Gå til innhold

Bodycount!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg ville sagt at hennes fremtidige ektemann har en viss rett til å vite om karakterstrukturen til en person han vurderer å bygge et liv sammen med, og det er viktig å være ærlig i en slik situasjon. 

Anonymkode: 1b243...853

Hvis bodycount har noe å si så har man et problem med seg selv, og man burde få hjelp til dette. Alle burde få lov til å ha en fortid. Hører stadig om menn som blir sure fordi dama har hatt seg med 15 menn, men de selv har hatt seg med 250 damer. Fysj, tenk at en dame kan ha seg med noen før de blir sammen med "den ene fyren" (som ikke er "the one" uansett).

Jeg har fått kritikk for at jeg har hatt meg med 7 personer, og alle var faste partnere. Fordi "fysj! Andre har hatt seg med deg!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 8.49):

Klarer ikke å ta mennesker som bruker "bodycount" seriøst

Anonymkode: ec8c7...d27

Ikke jeg heller. Folk er ikke gjenstander

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke så veldig. Men det spørs om når du debuterte, om det har vært flere på en helg, eller whatever, kan jo være du hadde en gangbang med alle de andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil påstå at nesten alle bryr seg til en viss grad om antall.

Spekteret går fra jomfru, til en som er totalt blottet for impulskontroll og ligger ukritisk med absolutt alle som har lyst, med 4 sifret antall ligg bak seg.

Ikke kom her å si at det er mange som ikke setter en eller annen grense mellom de to scenarioene. Så ja, det har en betydning 

Anonymkode: 46a35...1ef

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktspragla skrev (5 minutter siden):

Hvis bodycount har noe å si så har man et problem med seg selv, og man burde få hjelp til dette. Alle burde få lov til å ha en fortid. Hører stadig om menn som blir sure fordi dama har hatt seg med 15 menn, men de selv har hatt seg med 250 damer. Fysj, tenk at en dame kan ha seg med noen før de blir sammen med "den ene fyren" (som ikke er "the one" uansett).

Jeg har fått kritikk for at jeg har hatt meg med 7 personer, og alle var faste partnere. Fordi "fysj! Andre har hatt seg med deg!"

Du har ikke definisjonsmakt i hva som er akseptabelt og sunt å mene, foretrekke og tenke, heldigvis.

For meg hadde å gifte meg med noen med så mange parnere vært uaktuelt, det er min rett, jeg lytter til og velger å respektere innstinktene mine fremfor å fortrenge dem, det er sunt. Jeg ber ikke noen om å leve livet sitt på et spesifikt vis, jeg bare ber dem om å være ærlige og ikke feilrepresentere seg selv og inngå i et ekteskap basert på en løgn.

Alle er fri til å ha den fortiden de vil, men står også fri til å velge hvem vi vil ha med oss inn i fremtiden. 

Anonymkode: 1b243...853

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 her, men nå er jeg i midten av trettiårene da. Pluss gjort ting som ikke har vært direkte samleie. Da blir det 17 ca’ish. Noen av dem var i forhold og det er ikke bra. 

Sålenge du passer litt på kjønnssykdommer, ikke blir gravid, og fremover prøver å holde deg til de som er single, så kos deg ts. 

Anonymkode: b1675...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Praktspragla skrev (4 timer siden):

Hører stadig om menn som blir sure fordi dama har hatt seg med 15 menn, men de selv har hatt seg med 250 damer.

‘Hører stadig om’ ja. Lite plausibelt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 0.03):

Ja… 

jeg er en 21 år gammel jente som har ligget med 15 gutter. 2 av dem var i forhold. Men 13 utenom. 
 

Hva mener dere? Er det mye? 

Anonymkode: c4750...ca9

Vel, da vil en eventuell fremtidig livspartner bare få en intimitet fra deg som 15 andre har fått før ham. Så kan du jo selv vurdere hvor "unikt" og "bare til ham" det du har å gi ham er?

Men bare kjør på, med denne farten vil over 100 menn ha fått intimiteten din før ham hvis du i tillegg skal knulle rundt til du er oppe i 30-årene.

Og det skal du vel? For du er vel en "moderne kvinne"…?

Anonymkode: cdb5c...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gentleman59

Knull hvem du vil og hvor mange du vil, men ingen mennesker som forteller om "bodycount" kan tas seriøst. Hold tallene for deg selv du, og pass på helsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som knuller rundt er bare nasty når vi vet hvor lite kondombruk det er ute blant folk. Nasty nasty nasty.

Ts du er ei slut, sorry not sorry.

Anonymkode: b4513...a86

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 0.03):

Ja… 

jeg er en 21 år gammel jente som har ligget med 15 gutter. 2 av dem var i forhold. Men 13 utenom. 
 

Hva mener dere? Er det mye? 

Anonymkode: c4750...ca9

over snittet, men er vel bare opp til deg.

hvordan møter du dem du knuller? ons? tinder? vennesex?

 

jeg hadde ikke så mange på min liste a jeg var på din alder, men har en del flere nå. er mann snart 50

Anonymkode: 3f714...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de tallene er veldig mye, selv om det hadde vært for en person som er 40+.
I mine øyne er en ok bodycount rundt 5 for kvinner og 10 for menn. Myyyye bedre å ha /masse/ sex med få menn som du er glad i, en maaange menn en har hatt sex med få ganger.

Anonymkode: b37b0...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...