Gå til innhold

Gullet26`s nye hverdag!

Gullet26

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Så gøy at ho stortrivdes i barnehagen. Høres ut som om det er litt av en solstråle du har, ja. *smelt* :)

Gratulerer med 20 sider!

Da må jeg nesten pynte meg litt :sexy:

Og festen er i gang:

:danse::hoppe::smoke::gratulerer::perebrus::enig: :enig_anim: :storfot: :briller2::digge::flekke::Hehe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så gøy at ho stortrivdes i barnehagen. Høres ut som om det er litt av en solstråle du har, ja. *smelt*  :)

Gratulerer med 20 sider! 

Da må jeg nesten pynte meg litt :sexy:

Og festen er i gang:

:danse::hoppe:  :smoke:  :gratulerer:  :perebrus:  :enig:  :enig_anim:  :storfot:  :briller2:  :digge:  :flekke:  :Hehe:

festing i de små natte timer....ja det var digg at hun syns det var artig,da blir nok ting litt lettere når hun skal begynne fast i barnehage en gang vi får plass :frustrert: noe som tar tid i denna byn ja....politikere og full barnehage dekning ahhhhh my a.. :frustrert:

og du har hatt en toppers love tur leste jeg ...ahhh høres så digg ut å farte rundt nedi der!!*drømme seg bort litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEISANN :hoppe:

Å så deiligt at gullet ditt har funnet seg til rette i barnehagen,mi minste jente skal starte 1 august,men hun har en fordel med at hun har ei store søster som går der så hun kjenener litt barnehagen fra før :)

Håper du får en suuuper torsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEISANN :hoppe:

Å så deiligt at gullet ditt har funnet seg til rette i barnehagen,mi minste jente skal starte 1 august,men hun har en fordel med at hun har ei store søster som går der så hun kjenener litt barnehagen fra før :)

Håper du får en suuuper torsdag :klem:

vi har ikke fått plass da det er en ordning som heter åpen barnehage som er to ganger i uka fra 10-13 sånn at de som ikke har plass kan leke med noen,men det blir jo en fin tilvenning for henner da når vi er der to ganger i de timene i løpet av uka...Føler at ting ikke blir så ukjent den dagen hun starter opp på ordentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og du har hatt en toppers love tur leste jeg ...ahhh høres så digg ut å farte rundt nedi der!!*drømme seg bort litt*

:Nikke::sjarmor:

Håper det ordner seg med barnehageplass for dere! Må være frustrerende å ikke få det altså!

Ha en super helg! Langhelg, faktisk! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har ikke fått plass da det er en ordning som heter åpen barnehage som er to ganger i uka fra 10-13 sånn at de som ikke har plass kan leke med noen,men det blir jo en fin tilvenning for henner da når vi er der to ganger i de timene i løpet av uka...Føler at ting ikke blir så ukjent den dagen hun starter opp på ordentlig

Ja,da blir det nokk en bedre overgang ja :) Å du får vel litt fri du og :)

Ha en strålendes søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen..kort innpå bare har hatt migrene anfall siden natt til i går!!Hodet mitt er helt ødlagt :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madeline
Hei alle sammen..kort innpå bare har hatt migrene anfall siden natt til i går!!Hodet mitt er helt ødlagt  :grine:

Stakkars deg :klem: . Håper det går fort over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, migrene er alt annet enn morsomt!!! Våkna med anfall selv i dag, det er helt grusomt! Håper det gikk over, at du har det bedre nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...