Gå til innhold

Gullet26`s nye hverdag!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra at det gikk bra i barnehagen! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnehage er bra. :)

Grattis med 20 sider.

Skrevet

:vinke:

Så gøy at ho stortrivdes i barnehagen. Høres ut som om det er litt av en solstråle du har, ja. *smelt* :)

Gratulerer med 20 sider!

Da må jeg nesten pynte meg litt :sexy:

Og festen er i gang:

:danse::hoppe::smoke::gratulerer::perebrus::enig: :enig_anim: :storfot: :briller2::digge::flekke::Hehe:

:klem:

Skrevet
:vinke:

Så gøy at ho stortrivdes i barnehagen. Høres ut som om det er litt av en solstråle du har, ja. *smelt*  :)

Gratulerer med 20 sider! 

Da må jeg nesten pynte meg litt :sexy:

Og festen er i gang:

:danse::hoppe:  :smoke:  :gratulerer:  :perebrus:  :enig:  :enig_anim:  :storfot:  :briller2:  :digge:  :flekke:  :Hehe:

festing i de små natte timer....ja det var digg at hun syns det var artig,da blir nok ting litt lettere når hun skal begynne fast i barnehage en gang vi får plass :frustrert: noe som tar tid i denna byn ja....politikere og full barnehage dekning ahhhhh my a.. :frustrert:

og du har hatt en toppers love tur leste jeg ...ahhh høres så digg ut å farte rundt nedi der!!*drømme seg bort litt*

Skrevet

HEISANN :hoppe:

Å så deiligt at gullet ditt har funnet seg til rette i barnehagen,mi minste jente skal starte 1 august,men hun har en fordel med at hun har ei store søster som går der så hun kjenener litt barnehagen fra før :)

Håper du får en suuuper torsdag :klem:

Skrevet
HEISANN :hoppe:

Å så deiligt at gullet ditt har funnet seg til rette i barnehagen,mi minste jente skal starte 1 august,men hun har en fordel med at hun har ei store søster som går der så hun kjenener litt barnehagen fra før :)

Håper du får en suuuper torsdag :klem:

vi har ikke fått plass da det er en ordning som heter åpen barnehage som er to ganger i uka fra 10-13 sånn at de som ikke har plass kan leke med noen,men det blir jo en fin tilvenning for henner da når vi er der to ganger i de timene i løpet av uka...Føler at ting ikke blir så ukjent den dagen hun starter opp på ordentlig

Gjest Rødtoppen
Skrevet

Hei på du!

Innom for å ønske deg en god fredag jeg! :klem:

Skrevet
og du har hatt en toppers love tur leste jeg ...ahhh høres så digg ut å farte rundt nedi der!!*drømme seg bort litt*

:Nikke::sjarmor:

Håper det ordner seg med barnehageplass for dere! Må være frustrerende å ikke få det altså!

Ha en super helg! Langhelg, faktisk! :danse:

Skrevet
vi har ikke fått plass da det er en ordning som heter åpen barnehage som er to ganger i uka fra 10-13 sånn at de som ikke har plass kan leke med noen,men det blir jo en fin tilvenning for henner da når vi er der to ganger i de timene i løpet av uka...Føler at ting ikke blir så ukjent den dagen hun starter opp på ordentlig

Ja,da blir det nokk en bedre overgang ja :) Å du får vel litt fri du og :)

Ha en strålendes søndag :klem:

Gjest Malina
Skrevet

Hei Gullet! :klem:

Håper alt står bra til med deg!

Vi snakkes!

Ha en fin 1.mai :smilyblomst:

Skrevet

Hei alle sammen..kort innpå bare har hatt migrene anfall siden natt til i går!!Hodet mitt er helt ødlagt :grine:

Gjest Madeline
Skrevet
Hei alle sammen..kort innpå bare har hatt migrene anfall siden natt til i går!!Hodet mitt er helt ødlagt  :grine:

Stakkars deg :klem: . Håper det går fort over.

Skrevet

Huff, migrene er ikke noe særlig. God bedring. :troest:

Skrevet

Uff, migrene er alt annet enn morsomt!!! Våkna med anfall selv i dag, det er helt grusomt! Håper det gikk over, at du har det bedre nå :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...