AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Del Skrevet 28. april Inkludert mellommåltider. Anonymkode: d7962...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Del Skrevet 28. april 3-4 Anonymkode: 3a8d8...5de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Del Skrevet 28. april Varierer om jeg er på jobb eller har fri eller hvordan dagen er. Jobbdager er som regel 3 måltider. Anonymkode: eef63...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #4 Del Skrevet 28. april Hovedmåltid 2 stykk: kl 13-14 og 18-19-isj. Spiser som regel en håndfull nøtter på morgenen og av og.til noe smått som ost, skinke eller egg nærmere sengetid. Spiser mer på dager med mye trening eller.hvis jeg føler mer sult Anonymkode: 65221...716 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Del Skrevet 28. april To. Et i 12 tiden og et ca kl 20 Anonymkode: ab868...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditzy Doo Skrevet 28. april #6 Del Skrevet 28. april 3. Frokost, lunsj og middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swoosh Skrevet 28. april #7 Del Skrevet 28. april 1-2 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 28. april #8 Del Skrevet 28. april 1-2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 28. april #9 Del Skrevet 28. april 3 måltider, Frokost, lunsj og middag. Spiser ikke etter kl. 19:30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #10 Del Skrevet 28. april 2-3. På hverdager er det lunsj og middag. I helgene frokost og middag. Noen dager litt kveldsmat hvis jeg blir sulten på kvelden. Anonymkode: 593e3...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #11 Del Skrevet 28. april 2. Lunsj og middag. Prøver å ikke spise etter kl 18. Mellommåltider har jeg ikke, bortsett fra proteinshake før og/eller etter trening. Anonymkode: 3d4cd...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 28. april #12 Del Skrevet 28. april Jeg varierer mellom 2 og 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #13 Del Skrevet 28. april 2! Lunsj klokken 11 og middag ca klokken 17. Spiser litt når jeg trener, siden det alltid er enten før jobb eller etter leggetid for ungen. Anonymkode: 952e3...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #14 Del Skrevet 28. april 2. Lunsj og middag på hverdager. Frokost og middag i helger og på fridager Spiser ikke mellommåltider Anonymkode: 6089c...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #15 Del Skrevet 28. april Oi, så få måltider folk spiser! Jeg spiser nok gjennomsnittlig fem eller seks: frokost, lunsj og middag, pluss noen mellommåltider som frukt, yoghurt, nøtter, cottage cheese og lignende. Anonymkode: e6289...1b7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #16 Del Skrevet 28. april 5-6 måltider per dag. Må dette for å få i meg nok. Orker ikke store mengder mat av gangen. Anonymkode: d33c4...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet 28. april #17 Del Skrevet 28. april 2, lunsj + middag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #18 Del Skrevet 28. april Jeg glemmer å spise så ofte blir set 2 x per dag. Anonymkode: 0c0ff...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #19 Del Skrevet 28. april 1-4. Anonymkode: 3a745...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #20 Del Skrevet 28. april 2 Anonymkode: bad2c...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå