AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Del Skrevet 28. april Og hva kan søstre hete? Anonymkode: 090a2...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Del Skrevet 28. april Johanna og Mathilde. Anonymkode: c3940...7bd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Del Skrevet 28. april Hanna og Hermine Hanna og Stella Hanna og Eva Hanna og Emma Hanna og Milla Anonymkode: 78d68...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #4 Del Skrevet 28. april Johanna er blant mine favorittnavn. Søstre kan hete hva som helst, aldri forstått greia med at søskennavn må "passe sammen". Anonymkode: 37495...1bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 28. april #5 Del Skrevet 28. april Hanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #6 Del Skrevet 28. april Johanna. Hanna(h) er litt oppbrukt på en måte, var ihvertfall for 10 år siden. Søsteren kan hete Julie eller Jenny hvis dere ønsker lik forbokstav. Ellers foreslår jeg Kornelia, Aurora, Sigrid, Ingrid, Agnes, Karoline, Otilie (evt Otilde), Frida, Elise, Amalie eller noe helt annet. Navn må ikke nødvendigvis verken "passe" eller "matche", selv om jeg jo ser greia med at man ikke nødvendigvis vil kalle barna sine Beatrice-Nathalie og Bodil, liksom.... Anonymkode: 5b29b...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april #7 Del Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Og hva kan søstre hete? Anonymkode: 090a2...5ee Hanna, lettere og finere Anonymkode: e1343...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå