Del Skrevet 29. april Jurassic park, Lillefot og vennene hans og Balto-filmene! Og disneyfilmene selvfølgelig. Anonymkode: 2bd66...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 29. april #12 Del Skrevet 29. april Ikke akkurat barnefilmer men.. vi så Dirty dancing om og om igjen. Og gremlings. Pluss Beatle juice. Ja, og Coctail.. og skulk med stil, 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #13 Del Skrevet 29. april Den jeg likte best var Flåklypa Grand Prix. Jeg elsket den filmen. Anonymkode: bf19f...991 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #14 Del Skrevet 29. april My girl Twister Independent Day Anonymkode: 23ce6...79c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 29. april #15 Del Skrevet 29. april (endret) Nihms hemmelighet Ulvehunden My girl ..Og Frida med hjertet i hånden, selvfølgelig! Elsket den 😄 Endret 29. april av Rosa Dartle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditzy Doo Skrevet 29. april #16 Del Skrevet 29. april Lurven skrev (21 minutter siden): Exorcisten Veldig fin barnefilm du 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #17 Del Skrevet 29. april Ace Ventura, space jam, Anonymkode: a5315...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. april #18 Del Skrevet 29. april My Girl, Kamilla og Tyven, Edward Saksehånd og Madicken. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditzy Doo Skrevet 29. april #19 Del Skrevet 29. april Jeg så en del filmer da jeg var yngre (still do) lista er ubeskrivelig lang då, men Den lille Havfrua var en av de filmene jeg kunne se om og om igjen uten å bli lei. Husker jeg kunne den utenat på slutten, viste liksom hva alle karakterene skulle si før dem sa det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. april #20 Del Skrevet 29. april Ditzy Doo skrev (55 minutter siden): Veldig fin barnefilm du Ååå , sånn ja, trodde Man likte mente beste film man hadde sett som barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå