Gå til innhold

Gullet26`s nye hverdag!

Gullet26

Anbefalte innlegg

Da var jeg igjennom dagboka di :). Tenkte jeg måtte titte innom deg, siden du hadde vart innom meg....

Likte dagens sunne tips.

:klem:

koselig me nye fjes...velkommen skal du være :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rødtoppen

Hei snuppelura!

Ville bare stikke innom og ønske deg en god helg jeg - her blir det jobbing i helga. Og snørrete er jeg - igjen! hehe!

:klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppelura!

Ville bare stikke innom og ønske deg en god helg jeg - her blir det jobbing i helga. Og snørrete er jeg - igjen! hehe!

:klem: til deg

God helg!

:kose:

Håper du får en flott helg!

:klem:

tusen takk jenter RIKTIG GOD HELG TIL DERE OGSÅ.... :klem: litt til og fra om dagen ække helt i humør "litt utafor" er endel jobbings og båtpuss også så dagene flyr unna...kjæm sterkere tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

Regn ,regn og atter regn....kjedelig vet jeg!!Prøver å finne på litt på dagtid me veslemor,har funnet ut at det er en barnehage som har åpen barnehage i dag og i morgen fra 10-13 det er et tilbud som er hver uke,tenkte vi skulle prøve ut det og hvis det funker bra så kan man jo gå begge dagene også er det barnesang på fredager så da har vi aktiviteter 3 dager i uka!!!ellers så er det jobbings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Her er det også regne i dag. Skikkelig grått og stusselig ute, men da får en finne på noe koselig inne.

Kos deg sammen med veslemor i dag. Åpen barnehage er et flott tilbud og jeg har hørt mye positivt om slike tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også regne i dag. Skikkelig grått og stusselig ute, men da får en finne på noe koselig inne.

Kos deg sammen med veslemor i dag. Åpen barnehage er et flott tilbud og jeg har hørt mye positivt om slike tilbud.

det var skikkelig ålreit ja....Hu storkosa seg,løp rundt i 2 timer og delte ut leker til de andre barna og ikke redd for noen,satt på fanget til gud og hver man og sjarmerte i senk,lille solstråla mi :sjenert: ahhh nuuuudeli

så det kan vi fortsette med vet jeg da er onsdag og torsdag spikra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...