AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #21 Del Skrevet 1. mai 2024 Takler ikke å ha på polyester, så jeg kjøper ikke derfra. Samboeren min kjøper billige og bra ensfargede t-skjorter der. Anonymkode: d72ce...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SitronTre Skrevet 1. mai 2024 #22 Del Skrevet 1. mai 2024 Finner enkelte ting men lite utvalg av størrelse og dårlig passform. K40+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #23 Del Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 2.45): Blanding av harry og tacky. Anonymkode: 00e3f...101 Fordi? Anonymkode: dc50e...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #24 Del Skrevet 1. mai 2024 Hadde jeg fått dette spørsmålet for to uker siden hadde du fått et merkelig svar. Av en eller annen grunn har jeg forvekslet Junkyard med New Yorker. Fått spørsmål om hvor jeg har kjøpt ting og svart New Yorker. Folk har protestert fordi de ikke har merkeklær på New Yorker. Jeg har nektet for å ha kjøpt merkeklær for jeg har aldri hørt om de merkene. Det hele ble oppklart da et klokt hode til slutt spurte hvor New Yorker lå og jeg forklarte hvilket senter og hvilken etasje. Ikke har jeg reagert på prisene men mulig jeg ikke har fulgt med siden jeg har trodd jeg var på en billigbutikk og bare har dratt kortet uten å følge med. Anonymkode: e04fe...2d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #25 Del Skrevet 1. mai 2024 Jeg handlet stort sett hele garderoben min der da jeg var på utveksling som 21-åring og trengte noe billig som kunne kastes før hjemreisen siden jeg bare hadde en koffert. Klærne jeg fant var for så vidt fine nok, i alle fall noen av dem, men de gikk jo i oppløsning ganske raskt. Anonymkode: 1cb12...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #26 Del Skrevet 1. mai 2024 Det er en butikk for store barn og tenåringer. Anonymkode: 13caa...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå