AnonymBruker Skrevet 27. april #1 Del Skrevet 27. april Han er 65 og veldig rik. Hun er 23.....hvordan få henne på bedre tanker? Anonymkode: 9aeb9...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #2 Del Skrevet 27. april Jeg er også 23, og det er ingen på min alder som omtaler en 65 år gammel mann som gammel.... nice try tho Anonymkode: c4d2f...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #3 Del Skrevet 27. april Dummeste jeg har hørt… Mann 65 er selvfølgelig en oldsak ifht en jente på 23. Men lommeboka trumfer kanskje alder… Golddigger much? Anonymkode: 4e8ad...13d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #4 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er også 23, og det er ingen på min alder som omtaler en 65 år gammel mann som gammel.... nice try tho Anonymkode: c4d2f...448 Kødd eller? 23 og 65 år er en rimelig nasty aldersforskjell og mannen er gammel, i hvert fall i forhold til henne Anonymkode: 9386a...8f0 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #5 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kødd eller? 23 og 65 år er en rimelig nasty aldersforskjell og mannen er gammel, i hvert fall i forhold til henne Anonymkode: 9386a...8f0 Jeg tar ingen moral med inn i diskusjonen, jeg forsøker bare å avdekke forsøk på trolling. Anonymkode: c4d2f...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 27. april #6 Del Skrevet 27. april det er svært abnormalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #7 Del Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dummeste jeg har hørt… Mann 65 er selvfølgelig en oldsak ifht en jente på 23. Men lommeboka trumfer kanskje alder… Golddigger much? Anonymkode: 4e8ad...13d Ja, hun er en skikkelig golddigger. Anonymkode: 9aeb9...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april #8 Del Skrevet 27. april Jeg har vært i hennes sko. Denne mannen var riktig nok ikke rik, vi hadde bare en god kjemi (det var fult fyrverkeri) og vi kunne snakke i timevis hver dag i flere år. Det ebbet ut og i dag er jeg sammen med en mann på min egen alder. La henne leve livet SITT og ikke bland deg i ting du ikke har noe med. Anonymkode: 8f786...36e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 29. april #9 Del Skrevet 29. april Ninni Krogstad, er det deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #10 Del Skrevet 29. april Det er jo en kjent sak at menn 50+ eldes som nydelig vin, gjerne alt håp er ute ettersom sex appeal er på topp rundt 50-60 og hun bare klarer ikke og tenke på mannen Anonymkode: bda47...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #11 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 21.29): Ja, hun er en skikkelig golddigger. Anonymkode: 9aeb9...6c6 Hun er sikkert pen? Anonymkode: c64f6...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #12 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 21.23): Jeg er også 23, og det er ingen på min alder som omtaler en 65 år gammel mann som gammel.... nice try tho Anonymkode: c4d2f...448 Jeg er 50 og syns en mann på 65 er gammel... En 65 år gammel mann er gammel for en 23-åring. 65-åringen er ikke bare dobbelt så gammel, han er jo bestefaren til 23-åringen. Anonymkode: 02f01...2e5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #13 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 21.22): Han er 65 og veldig rik. Hun er 23.....hvordan få henne på bedre tanker? Anonymkode: 9aeb9...6c6 Bedre tanker? La venninna di styre sitt eget liv. Dersom du har sp mur fritid at du tenker du skal begynne å styre venners liv og lyster, bør du få deg en hobby! Anonymkode: 11c85...165 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loff77 Skrevet 29. april #14 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 21.23): Jeg er også 23, og det er ingen på min alder som omtaler en 65 år gammel mann som gammel.... nice try tho Anonymkode: c4d2f...448 Dere omtaler han som unghingst da eller?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. april #15 Del Skrevet 29. april I ain't sayin' she a gold digger. But she ain't messing with no broke n...@ 🎶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 29. april #16 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er jo en kjent sak at menn 50+ eldes som nydelig vin, gjerne alt håp er ute ettersom sex appeal er på topp rundt 50-60 og hun bare klarer ikke og tenke på mannen Anonymkode: bda47...3aa Om vi eldes som nydelig vin, så bør damene passe seg så de ikke drikker for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #17 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 21.27): Kødd eller? 23 og 65 år er en rimelig nasty aldersforskjell og mannen er gammel, i hvert fall i forhold til henne Anonymkode: 9386a...8f0 Ageshaming much? Har vært med menn mer enn dobbelt så gammel som meg selv. Hvorfor er det nasty for deg at to mennesker tiltrekkes av hverandre? Er det ikke nasty af å dømme folk på den måten? 🤔 Anonymkode: 11c85...165 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 29. april #18 Del Skrevet 29. april 🧌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #19 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 21.23): Jeg er også 23, og det er ingen på min alder som omtaler en 65 år gammel mann som gammel.... nice try tho Anonymkode: c4d2f...448 ? Jeg er 43 og vil kalle 65-åringer for eldre menn, jo. Mange er pensjonister, ingen kan gå for å være "ung" eller "ikke-gammel", bare på en slik måte som faren min "holder seg godt, sprek for alderen, en kjekk eldre mann",. Ingen 23-åringer syns vel ikke pensjonister som kan være fedre og endog bestefedrene deres for noe annet enn gammel? Jeg føler meg (og ser ut som) gammel sammenlignet med 23-åringer. I forhold til 63-åringer derimot: da er jeg ung og pen. Anonymkode: 58c04...846 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nali Skrevet 30. april #20 Del Skrevet 30. april Bare la henne gjøre det hun vil, hvis hun allerede er "forelska", er det ikke så mye du kan gjøre uansett… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå