Trampe Skrevet 26. april 2006 #381 Del Skrevet 26. april 2006 Så bra at det gikk bra i barnehagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 26. april 2006 Forfatter #382 Del Skrevet 26. april 2006 SIDE 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. april 2006 #383 Del Skrevet 26. april 2006 Barnehage er bra. Grattis med 20 sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 27. april 2006 #384 Del Skrevet 27. april 2006 Så gøy at ho stortrivdes i barnehagen. Høres ut som om det er litt av en solstråle du har, ja. *smelt* Gratulerer med 20 sider! Da må jeg nesten pynte meg litt Og festen er i gang: :enig_anim: :storfot: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 27. april 2006 Forfatter #385 Del Skrevet 27. april 2006 Så gøy at ho stortrivdes i barnehagen. Høres ut som om det er litt av en solstråle du har, ja. *smelt* Gratulerer med 20 sider! Da må jeg nesten pynte meg litt Og festen er i gang: :enig_anim: :storfot: ← festing i de små natte timer....ja det var digg at hun syns det var artig,da blir nok ting litt lettere når hun skal begynne fast i barnehage en gang vi får plass noe som tar tid i denna byn ja....politikere og full barnehage dekning ahhhhh my a.. og du har hatt en toppers love tur leste jeg ...ahhh høres så digg ut å farte rundt nedi der!!*drømme seg bort litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 27. april 2006 #386 Del Skrevet 27. april 2006 HEISANN Å så deiligt at gullet ditt har funnet seg til rette i barnehagen,mi minste jente skal starte 1 august,men hun har en fordel med at hun har ei store søster som går der så hun kjenener litt barnehagen fra før Håper du får en suuuper torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. april 2006 #387 Del Skrevet 27. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 28. april 2006 Forfatter #388 Del Skrevet 28. april 2006 HEISANN Å så deiligt at gullet ditt har funnet seg til rette i barnehagen,mi minste jente skal starte 1 august,men hun har en fordel med at hun har ei store søster som går der så hun kjenener litt barnehagen fra før Håper du får en suuuper torsdag ← vi har ikke fått plass da det er en ordning som heter åpen barnehage som er to ganger i uka fra 10-13 sånn at de som ikke har plass kan leke med noen,men det blir jo en fin tilvenning for henner da når vi er der to ganger i de timene i løpet av uka...Føler at ting ikke blir så ukjent den dagen hun starter opp på ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 28. april 2006 #389 Del Skrevet 28. april 2006 Hei på du! Innom for å ønske deg en god fredag jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 28. april 2006 #390 Del Skrevet 28. april 2006 God helg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 29. april 2006 #391 Del Skrevet 29. april 2006 og du har hatt en toppers love tur leste jeg ...ahhh høres så digg ut å farte rundt nedi der!!*drømme seg bort litt* ← Håper det ordner seg med barnehageplass for dere! Må være frustrerende å ikke få det altså! Ha en super helg! Langhelg, faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 30. april 2006 #392 Del Skrevet 30. april 2006 vi har ikke fått plass da det er en ordning som heter åpen barnehage som er to ganger i uka fra 10-13 sånn at de som ikke har plass kan leke med noen,men det blir jo en fin tilvenning for henner da når vi er der to ganger i de timene i løpet av uka...Føler at ting ikke blir så ukjent den dagen hun starter opp på ordentlig ← Ja,da blir det nokk en bedre overgang ja Å du får vel litt fri du og Ha en strålendes søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. april 2006 #393 Del Skrevet 30. april 2006 God søndagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 1. mai 2006 #394 Del Skrevet 1. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 1. mai 2006 #395 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei Gullet! Håper alt står bra til med deg! Vi snakkes! Ha en fin 1.mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #396 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei alle sammen..kort innpå bare har hatt migrene anfall siden natt til i går!!Hodet mitt er helt ødlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 1. mai 2006 #397 Del Skrevet 1. mai 2006 Vennen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 1. mai 2006 #398 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei alle sammen..kort innpå bare har hatt migrene anfall siden natt til i går!!Hodet mitt er helt ødlagt ← Stakkars deg . Håper det går fort over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. mai 2006 #399 Del Skrevet 1. mai 2006 Huff, migrene er ikke noe særlig. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 1. mai 2006 #400 Del Skrevet 1. mai 2006 Uff, migrene er alt annet enn morsomt!!! Våkna med anfall selv i dag, det er helt grusomt! Håper det gikk over, at du har det bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå