Gå til innhold

Bodycount!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

norw skrev (5 timer siden):

Veldig mange, men det trenger ikke å være noe problem. Delte meninger om dette blant menn. Ville ikke vært forholdsmateriale for min del, om jeg visste det eller hadde en sterk mistanke.

Men sexmateriale. Jeg syns dobbelmoralen til dere mannfolk er så kvalm at jeg vil spy. 

Den gode nyheten trådstarter er at det spiller ingen rolle når du er så ung, verken for forhold eller sex (men noen menn liker å si at de ikke vil ha forhold med noen som har hatt sex med så mange, men det er jo fordi de ikke har sjans på deg uansett), men når du blir eldre kan det være litt verre. 

Bare ikke si hvor mange du har ligget med til en mann om han spør. Er ikke verre enn det. Føl aldri at du må være 100% ærlig for mannfolka er aldri 100% selv. 

Anonymkode: 76e51...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Irak said:

Jeg tenker at svaret på spørsmålet ditt er ja.

Det dukker jo opp tråder der menn feks uttrykker at de synes det er vanskelig å forholde seg til ei dame som har mye erfaring.

Har inntrykk av at det er en gjengs oppfatning at hvis dama er frisinnet seksuelt, så har hun ligget med mange.....

Det er jo ikke alltid tilfellet. 

Jeg er enig med deg i at det burde ikke ha noe å si. 

Det er ikke hva du har gjort.

Det er hvordan man velger veien videre, og hva man ønsker å gjøre for å oppnå dette tenker jeg da. 

Har inntrykk av at menn som legger mening og graver i antall sexpartnere projiserer usikkerhet og en redsel for å ikke være spesiell.. Antall sexpartnere trenger virkelig ikke å være et symptom på noe som helst. Jeg verken spør eller svarer på spørsmål om dette siden jeg personlig finner temaet uinteressant og unødvendig.

Jeg er kun for at man skal kunne ha sex om man vil uten å føle på skam rundt dette. Spesielt kvinner som opplever et større press rundt dette enn menn.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

isw skrev (2 timer siden):

Jeg må egentlig bare spørre fordi jeg skjønner det ikke:

Hva har det å si hvor mange menn en kvinne har ligget med? Tenker man at rester av sæd fra andre menn akkumuleres der inne? Er man redd for at kvinnen ikke er trofast og pålitelig? Eller føler man seg truet av det faktum at kvinnen faktisk har og nyter en seksualitet? 

Personlig mener jeg at fortiden ikke har noen betydning.

Handler ingenting om det fysiske for min del. Her handler det kun om det emosjonelle aspektet rundt sex. En person som ligger mye rundt har et annet forhold til sex og følelser enn det jeg har og vil dermed ikke matche meg der. Noe jeg finner viktig i en partner. 
 

Jeg elsker en kvinne som har og nyter en seksualitet. Det er faktisk viktig for meg at hun er slik. Man kan likevel fint nyte sin seksualitet uten å ligge med randoms.

Anonymkode: a15a2...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bigote skrev (1 time siden):

Har inntrykk av at menn som legger mening og graver i antall sexpartnere projiserer usikkerhet og en redsel for å ikke være spesiell.. Antall sexpartnere trenger virkelig ikke å være et symptom på noe som helst. Jeg verken spør eller svarer på spørsmål om dette siden jeg personlig finner temaet uinteressant og unødvendig.

Jeg er kun for at man skal kunne ha sex om man vil uten å føle på skam rundt dette. Spesielt kvinner som opplever et større press rundt dette enn menn.

Hva tenker du om de kvinner som er opptatt av hvor mange mannen har ligget med og som har et tak på hva som er akseptert antall? 

Er de også usikre, projiserer sin egen usikkerhet og redsel for å ikke være spesiell? 

For å si det slik, hadde jeg vært ærlig med min samboer om hvor mange jeg har ligget med før jeg traff hun for 20 år siden så hadde vi aldri blitt et par. Hun er ingen prest i senga for å si det forsiktig, ikke før min tid heller. 

Anonymkode: 91558...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Handler ingenting om det fysiske for min del. Her handler det kun om det emosjonelle aspektet rundt sex. En person som ligger mye rundt har et annet forhold til sex og følelser enn det jeg har og vil dermed ikke matche meg der. Noe jeg finner viktig i en partner. 
 

Jeg elsker en kvinne som har og nyter en seksualitet. Det er faktisk viktig for meg at hun er slik. Man kan likevel fint nyte sin seksualitet uten å ligge med randoms.

Anonymkode: a15a2...c54

Beklager, men det er noe jeg ikke ser her.

For meg ville det om noe vært bedre om vedkommende hadde ligget med 100 randoms, enn å være i 100 mislykkede forhold. For hvis sistnevnte hadde jeg vel stilt meg spørsmål rundt om det 101. forholdet egentlig ville gått noe bedre?

Jeg velger å tro at man kan ha varierende syn på og formål med sex. Man kan både gjøre det i et forhold og ikke, og ingen av delene er vel nødvendigvis noe riktigere enn den andre?

Forutsatt at kvinnen har vasket seg, er ikke en kvinne som har sex noe mer "skitten" enn andre. Det er også en slags dobbeltmoral her, som jeg reagerer på. Noe som gjelder menn trenger ikke gjelde kvinner......

Endret av isw
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja… 

jeg er en 21 år gammel jente som har ligget med 15 gutter. 2 av dem var i forhold. Men 13 utenom. 
 

Hva mener dere? Er det mye? 

Anonymkode: c4750...ca9

nesh, jeg vil heller ha noen som har vært ute ei vinternatt eller tre . 

man ligger med så mange som man selv ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men sexmateriale. Jeg syns dobbelmoralen til dere mannfolk er så kvalm at jeg vil spy. 

Den gode nyheten trådstarter er at det spiller ingen rolle når du er så ung, verken for forhold eller sex (men noen menn liker å si at de ikke vil ha forhold med noen som har hatt sex med så mange, men det er jo fordi de ikke har sjans på deg uansett), men når du blir eldre kan det være litt verre. 

Bare ikke si hvor mange du har ligget med til en mann om han spør. Er ikke verre enn det. Føl aldri at du må være 100% ærlig for mannfolka er aldri 100% selv. 

Anonymkode: 76e51...9eb

Hva er problemet med at hun kan være sexmateriale, men ikke forholdsmateriale? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva tenker du om de kvinner som er opptatt av hvor mange mannen har ligget med og som har et tak på hva som er akseptert antall? 

Er de også usikre, projiserer sin egen usikkerhet og redsel for å ikke være spesiell? 

For å si det slik, hadde jeg vært ærlig med min samboer om hvor mange jeg har ligget med før jeg traff hun for 20 år siden så hadde vi aldri blitt et par. Hun er ingen prest i senga for å si det forsiktig, ikke før min tid heller. 

Anonymkode: 91558...515

Jeg tenker ikke noe særlig over det siden jeg ikke bryr meg om hva slags konklusjoner folk gjør basert på antall sexparnere jeg har hatt. De som kvalifiserer mennesker på slike enkle premisser kan tenke hva de vil.

Hvor verdigrunnlaget her ligger utover usikkerhet skjønner jeg ikke hvis man ikke baserer det på relgiøse verdier.

Opplys meg gjerne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Ja… 

jeg er en 21 år gammel jente som har ligget med 15 gutter. 2 av dem var i forhold. Men 13 utenom. 
 

Hva mener dere? Er det mye? 

Anonymkode: c4750...ca9

Det synes jeg er fryktelig mange, ja. Men så er ikke jeg fan av denne pul og kast-mentaliteten som vi har i samfunnet.

Anonymkode: 9d9bc...7d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ja… 

jeg er en 21 år gammel jente som har ligget med 15 gutter. 2 av dem var i forhold. Men 13 utenom. 
 

Hva mener dere? Er det mye? 

Anonymkode: c4750...ca9

Medianen for kvinner er 6 tidligere sexpartnere, så det er mer enn dobbelt så mange partnere som "kvinner flest". Hvorvidt det er mye eller lite vil jo avhenge helt av hva en definerer det i forhold til, men det viktigste er jo om dette er noe en selv er komfortabel med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

isw skrev (10 timer siden):

Beklager, men det er noe jeg ikke ser her.

For meg ville det om noe vært bedre om vedkommende hadde ligget med 100 randoms, enn å være i 100 mislykkede forhold. For hvis sistnevnte hadde jeg vel stilt meg spørsmål rundt om det 101. forholdet egentlig ville gått noe bedre?

Jeg velger å tro at man kan ha varierende syn på og formål med sex. Man kan både gjøre det i et forhold og ikke, og ingen av delene er vel nødvendigvis noe riktigere enn den andre?

Forutsatt at kvinnen har vasket seg, er ikke en kvinne som har sex noe mer "skitten" enn andre. Det er også en slags dobbeltmoral her, som jeg reagerer på. Noe som gjelder menn trenger ikke gjelde kvinner......

Det ene utelukker jo ikke det andre. Jeg ville også vært skeptisk til å innlede noen med veldig mange mislykkede forhold bak seg. 

Skjønner du ikke at folk er forskjellige når det kommer til sex og følelser? Noen skiller sex og følelser, men for andre er dette tett knyttet sammen. For meg handler sex om noe man deler med et annet menneske også på et følelsesmessig plan. Hvis en potensiell partner har hatt mange ulike seksualpartnere vitner det om at han/hun ikke knytter sex og følelser på samme måte som meg og ville dermed ikke matchet meg der. Jeg ønsker en partner med samme forhold til sex som jeg har. 

Anonymkode: a15a2...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det egentlig kun er din sak, og du som egentlig trenger å mene noe om det. Ingen andre har igrunn noe med hvem du har hatt sex med, hvor mange, hvordan, hvor mange ganger etc. 

For meg er det største "problemet" jeg har med dette med bodycount/betydningen av det osv at enkelte får det jo til å høres ut som det er noe galt i å ha sex. Det er liksom der man mister meg. Som om sex plutselig skulle være en forbrytelse, synd, ulovlighet, negativ greie eller sånn. 

For egen del, om noen først inviterer meg til å mene noe om deres antall sexpartnere har vel isåfall kontekst, omstendigheter, situasjon, livssituasjon, historie, bakgrunn osv betydning. Men jeg legger meg ikke i det med mindre noen som nevnt inviterer meg til å "mene" noe om det heller. Det eneste er at jeg sikkert ville følt aversjoner om en jeg skulle være romantisk involvert/ha sex med uoppfordret skrøt av et høyt antall eller snakket om det på en måte som gjorde at jeg reagerte negativt av den grunn. Verdier, moral, holdninger etc kan ha betydning også for egen del. 

Anonymkode: c40bd...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, herzeleid said:

Medianen for kvinner er 6 tidligere sexpartnere, så det er mer enn dobbelt så mange partnere som "kvinner flest". Hvorvidt det er mye eller lite vil jo avhenge helt av hva en definerer det i forhold til, men det viktigste er jo om dette er noe en selv er komfortabel med. 

Men det blir jo litt snodig å bruke median for om man syns dette er ok eller ikke. Ja det er kanskje mer enn mange andre men hvem har bestemt at det er negativt liksom?? 

Mange tjener jo langt mer enn medianlønnen også og trives godt med det 😉

Anonymkode: 1a9a3...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS: Jeg vil bare tillegge at når jeg var yngre var ikke dette med bodycount sett på/omtalt på den måten mange omtaler/ser på det i dag. Snarere tvert imot, det var heller et slags kvalitetsstempel at et visst antall ville ligge med deg, og at du f. eks. da begrenset deg til å "gi etter for" en viss "maks-prosent" av dette igjen. Altså, eksempel: Det er positivt for en jente at 1000 menn og 100 damer vil ligge med deg, så fremt du ikke ligger med mer enn maks 10 av de mennene og en av de damene f. eks. da. Nå tok jeg bare random tall for eksempelet sin del/for å forklare "gangen i det". 

Det ble også sett på som negativt/et "rødt flagg" hvis du hadde hatt sex med "for få", for da var det bare tegn på at du var uattraktiv, upopulær, ulekker, sær, prippen, umoden eller andre negative ting. 

Så, på et vis kan jeg vel føle meg litt lurt, hvis det jeg gjorde "riktig" da, plutselig skal være "feil" om meg nå.
Om noen skjønner?

Altså, jeg driter i min bodycount, og nå har de jeg har vært i forhold med enten visst den og ikke brydd seg/ikke følt noe negativt om den. Eller om noe, så har det vel heller vært positivt for deres vedkommender, til de tidene det har vært, noe som jo også har variert noe: Altså, min første syns jo det var stas at vi var hverandres første, men min neste syns også det var positivt at jeg hadde ligget med noen i mellomtiden for ellers sa han flere ganger at han ville ha bekymret seg mye for at jeg ville lurt (for) mye på hvordan det ville vært å ligge med noen andre (til at jeg klarte å holde meg trofast/klarte å ha det bra/være trygg med han). Oppi dette har jo også holdninger, erfaringer, historie, uttalelser, kontekst osv også hatt noe å si da, f. eks. som at jeg fordi jeg hadde ligget med flere kunne si med sikkerhet at min "lengstvarende" eks også var den jeg til da faktisk hadde hatt best sex med (om noen skjønner hva jeg mener). Min nåværende syns også det er greit at jeg har det antallet jeg har, for det er "mange nok" til at han føler seg trygg på at jeg ikke "mangler å rase fra meg" eller vil "lete etter grønnere gress andre steder" og den type ting, men samtidig "få nok" til at det ikke er "mange/for mange" etter hans mening, om det gir mening da. I begge de lengste forholdene mine har de også uttalt ting som at de er glad for at jeg har de erfaringene jeg har, nok sammenligningsgrunnlag til å mene det jeg gjør (f. eks. at de på daværende tidspunkt har vært den beste jeg har hatt sex med... Sant, når jeg var med nr 1 var jo han best, men det var jo liksom 1/1, i forhold nr 2 var jo han best av flere, i forhold nr 3 var han best av flere, om noen skjønner, noe de har uttalt at de føler trygghet i å vite/føle tryggheten fra), at jeg har den historien jeg har fordi det er den som gjør at jeg er blitt den jeg er, og som de da elsker.

Jeg klarer liksom ikke selv heller å separere folk fra historien de har.

Jeg elsker jo kjæresten min for den han er. Det belager seg ikke på at han har begrenset sex til et visst antall personer i særlig grad (men, jeg ville kanskje følt det annerledes hvis antallet var 150 eller 500 stk, det kan jeg ikke si sikkert da jeg ikke har møtt noen med slike antall, men særlig om de hadde skrytt av det eller utvist dårlige holdninger/verdier, ikke virket ferdig med å ligge rundt, ikke virket som trofaste personer, ikke virket til å ha "rast ferdig fra seg", fri for sykdommer og hva enn hadde det også vært negativt såklart. Samtidig blir det jo uten at jeg kan garantere at hvis jeg først hadde falt for noen, begynt å elske de, men så senere fått vite at de hadde ligget med et slikt antall, så kan jeg jo ikke garantere at jeg hadde sluttet å elske de heller liksom. Vanskelig å gjette på slikt for min del ihvertfall. I det hele tatt vanskelig for meg å knytte følelser/forelskelse opp mot antall tidligere sexpartnere, da det er hovedsaklig mennesket, personligheten og væremåten jeg faller for/elsker hos en partner, og i veldig liten grad noe av det knyttes særlig opp mot antall sexpartnere. Slikt er jo mest aktuelt hvis det er ekstremt få eller ekstremt mange partnere, eller på andre måter skulle være veldig spesielt/unormalt eller så. Sant, det er jo såååå mange faktorer jeg tenker på, som jeg ikke vet hva dere andre... bare hopper dere over alt det liksom?! F. eks.: Si at du er sammen med en i en vennegjeng, alle vennene har ligget med 10-100 personer, mens din type har kun ligget med 1. Da ville det jo vært mer unormalt i akkurat hans tilfelle, enn hvis alle vennene hadde ligget med 0-1. Eller hvis din hadde ligget med 100, mens alle vennene 0-1. Sånne ting spiller jo inn også, for min del, i en eller annen, som regel opp mot alt annet, veldig liten grad egentlig da). 

Aller mest er jo en som dømmer i veldig stor grad utifra KUN antall tidligere sexpartnere likevel så langt unna hvordan jeg er, at personen ikke er aktuell for meg, og jeg er sikkert ikke aktuell for vedkommende da. For meg føles det veldig reduserende overfor et menneske å basere kjærlighet på antall tidligere partnere, med særlig trykk på tidligere. Hvor lenge siden de x antall partnerne kan jo også være av betydning liksom. Eller som sagt: Omstendigheter, kontekst, relasjoner, erfaringer, verdier, holdninger, hvordan man ser på det i dag osv... Jeg vil jo heller være sammen med en som lå med 10 stk for 10 år siden, enn en som lå med 10 stk forrige uke, om noen skjønner.

For min del er det nok også litt rødt flagg hvis det er veldig, veldig få. Det handler vel om at da har vi antakelig forskjellig syn på sex, han er veldig mye mindre attraktiv eller kommer fra veldig andre omgivelser enn meg f. eks. 

Ahh, jeg kunne egentlig fortsatt å utbrodere MYE om betydningen av dette jeg, nå som jeg først er i gang, kjenner jeg. Hehe. Det er jo SÅÅÅ mye som blir med i vurderingen, om det først "skal" opp for vurdering liksom! Skjønner faktisk ikke andre folk som legger veldig mye i KUN antallet i seg selv...

F. eks. ville jeg jo syns det var rart at en fyr foretrakk at jeg hadde ligget med 2 stk, tross at det var forrige uke, fremfor 6 stk for 12 år siden f. eks. da, tross at det totale antallet da er høyere liksom. For å sette det på spissen da. 

For min del er det jo også forskjell på om en partner lå med 10 stk fra 16-30 år, eller om han lå med 10 stk fra 35-40 år liksom. Det sier jo mye, om han evt har endret syn gjennom årene om han nå hadde ligget med flere enn et par stk liksom. 

Hm ja, jeg kunne som sagt utbrodert i det lengste om dette merker jeg. Skjønner ikke hvordan folk klarer å få det til å ha så stor betydning uten å ta hensyn til alle mulige faktorer, eller at kjærlighet liksom skulle reduseres ihht. noens tidligere sexpartnere for den del. Det må vel ha mer å si hvordan de er som personer, hvordan de er å leve med, hvordan de er mot andre, ser på andre, behandler andre, oppfører seg og alt sånt...? Eller... Kanskje jeg er helt ute. Haha.  Men igjen, som jeg sa i forrige: Særlig det der med at liksom det skulle være noe "galt" i å ha hatt sex. Egentlig er det vel oftest positivt å ha øvd på ting, sånn at man er god?! Haha... Antall ganger kan jo også være av mer betydning enn antall personer, litt alt ettersom da. Jeg ville jo heller ligget med en som har ligget 10.000 ganger med få personer, enn en som har ligget 2 ganger med 2 personer f. eks. Der har du den igjen også. Nei, what, luker dere andre bare ut ALLE faktorer og forhold?!

For å bare avslutte det jeg begynte på også:
Jeg ville jo synes at en fyr var grunn om han dømte meg noe enormt for hva jeg gjorde i de foregående 15 årene, i de omstendighetene jeg var i, fordi at nå har samfunnet endret seg... på en måte... Jeg fikk jo ikke den memoen før nå?! Så jeg tok jo mine valg som ung da det var som det var. Nå er det annerledes. Skal liksom en eller annen fyr la meg gå pga jeg eksperimenterte (riktignok bittelitt) da jeg var 16-17-18 år, tross at ellers har vært i forhold i 15 år sammenhengende uten det minste tilløp til noen former for utroskap eller lojalitetsbrudd? Man skulle jo på en måte tro det ville veie tyngre i valg av partner? Hvordan jeg er som kjæreste i 15 år, enn hvordan jeg var som singel 17-åring?... Men, da er han bare ikke fyren for meg selvfølgelig. Åpenbart.  

Men, jeg er likevel litt... forundret over de som er VELDIG harde på VELDIG lave antall. Utbroder gjerne om noen har HELT andre tanker enn meg, for da er jeg rett og slett bare nysgjerrig på hvordan dere vurderer og tenker?

Anonymkode: c40bd...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Men det blir jo litt snodig å bruke median for om man syns dette er ok eller ikke. Ja det er kanskje mer enn mange andre men hvem har bestemt at det er negativt liksom?? 

Mange tjener jo langt mer enn medianlønnen også og trives godt med det 😉

Anonymkode: 1a9a3...0e7

Nå bruker jeg ikke median som mål for om det er ok eller ikke og sier ikke at det er negativt så jeg er litt usikker på hva du mener å svare på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

18 år Maks 10
20 år Maks 15
25 år Maks 25
30 +  Maks 30
 

Anonymkode: d0e16...8d9

35 år og 2 stk, 🎼🎵🎶🎼🎵ja jeg skyyyyter fordi jeg er stolt av det🎶🎼🎵

Anonymkode: 70795...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PPS: Hm, det koker vel ned til at det også handlet om synet på sex. Altså, om man ser på sex som en begrenset ressurs man må spare på og fordele utover, eller om man ser på sex som noe man bare får et kort liv til å nyte, og derfor burde forsyne seg så mye man kan av. 😛 For eksempel. Haha. Jeg ville jo ikke vært sammen med en fyr som behandlet sex slik jeg behandler sparekontoen min... Det ville jo være kjipt. For, for min del så tror jeg at jeg bare lever en gang, får begrenset tid her på jorden, og hvis jeg da har kastet vekk all tiden på å "spare" sexen... og så aldri fikk hatt all den oppsparte sexen... Altså, nei, det ble jo trist igjen. Så ja, for meg er det nok av mer betydning hvordan man ser på, forvalter, klassifiserer sex, og selvfølgelig også vurderingene man har gjort rundt sex og sexpartnere. Jeg vil jo heller velge en som har fyrt løs med masse sex i forhold, enn en som har fyrt løs med masse sex som singel med hvermannsen. Så ja, jo mer jeg tenker på det, jo flere faktorer av betydning kommer jeg vel på egentlig. 

Anonymkode: c40bd...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

18 år Maks 10
20 år Maks 15
25 år Maks 25
30 +  Maks 30
 

Anonymkode: d0e16...8d9

Her har jeg spørsmål kjenner jeg:

Si at vi to møttes (nå har jeg kjæreste, så dette er totalt oppdiktet og alle tall er bare totalt random, det er altså bare for eksempelet sin skyld, for å få spurt om det jeg lurer på 😛) nå, og vi er begge 33 år:

Er det bedre at jeg har hatt sex med 30 stk frem til nå, enn at jeg hadde hatt sex med 20 stk som 20-åring, men at antallet ikke har økt siden? Eller økt veldig lite siden? F. eks. at mesteparten av partnerne jeg har hatt er for lenger tid siden, eller mer fordelt på lenger tid? 

For å sette det på spissen:
Du kan jo da ende med å møte en som er 30 år, og har hatt sex med 30 forskjellige de siste 30 dagene, og det er liksom greit for deg det da, og tydeligvis mer å foretrekke enn at du treffer en 30 åring som hadde hatt sex med 30 stk fordelt på 15 år som 25-åring? 😛 Strengt talt..

Hva er logikken din her?
(Lurer oppriktig altså!)

Anonymkode: c40bd...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/29/2024 at 12:03 AM, AnonymBruker said:

Ja… 

jeg er en 21 år gammel jente som har ligget med 15 gutter. 2 av dem var i forhold. Men 13 utenom. 
 

Hva mener dere? Er det mye? 

Anonymkode: c4750...ca9

Dette er noe ingen har noe med, så ha deg med så mange du vil, du lever bare en gang. Noen vil ha seg mye og med mange, andre ikke. Helt fullstendig privat, og gi f i hva andre sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktspragla skrev (3 timer siden):

Dette er noe ingen har noe med, så ha deg med så mange du vil, du lever bare en gang. Noen vil ha seg mye og med mange, andre ikke. Helt fullstendig privat, og gi f i hva andre sier.

Jeg ville sagt at hennes fremtidige ektemann har en viss rett til å vite om karakterstrukturen til en person han vurderer å bygge et liv sammen med, og det er viktig å være ærlig i en slik situasjon. 

Anonymkode: 1b243...853

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...