Mayer Skrevet 29. april 2024 #41 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja… jeg er en 21 år gammel jente som har ligget med 15 gutter. 2 av dem var i forhold. Men 13 utenom. Hva mener dere? Er det mye? Anonymkode: c4750...ca9 Jeg har ingen formening om det er for mange eller ikke. Eneste jeg tenker på er at du kanskje ikke burde rote med menn som et i forhold (såfremt du vet om det).
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #42 Skrevet 29. april 2024 Alt for mye og det er åpenpart at en som ligger såpass mye rundt ikke er kone materiale. Viser bare at du har dårlig dømmekraft og tar dårlige avgjørelser generelt Anonymkode: 3e925...e33 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #43 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, det handler alltid om noe annet enn seksuell lyst når det gjelder kvinner, gjør det ikke 😏 er så mye rare meninger her inne. Hvem du har sex med er opp til DEG, ts. Og finn deg en mann som er glad i deg for den du er, ikke en som henger seg opp i sånt. Hvis du vil ha en mann da, er jo ikke sikkert du er ute etter kjæreste nå Anonymkode: 418bc...4ce Det er jo akkurat det jeg sier også. Finnes da mange menn som ikke bryr seg om dette. Jeg må likevel få lov til det. Det er heller ikke forskjell på kjønn her. Man kan ha høy sexlyst og likevel la være å ha sex med randoms. Jeg har klart det helt fint og det vet jeg mange andre klarer også. Men folk er forskjellige. Helt greit å ikke bry seg om dette, men det er nok folk som ikke har samme verdier som meg som har mange ulike sexpartnere. Det må jeg få lov å mene. Ts spurte jo hva folk syntes, da må folk få dele det selv om det er andre meninger enn det du har. Anonymkode: a15a2...c54
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #44 Skrevet 29. april 2024 Jeg syns bodycount er et helt merkelig ord, høres jo ut som lik (bodies) 😵💫 Anonymkode: 8e50e...6e1 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #45 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja… jeg er en 21 år gammel jente som har ligget med 15 gutter. 2 av dem var i forhold. Men 13 utenom. Hva mener dere? Er det mye? Anonymkode: c4750...ca9 Nei, i dagens samfunn er dette helt ok Anonymkode: 3a36c...088
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #46 Skrevet 29. april 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg syns bodycount er et helt merkelig ord, høres jo ut som lik (bodies) 😵💫 Anonymkode: 8e50e...6e1 Det er et TikTok-ord for dumme folk. Anonymkode: bd9d4...e19 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #47 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alt for mye og det er åpenpart at en som ligger såpass mye rundt ikke er kone materiale. Viser bare at du har dårlig dømmekraft og tar dårlige avgjørelser generelt Anonymkode: 3e925...e33 Jeg hadde ca.like mange på den alderen. Da jeg var 25 år var jeg ferdig med å eksperimentere. Er nå godt gift, har god utdanning og jobb, god økonomi, huseier. Teit påstand, man endrer seg når man blir eldre, mer voksen og kommer over den fasen Anonymkode: 3a36c...088 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #48 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er et TikTok-ord for dumme folk. Anonymkode: bd9d4...e19 Det høres hvert fall helt morbid ut. Jeg googlet "how many bodies" og fikk utelukkende treff på lik. Anonymkode: 8e50e...6e1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #49 Skrevet 29. april 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Tja, men hvordan er tilgjengeligheten for deg, kontra ei trolig søt jente på 21 ? 😆 Du kan få ei i året, og hun kan ligge med tre om dagen ? Anonymkode: 9c351...474 Antagligvis bedre for henne. Men å påstå at en noenlunde oppegaående mann ikke kan få mer enn ei i året er jo ganske virkelighetsfjernt.....🙄 Anonymkode: 1a9a3...0e7 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #50 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det var et ganske høyt tall, syns jeg. For meg så viser det at man ikke er så interessert i å bygge noe varig og fint med noen. Anonymkode: 2e971...04b Ikke alle har behov for det i så ung alder, men først når de blir eldre. Jeg var 0% gira på noe varig når jeg var på den alderen. Hadde mange andre, trygge, varige relasjoner (venner) som dekket det behovet. Anonymkode: 3a36c...088
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #51 Skrevet 29. april 2024 Jeg syns det er mye, men det er jo en privatsak. Anonymkode: 8e50e...6e1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #52 Skrevet 29. april 2024 Personlig syns jeg det er mye. Er 23 år og har kun ligget med 5 personer. Anonymkode: ff970...6b1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #53 Skrevet 29. april 2024 Jeg er gift og har et såkalt "bodycount" på 1; Nemlig mannen min. Helt likt for ham... Vi sparte sex til bryllupsnatten, og ingen av oss angrer ett eneste sekund. De fleste av venninnene mine har et høyere antall menn de har ligget med, og jeg dømmer dem ikke av den grunn, men syntes virkelig ikke at man skal drive å ligge med enhver som viser interesse. Viser at man ser på sex kun som et redskap å få nytelse fra, istedenfor nærhet til en person. Jeg syntes virkelig at det at du har vært med så mange menn i så ung alder ikke er en god ting, og det kan bli hardt psykisk etter hvert og gjøre det hardere å parbinde seg. Er faktisk psykologiske endringer som skjer i både menn og kvinner som har vært i mange useriøse korttidsforhold, en-natts-samvær og har hatt sex med flere. Jeg tror ikke at det er noe galt med deg eller at dette sier noe negativt om personligheten din, men tror virkelig at dette kommer til å skade deg om det fortsetter, og smått kan ødelegge fremtidige forhold om du går inn med slik tankegang. Men alt i alt, er handlingen jeg ikke syntes noe om. Er like glad i vennene mine med høyt "bodycount" som dem uten. Er ikke en slik person som ser ned på folk eller mister respekt for dem, jeg syntes bare at handlingen ikke er noe som burde bli oppfordret i samfunnet, eller så likegyldig belagt. Anonymkode: ffe0b...ad4 1
Bigote Skrevet 29. april 2024 #54 Skrevet 29. april 2024 Bryr folk fortsatt seg om andres personers antall sexpartnere i 2024? Null eller 1000 sexpartnere.. Er du et godt menneske med gode intensjoner i livet vil du alltid ha min respekt,. 2
Irak Skrevet 29. april 2024 #56 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ja… jeg er en 21 år gammel jente som har ligget med 15 gutter. 2 av dem var i forhold. Men 13 utenom. Hva mener dere? Er det mye? Anonymkode: c4750...ca9 Hvor mange du har hatt sex med er irrelevant.... Så lenge du evner å knytte deg til et annet menneske, og er istand til å være i et forhold så skal det ikke ha noe å si. Hvis antallet er slik at det er et mønster, som gjør at du ikke er istand til å binde deg til noen følelsesmessig, så hadde jeg nok tenkt annerledes. Det er jo noen mennesker som ikke klarer å knytte emosjonelle bånd i det hele tatt, og da hadde jeg vært mer bekymret kan du si. Da hadde jeg tenkt at det er lurt å søke hjelp for utfordringen hos noen man føler man kan stole på.
Irak Skrevet 29. april 2024 #57 Skrevet 29. april 2024 (endret) Bigote skrev (2 timer siden): Bryr folk fortsatt seg om andres personers antall sexpartnere i 2024? Null eller 1000 sexpartnere.. Er du et godt menneske med gode intensjoner i livet vil du alltid ha min respekt,. Jeg tenker at svaret på spørsmålet ditt er ja. Det dukker jo opp tråder der menn feks uttrykker at de synes det er vanskelig å forholde seg til ei dame som har mye erfaring. Har inntrykk av at det er en gjengs oppfatning at hvis dama er frisinnet seksuelt, så har hun ligget med mange..... Det er jo ikke alltid tilfellet. Jeg er enig med deg i at det burde ikke ha noe å si. Det er ikke hva du har gjort. Det er hvordan man velger veien videre, og hva man ønsker å gjøre for å oppnå dette tenker jeg da. Endret 29. april 2024 av Irak
isw Skrevet 29. april 2024 #58 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hadde vært uaktuelt for et forhold. Det vitner om at vi er for ulike når det kommer til seksuelle relasjoner. Vitner om lite impulskontroll og et bekreftelsesbehov. Jeg trenger noen som er litt mer stødig. Jeg er 25 og har hatt 5 partnere og alle bortsett fra 1 har vært forhold. Så finnes det mange menn som ikke bryr seg for at de selv er lik. Da handler det bare om at du må være tilfreds med dine valg og finne en partner som ikke bryr seg. For tror de fleste ikke bryr seg så veldig. Anonymkode: a15a2...c54 Jeg må egentlig bare spørre fordi jeg skjønner det ikke: Hva har det å si hvor mange menn en kvinne har ligget med? Tenker man at rester av sæd fra andre menn akkumuleres der inne? Er man redd for at kvinnen ikke er trofast og pålitelig? Eller føler man seg truet av det faktum at kvinnen faktisk har og nyter en seksualitet? Personlig mener jeg at fortiden ikke har noen betydning.
LissM43 Skrevet 29. april 2024 #59 Skrevet 29. april 2024 Vi lever i 2024... skjønner ikke at "bodycount" eller noe skal være viktig... Hvorfor er noe høyt? Hvorfor er noe lavt? Det er helt opp til den enkelte å vurdere hvor mange man vil ha samleie med. Andre som dømmer kan ti stille.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #60 Skrevet 29. april 2024 Fremmed fugl skrev (6 timer siden): Tallene er litt uklare, ikke minst fordi dette er vanskelig å gjøre god forskning på. - Hvor mange har du hatt sex med - Har du vært utro (i et eller annet forhold) Så finner man er korrelasjon, det vil si en positiv samvariasjon mellom større tal på det første spørsmålet og et positivt svar på det andre spørsmålet. Men hvis spørsmålet er om tidligere antall partnere vil predikere utroskap i et spesifikt fremtide forhold så blir det litt vanskeligere. Ikke minst da det trenger en metode til å gjøre studien som er litt annerledes, og som tar opp det som er relevante mulig samvariasjon. Husker en fin studie som fulgte nygifte par over tid. I den studien fant man at de kvinner med få tidligere partnere, hadde økt risiko for utroskap. Hos menn var det omvendt. Så alt er ikke så ukomplisert. Hvis TS debuterte seksuelt når hun var 15 år, så har hun hatt 2,5 sexpartnere per år i gjennomsnitt. Kan du fra det talet vite om hun har uvanlig lav seksuell impulskontroll, eller et uvanlig stort bekreftelsesbehov? Jeg kan ikke det. Er alt for lite informasjon bak disse talene. Jeg var 18 da jeg mistet dommen Anonymkode: c4750...ca9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå