Gjest Rødtoppen Skrevet 5. april 2006 #322 Skrevet 5. april 2006 God morgen snuppelura! Kjøttkaker er snadder, jeg skal også lage det til middag i dag!! Får legge ut middagslista mi igjen i morra vel, kommer ny i morra Vil du jobbe litt for meg i dag også eller, er så stusselig å gå hjemme... på du!
Gullet26 Skrevet 5. april 2006 Forfatter #323 Skrevet 5. april 2006 Kjøttkaker er godt. Det skal jeg lage til middag i dag . Ha en flott dag . ← ja det er snadder veslemor smatta og nam nam God morgen til deg og lillemor. ← hallo fra oss to God morgen snuppelura! Kjøttkaker er snadder, jeg skal også lage det til middag i dag!! Får legge ut middagslista mi igjen i morra vel, kommer ny i morra Vil du jobbe litt for meg i dag også eller, er så stusselig å gå hjemme... på du! ← kjøttkake gjeng ja kan ta et par pasienter for deg..hmmm pleier man ikke å ta en øl for folk isteden a???
Gjest Rødtoppen Skrevet 5. april 2006 #324 Skrevet 5. april 2006 Kanskje jeg skal ta et par Carlsberg for deg i kveld i stedet for? Hehe!
Gullet26 Skrevet 5. april 2006 Forfatter #325 Skrevet 5. april 2006 Kanskje jeg skal ta et par Carlsberg for deg i kveld i stedet for? Hehe! ← ja det virker mer fornuftig syns jeg siden du alikevel er heime
Gullet26 Skrevet 5. april 2006 Forfatter #326 Skrevet 5. april 2006 noen som vet hvordan jeg får lagt til annonse på bruktmarkedet???
Gjest Madeline Skrevet 5. april 2006 #327 Skrevet 5. april 2006 noen som vet hvordan jeg får lagt til annonse på bruktmarkedet??? ← Du legger inn annonse ved å trykke "ny annonse" (denne vises kun når du er innlogget). Kanskje problemet ditt er at du har mistet innloggingen fra forumet over til bruktmarkedet? I tilfelle kan du merke av for "husk meg" på innloggingssiden.
Gullet26 Skrevet 5. april 2006 Forfatter #328 Skrevet 5. april 2006 Du legger inn annonse ved å trykke "ny annonse" (denne vises kun når du er innlogget). Kanskje problemet ditt er at du har mistet innloggingen fra forumet over til bruktmarkedet? I tilfelle kan du merke av for "husk meg" på innloggingssiden. ← ahhh takk skarru ha
Isola Skrevet 6. april 2006 #330 Skrevet 6. april 2006 Ååååh, nå fikk jeg også lyst på kjøttkaker... Tror jeg skal lage det en dag jeg! Har faktisk aldri laget det før da, så takk for oppskrift! Ha en finfin torsdag! Snart helg!
Gullet26 Skrevet 6. april 2006 Forfatter #331 Skrevet 6. april 2006 Ååååh, nå fikk jeg også lyst på kjøttkaker... Tror jeg skal lage det en dag jeg! Har faktisk aldri laget det før da, så takk for oppskrift! Ha en finfin torsdag! Snart helg! ← jo bare hyggelig
Gullet26 Skrevet 6. april 2006 Forfatter #332 Skrevet 6. april 2006 Bare hyggelig å være til hjelp . ←
Gullet26 Skrevet 6. april 2006 Forfatter #333 Skrevet 6. april 2006 En dag med full rulle fra morgen til kveld,hatt bil så startet dagen med å kjøre sambo på jobb han begynte kl 08,dro så til bestemora mi og vesle mor har kosa seg verre..Gått tur ,vært på plantasjen og spar kjøp og leika og styra..Dro og henta sambo på jobb 17.15 bad,mat og mor i seng kl 19.. Nuh skal jeg og stryke arbeids antrekk skal på jobb kl 22 også ER DET PÅSKEFERIE WEHUUUUU........
Gullet26 Skrevet 6. april 2006 Forfatter #334 Skrevet 6. april 2006 Hvem postet i: Gullet26`s hverdagslig dagbok Poster Innlegg Gullet26 136 Rødtoppen 50 Jettes 24 -TeddyToria- 23 Hannen 20 Kverula 18 Malina 15 LinKri 11 pondusa 9 monja 6 Cr@sh 6 Little me 5 Isola 4 Ithaca 3 Midnattsol 2 Zenta 1
Gullet26 Skrevet 6. april 2006 Forfatter #336 Skrevet 6. april 2006 Heyy,tredje plass jo *stolt* ← hehe ja det bør du være =)
Isola Skrevet 7. april 2006 #337 Skrevet 7. april 2006 Oooooh! Påskeferie!!! Hva skal du i påsken, forresten? Goood helg!
Gullet26 Skrevet 7. april 2006 Forfatter #338 Skrevet 7. april 2006 Oooooh! Påskeferie!!! Hva skal du i påsken, forresten? Goood helg! ← hellu vi skal litt til og fra å¨hytta det er bare 50min å kjøre så..skal ha en kveldsvakt skjærtorsdag for å dra inn litt penger så fra onsdag til fredag blir det å være hjemme..digg å bare ta ting som det kommer maybe vi svipper en tur til sverige på mandag og ligger over til tirsdag og shopper litt før vi durer hjem igjen...
Gjest Rødtoppen Skrevet 7. april 2006 #339 Skrevet 7. april 2006 Wehu! I'm the WINER! Pølse kanskje? Neida, du ligger forhåpentlig og sover søtt nå. Jeg venter på at sambo skal stå opp sånn at jeg kan få gjort litt i heimen til helga - har ikke orket å vaske på ei stund, men i dag er ryggen såpass bra at jeg tør å prøve i hvert fall! Jeg har glemt å bestille meg nye linser denna mnd da, så nå går jeg rundt med fargede månedslinser (har i det siste bare brukt endagslinser - blir veeldig billig for meg ettersom jeg bare ser på et øye og dermed trenger linse bare på et øye da.) Så nå har jeg aqua-fargede øyne, veldig sprekt da Lurer på å bestille meg noen grønne snart - står bra til det knallrøde håret! Nei, får fyre opp her vel, bare 20 grader her inne! Ha ei fortreffelig helg snuppa, om ikke annet er jeg tilbake på mandag kveld i hvert fall!
Trampe Skrevet 7. april 2006 #340 Skrevet 7. april 2006 Hvordan finner du den oversikten? *undersøke* Ha en finfin dag!!! :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå