AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #1 Del Skrevet 27. april 2024 Har passert 40, og er overrasket over hvor mye eldre jeg ser ut. Sånn over natten nesten. Har alltid vært tynn, men nå når en blir eldre er vel ikke det nødvendigvis det mest flatterende? Har lagt merke til at jeg ser yngre ut i ansiktet de periodene jeg har noen kg mer enn vanlig. Fordi ansiktet fylles ut på en måte. Fullere kinn og naturlig fillers. Men da går det jo utover kroppen, som kanskje ser mer kjerring ut med for mange kilo? Må en velge mellom en fin kropp og et fint ansikt? Ønsker ikke å begynne med botox og fillers. Anonymkode: 57b65...cac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #2 Del Skrevet 27. april 2024 "Fedme visker ut alder og kjønn," Kjell Askildsen. Anonymkode: 6062e...2b2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #3 Del Skrevet 28. april 2024 Du kan være tynn og gå til hudpleier og fikse den slappe huden Anonymkode: e6672...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smascha Skrevet 28. april 2024 #4 Del Skrevet 28. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 21.39): Har passert 40, og er overrasket over hvor mye eldre jeg ser ut. Sånn over natten nesten. Har alltid vært tynn, men nå når en blir eldre er vel ikke det nødvendigvis det mest flatterende? Har lagt merke til at jeg ser yngre ut i ansiktet de periodene jeg har noen kg mer enn vanlig. Fordi ansiktet fylles ut på en måte. Fullere kinn og naturlig fillers. Men da går det jo utover kroppen, som kanskje ser mer kjerring ut med for mange kilo? Må en velge mellom en fin kropp og et fint ansikt? Ønsker ikke å begynne med botox og fillers. Anonymkode: 57b65...cac Samme erfaring her... Har heller ingen løysing. Men eg hugsar forfattaren Barbara Cartland sa ein gong: After forty a woman has to choose between losing her figure or her face. My advice is to keep you face, and stay sitting down. Endret 28. april 2024 av Smascha Skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #5 Del Skrevet 28. april 2024 Ville tatt ansiktet, for menn vil ha sex med deg uansett. Anonymkode: 7d437...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå