AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #21 Del Skrevet 5. mai 2024 I tenårene tømte jeg meg noen ganger i en kompis sine tykke tubesokker. De lå over alt på soverommet hans og når man overnattet og var kåt var de lett tilgjengelige. Han spilte basket og brukte alltid to eller tre par samtidig. Så ingen så noe til om den innerste sokken ble våt. Har også sprutet i gensere og treningsdresser som har ligget igjen i gymsalen/ idrettshallen. Var skikkelig kåt som tenåring. Absolutt hele tiden. Stappet de nedi joggebuksa og runket til jeg kom. Tok ikke lange tiden. Anonymkode: f7c9f...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #22 Del Skrevet 5. mai 2024 På hotelldøren er vanlig, spes på håndtaket, på jobb toalett på dør og servanten. Anonymkode: dee6d...dd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #23 Del Skrevet 5. mai 2024 I alle sokkene jeg eier. Anonymkode: 5fccb...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #24 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): På hotelldøren er vanlig, spes på håndtaket, på jobb toalett på dør og servanten. Anonymkode: dee6d...dd4 Men hvorfor? Er det noe tennende med at du veit at folk får ditt DNA på seg eller hva får deg til å gjøre det? Anonymkode: 907a3...c0c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #25 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 14.19): I HVERT ENESTE solarium jeg har tatt. Blir så kåt i den sola🤣 Anonymkode: ab407...b64 På deg selv eller lar du spruten gå i/på solariumet? Og tørkes det da opp? 🙈 Anonymkode: 907a3...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #26 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): På hotelldøren er vanlig, spes på håndtaket, på jobb toalett på dør og servanten. Anonymkode: dee6d...dd4 Ja, på hotell går det for seg, ofte jeg gjør det på lysbrytere og sånt også. Anonymkode: 9f915...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #27 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, på hotell går det for seg, ofte jeg gjør det på lysbrytere og sånt også. Anonymkode: 9f915...2ff Må si jeg syns synd i de som vasker på hotell! Eier dere ingen respekt for andre? Dere burde virkelig svartelistes! Anonymkode: ff07c...4e8 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #28 Del Skrevet 6. mai 2024 I gryteretten Anonymkode: 9b42b...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #29 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Må si jeg syns synd i de som vasker på hotell! Eier dere ingen respekt for andre? Dere burde virkelig svartelistes! Anonymkode: ff07c...4e8 Ingen som har tvunget dem til å ta seg den jobben, det har de valgt selv. Anonymkode: 9f915...2ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. mai 2024 #30 Del Skrevet 6. mai 2024 Mye sjuke folk her, håper det meste er kødd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #31 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): På deg selv eller lar du spruten gå i/på solariumet? Og tørkes det da opp? 🙈 Anonymkode: 907a3...c0c Kommer an på trykket. Nei er 99% på meg selv. Synes det holder. Vasker før, og etter. Anonymkode: ab407...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #32 Del Skrevet 6. mai 2024 I trusene,tannbørsten, i vannflaska, sjokoladen , snusen,bh’n, dyna , puta og lakenet ,i bilen,nattbordet til min st_________😉 Anonymkode: 58eea...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuckman1983 Skrevet 7. mai 2024 #33 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 18.08): På teppet på alle hotellrom eg har vert på. Anonymkode: a78ba...14e Sprutet også på et hotellromteppe for 20+ år siden. Var på min første gangbang i Oslo. Det var én dame og sikkert 15-20 mannfolk. Jeg var desidert yngst der og sprengkåt som bare det. Vi sto alle i en sirkel rundt dama og fikk beskjed om å kle oss nakne, og så fort bokseren var av sprutet jeg på teppet. Uten at jeg engang runket, jeg var bare så kåt og klar for fitte. Det var utrolig flaut og få alles oppmerksomhet på den måten, og jeg måtte begynne hele seansen med å skrubbe teppet for mitt eget sæd mens de ande knullet. Jeg vurderte å bare dra hjem men dama insisterte på at jeg ble. Dette var for øvrig også den første damen jeg knullet uten kondom, og det var veldig spennende å sprute inni henne 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #34 Del Skrevet 7. mai 2024 Fuckman1983 skrev (5 minutter siden): Sprutet også på et hotellromteppe for 20+ år siden. Var på min første gangbang i Oslo. Det var én dame og sikkert 15-20 mannfolk. Jeg var desidert yngst der og sprengkåt som bare det. Vi sto alle i en sirkel rundt dama og fikk beskjed om å kle oss nakne, og så fort bokseren var av sprutet jeg på teppet. Uten at jeg engang runket, jeg var bare så kåt og klar for fitte. Det var utrolig flaut og få alles oppmerksomhet på den måten, og jeg måtte begynne hele seansen med å skrubbe teppet for mitt eget sæd mens de ande knullet. Jeg vurderte å bare dra hjem men dama insisterte på at jeg ble. Dette var for øvrig også den første damen jeg knullet uten kondom, og det var veldig spennende å sprute inni henne 😀 Inviterer du til neste? Anonymkode: a619f...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantyhoselover Skrevet 7. mai 2024 #35 Del Skrevet 7. mai 2024 I trusene til en kollega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #36 Del Skrevet 7. mai 2024 Anonymkode: f0f86...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #37 Del Skrevet 7. mai 2024 Hadde forberedt meg godt. Fylt et lite rør med eget cum. Jobbet nemlig en sommer på en burgersjappe og hvor det var en fast kunde av en nebbete kjerring jeg bare hatet. Etter noen dager var hun der igjen, og jeg hadde oppbevaringsrøret klart.. Cheese med cum.😁 Anonymkode: 0d6de...e7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #38 Del Skrevet 8. mai 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: Hadde forberedt meg godt. Fylt et lite rør med eget cum. Jobbet nemlig en sommer på en burgersjappe og hvor det var en fast kunde av en nebbete kjerring jeg bare hatet. Etter noen dager var hun der igjen, og jeg hadde oppbevaringsrøret klart.. Cheese med cum.😁 Anonymkode: 0d6de...e7d 🤮 Anonymkode: 6b891...25e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. mai 2024 #39 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Anonymkode: f0f86...6ec 😆 Sjuke jævel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #40 Del Skrevet 8. mai 2024 Lurven skrev (30 minutter siden): 😆 Sjuke jævel Hvorfor er han sjuk jævel når han syr om bestemorens gardiner og bruker de som jakke på Gullruten? Jakken var skikkelig fin! Vil heller si at man er sjuk når man ikke kan lese ‘kom i’ uten å tenke på sex… Anonymkode: 15f23...8ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå