Gå til innhold

Gullet26`s nye hverdag!

Gullet26

Anbefalte innlegg

Hvordan finner du den oversikten? *undersøke*

Ha en finfin dag!!! :-D

jeg gikk på mine innlegg og trykkte på antallet utenfor dagboka mi og da kom det opp,jeg merka av og trykte kopier og lim inn.... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hellu....nuh er vi hjemom en liten tur,skal være hjemme til imorgen,da skal vi til tønsberg en tur på morran også blir det hytta igjen på ettermiddagen,på tirsdag antar jeg at vi tar en tur til sverige får se...Digg å bare ta ting som de kommer day by day..Eneste dagen som er spikra er torsdag for da jobber jeg kvelden :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høytiden som kommer nå er viktig.

La oss reflektere over hvorfor ialledager

vi sluttet å spikre mannfolk opp

på treplanker....

GOD PÅSKE!!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen
Høytiden som kommer nå er viktig.

La oss reflektere over hvorfor ialledager

vi sluttet å spikre mannfolk opp

på treplanker....

:hoho: slenger meg på denne! Ha ei fortsatt god påske snuppelura - håper været er vennlig mot dere på hytta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WEHUUUUUUUUUUU HJEMMELAGD BANANSPLITT :flekke:

hjemme at last,kom hjem i går etter å ha vært på farten hele påsken....i dag har vært en rolig dag forsovidt,rydda litt på kjøkkenet og grunna veggen ned til kjelleren,har lagd kjellestue så nå må trappenedgangen få sitt også den er mørk grønn som i 1970 grønn og ikke særlig fin å se på...lysne litt ja!!

takk for alle god påske hilsner...kos og komme inn hit å se de :klem:

nuh er det siste dagen med kos isen venter :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har den vanlige hverdagen satt inn igjen og imorgen og torsdag kveld er det jobbings igjen....dagene fremover skal gå med til båtpuss må jo få den på vannet snart,vi driver å trekker om inni på vegger og salongen så etter at veslemor har tatt kvelden er det å smette ned i kjellestua og dra ut stifter og styre på...greit at man kan ta det med hjem ihvertfall!!!

UKEMENY!!

TIRSDAG: WOK

ONSDAG: JOBB

TORSDAG: JOBB

FREDAG: FISKEBOLLER I HVIT SAUS

LØRDAG:VALGFRITT

SØNDAG:KYLLIGFILE MED RIS OG SALAT

Veslemor er så festlig om dagen er blitt en kløpper på å gå og skal helst løpe litt,i dag kl 07 lå hun i senga si og ropte mamma og pappa om hverandre og blid som ei sol da jeg kom inn(kanskje ikke så rart med sola rett inn på rommet,skal avgårde å kjøpe rullgardiner straks,var så lyst der inne at jeg mysa)

og hvis noen går på do så sier hun"sssssssssss" tisselyd og yes sier hun,vov,bæ,mø,nøff->øff øff,nææææææææh sssss-> som jeg antar er næææ se :ler:

Nå er hun ute å går tur me farmor for hun hadde fri idag så nuh skal jeg i banken og på posten og kjøpe rullgardin og innom sambo på jobb og hente pappeske til båtkalosjen som vi skal få sydd i mørk blå

HA EN STRÅLENDE DAG ALLE SAMMEN :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madeline

Veslemor er så festlig om dagen er blitt en kløpper på å gå og skal helst løpe litt,i dag kl 07 lå hun i senga si og ropte mamma og pappa om hverandre og blid som ei sol da jeg kom inn(kanskje ikke så rart med sola rett inn på rommet,skal avgårde å kjøpe rullgardiner straks,var så lyst der inne at jeg mysa)

Du får kjøpe lystette rullegardiner. Det har vi på ungene sine rom. Da slipper vi at de våkner grytidlig i den lyse årstiden.

Ha en strålende dag :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
yupp det ble lystette......me sola på den sia av huset er det eneste som duger!! ;)

Da kan du se fram til at veslemor sover lenge om morgenen. Eller i det minste håpe at hun gjør det ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg igjennom dagboka di :). Tenkte jeg måtte titte innom deg, siden du hadde vart innom meg....

Likte dagens sunne tips.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...