Gå til innhold

Ansiktet ser yngre ut når jeg legger på meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har passert 40, og er overrasket over hvor mye eldre jeg ser ut. Sånn over natten nesten. Har alltid vært tynn, men nå når en blir eldre er vel ikke det nødvendigvis det mest flatterende? Har lagt merke til at jeg ser yngre ut i ansiktet de periodene jeg har noen kg mer enn vanlig. Fordi ansiktet fylles ut på en måte. Fullere kinn og naturlig fillers. Men da går det jo utover kroppen, som kanskje ser mer kjerring ut med for mange kilo? Må en velge mellom en fin kropp og et fint ansikt? Ønsker ikke å begynne med botox og fillers.

Anonymkode: 57b65...cac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

"Fedme visker ut alder og kjønn," Kjell Askildsen.

Anonymkode: 6062e...2b2

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan være tynn og gå til hudpleier og fikse den slappe huden 

Anonymkode: e6672...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 21.39):

Har passert 40, og er overrasket over hvor mye eldre jeg ser ut. Sånn over natten nesten. Har alltid vært tynn, men nå når en blir eldre er vel ikke det nødvendigvis det mest flatterende? Har lagt merke til at jeg ser yngre ut i ansiktet de periodene jeg har noen kg mer enn vanlig. Fordi ansiktet fylles ut på en måte. Fullere kinn og naturlig fillers. Men da går det jo utover kroppen, som kanskje ser mer kjerring ut med for mange kilo? Må en velge mellom en fin kropp og et fint ansikt? Ønsker ikke å begynne med botox og fillers.

Anonymkode: 57b65...cac

Samme erfaring her... Har heller ingen løysing.

Men eg hugsar forfattaren Barbara Cartland sa ein gong: After forty a woman has to choose between losing her figure or her face. My advice is to keep you face, and stay sitting down. 

Endret av Smascha
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville tatt ansiktet, for menn vil ha sex med deg uansett. :) 

Anonymkode: 7d437...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...