AnonymBruker Skrevet 29. april #21 Del Skrevet 29. april «Bodycount» betyr normalt sett at man har drept noen. Tenk at dette har fått betydningen hvor mange har ligget med 🤦♀️ Ice-T hadde jo i sin tid et band kalt Body Count feks; og en av hans titler var «Cop Killer». TikTok ødelegger folks hjerne, man blir dum rett og slett. Ts er godt eksempel. JEG HAR INGEN BODYCOUNT FORDI JEG HAR IKKE DREPT NOEN! Anonymkode: bd9d4...e19 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 29. april #22 Del Skrevet 29. april Kunne ikke brydd meg mindre. You do you boo.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 29. april #23 Del Skrevet 29. april Bruk kondom. Det er det eneste rådet jeg kan komme med her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 29. april #24 Del Skrevet 29. april Bodycount er et ord for skarpskyttere. Hva slags sexliv du har vedgår ingen, og regulerer på ingen måte verdien din som menneske. Det eneste som teller er om du trives med deg selv. Noen foretrekker en for livet, og andre fem om dagen, og de fleste noe midt imellom. Alt er greit, så lenge man bare gjør det man selv har lyst til, og ikke "deler seg ut" for å "kjøpe" følelser eller oppmerksomhet. Du skal aldri angre på gode opplevelser. Erfaringer som får deg til å tvile på dine valg derimot; da er det grunn til å granske sine egne motiver for å leve som man gjør. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #25 Del Skrevet 29. april 9 hours ago, AnonymBruker said: Ja… jeg er en 21 år gammel jente som har ligget med 15 gutter. 2 av dem var i forhold. Men 13 utenom. Hva mener dere? Er det mye? Anonymkode: c4750...ca9 Har du tatt HPV-vaksine? Sett inn spiral og bruk kondom. Håper du ikke bor et lite sted. Anonymkode: bd9d4...e19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #26 Del Skrevet 29. april Jeg håper inderlig at du har disse partnerene fordi du virkelig ønsker det, og at sexen er bra. At du ikke ligger for å bli likt, eller for at disse ikke skal synes du er kjip. Eller fordi noen maser, eller tar seg til rette. Og jeg håper at du har tatt HPV-vaksine OG bruker kondom. Mange partnere, fordi man vil og for å lete etter en bra match eller for å få variert erfaring, er helt ok. Kos deg. Men ikke ligg av andre grunner enn at du har lyst. Man bli ikke mindre verd av å ha mye sex med mange enn å ha mye sex med få. Eller av å ha mye sex vs lite. Anonymkode: f7ea4...314 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 29. april #27 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Tallene er jo klare på at jo flere man har ligget med, jo større er sannsynligheten for utroskap Jeg har selv kun ligget med noen få, i lange forhold. Den ene jeg datet som lå mye rundt før meg, var kjapp på å skape drama og kaos. Ser det også hos venninner og kompiser, de som ligger mye rundt er kaotiske i forhold Anonymkode: f9613...374 Tallene er litt uklare, ikke minst fordi dette er vanskelig å gjøre god forskning på. - Hvor mange har du hatt sex med - Har du vært utro (i et eller annet forhold) Så finner man er korrelasjon, det vil si en positiv samvariasjon mellom større tal på det første spørsmålet og et positivt svar på det andre spørsmålet. Men hvis spørsmålet er om tidligere antall partnere vil predikere utroskap i et spesifikt fremtide forhold så blir det litt vanskeligere. Ikke minst da det trenger en metode til å gjøre studien som er litt annerledes, og som tar opp det som er relevante mulig samvariasjon. Husker en fin studie som fulgte nygifte par over tid. I den studien fant man at de kvinner med få tidligere partnere, hadde økt risiko for utroskap. Hos menn var det omvendt. Så alt er ikke så ukomplisert. Hvis TS debuterte seksuelt når hun var 15 år, så har hun hatt 2,5 sexpartnere per år i gjennomsnitt. Kan du fra det talet vite om hun har uvanlig lav seksuell impulskontroll, eller et uvanlig stort bekreftelsesbehov? Jeg kan ikke det. Er alt for lite informasjon bak disse talene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #28 Del Skrevet 29. april 1 hour ago, Fremmed fugl said: Tallene er litt uklare, ikke minst fordi dette er vanskelig å gjøre god forskning på. - Hvor mange har du hatt sex med - Har du vært utro (i et eller annet forhold) Så finner man er korrelasjon, det vil si en positiv samvariasjon mellom større tal på det første spørsmålet og et positivt svar på det andre spørsmålet. Men hvis spørsmålet er om tidligere antall partnere vil predikere utroskap i et spesifikt fremtide forhold så blir det litt vanskeligere. Ikke minst da det trenger en metode til å gjøre studien som er litt annerledes, og som tar opp det som er relevante mulig samvariasjon. Husker en fin studie som fulgte nygifte par over tid. I den studien fant man at de kvinner med få tidligere partnere, hadde økt risiko for utroskap. Hos menn var det omvendt. Så alt er ikke så ukomplisert. Hvis TS debuterte seksuelt når hun var 15 år, så har hun hatt 2,5 sexpartnere per år i gjennomsnitt. Kan du fra det talet vite om hun har uvanlig lav seksuell impulskontroll, eller et uvanlig stort bekreftelsesbehov? Jeg kan ikke det. Er alt for lite informasjon bak disse talene. Det er et høyt tall for en 15-åring som altså er under den seksuelle lavalder !!! Du kan trikse med tallene så mye du vil, men om man ønsker å være forholdsmateriale kan man ikke ligge med alt med puls. Anonymkode: 9c351...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #29 Del Skrevet 29. april Ja, det er for mye. Anonymkode: 36600...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #30 Del Skrevet 29. april 18 år Maks 10 20 år Maks 15 25 år Maks 25 30 + Maks 30 Anonymkode: d0e16...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 29. april #31 Del Skrevet 29. april Veldig mange, men det trenger ikke å være noe problem. Delte meninger om dette blant menn. Ville ikke vært forholdsmateriale for min del, om jeg visste det eller hadde en sterk mistanke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 29. april #32 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det er et høyt tall for en 15-åring som altså er under den seksuelle lavalder !!! Du kan trikse med tallene så mye du vil, men om man ønsker å være forholdsmateriale kan man ikke ligge med alt med puls. Anonymkode: 9c351...474 TS er idag 21 år. Hvordan kan du oversette at en ung kvinne har hatt i gjennomsnitt 2,5 sexpartnere per år med at hun ligger med alt med puls. Hvor mange menn har har i denne perioden prøvd seg på TS? 50,100, 300....? Det vet du ingenting om. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #33 Del Skrevet 29. april Drit i bodycount. Hvordan er du som menneske? Anonymkode: b0b10...897 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #34 Del Skrevet 29. april Det vitner om stor apetitt på sex i alle fall og at du er leken og ikke er redd for å være med på ting som kan bli morsomt Jeg som man ville satt pris på dette. Vi har alle ulike preferanser og ingen av oss har fasiten. Selv ligger jeg med de jeg har lyst til å ligge med, uavhengig av hvor mange jeg har ligget med før. Ser ingen grunn til at ikke kvinner skal gjøre det samme. Husk sikker sex! Anonymkode: 1a9a3...0e7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #35 Del Skrevet 29. april 38 minutter siden, AnonymBruker said: Det vitner om stor apetitt på sex i alle fall og at du er leken og ikke er redd for å være med på ting som kan bli morsomt Jeg som man ville satt pris på dette. Vi har alle ulike preferanser og ingen av oss har fasiten. Selv ligger jeg med de jeg har lyst til å ligge med, uavhengig av hvor mange jeg har ligget med før. Ser ingen grunn til at ikke kvinner skal gjøre det samme. Husk sikker sex! Anonymkode: 1a9a3...0e7 Tja, men hvordan er tilgjengeligheten for deg, kontra ei trolig søt jente på 21 ? 😆 Du kan få ei i året, og hun kan ligge med tre om dagen ? Anonymkode: 9c351...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #36 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det vitner om stor apetitt på sex i alle fall og at du er leken og ikke er redd for å være med på ting som kan bli morsomt Det vitner om at hun hatt sex med 15 forskjellige, og ikke så mye mer enn det. Kanskje hun knapt lå med de to stykkene hun var kjæreste med, og de andre er bare kjipe ons? Du kan ikke lese noe som helst ut av hvordan hun er som seksuell person. Anonymkode: 030e5...4fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #37 Del Skrevet 29. april Det er jo overhodet ikke mange. Det er 1 hver mnd så mao hver fjerde gang du er på byen. Det er nok godt under snittet for jenter som ser bra ut. Anonymkode: a07c6...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 29. april #38 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja… jeg er en 21 år gammel jente som har ligget med 15 gutter. 2 av dem var i forhold. Men 13 utenom. Hva mener dere? Er det mye? Anonymkode: c4750...ca9 Det betyr ingenting, skjønner ikke at dette er noe folk henger seg opp i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #39 Del Skrevet 29. april Syns det var mange, litt ekkelt, er redd det er noe du driver med for å dekket noe annet en sexlyst. Ikke fortell hvor mange du har hatt sex med, det gir deg ingen fordeler Anonymkode: 20fe6...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #40 Del Skrevet 29. april Høres veldig mye ut for den alderen ja. Sliter du litt med impulskontroll? Anonymkode: 46a35...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå