monja Skrevet 25. mars 2006 #241 Del Skrevet 25. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 25. mars 2006 #242 Del Skrevet 25. mars 2006 Heyy Snar tur innom ,håper anell er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. mars 2006 #243 Del Skrevet 26. mars 2006 Håper det er bedre med veslejenta di... og at den kommende natta blir bedre enn de foregående... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #244 Del Skrevet 27. mars 2006 Tusen takk for koselige hilsner jenter til alle sammen....Helga har jeg ligget begynte når jeg var på nattevakt natt til lørdag begynte å fryse og div!Fortsatt ikke i form så pappa er hjemme idag med Anell,hun har hanglet hun også de 5 siste dagene virker som det begynner å hjelpe på henner hvertfall.. Nå skal jeg på apoteket en tur før jeg kryper under dyna igjen Kommer sterkere tilbake når formen stiger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. mars 2006 #245 Del Skrevet 27. mars 2006 God bedring da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 27. mars 2006 #246 Del Skrevet 27. mars 2006 En god bedrings til deg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 27. mars 2006 #247 Del Skrevet 27. mars 2006 God bedring til deg snuppelure! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 27. mars 2006 #248 Del Skrevet 27. mars 2006 God bedring, Gullet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #249 Del Skrevet 27. mars 2006 God bedring da! ← En god bedrings til deg fra meg ← God bedring til deg snuppelure! ← God bedring, Gullet . ← en stor til dere alle sammen!!Takk skal dere ha,nå skal jeg gå å legge meg har hørt (og vet for min del) at det er den beste medisinen.... UKESMENY!! Mandag:kjøttkaker i brun saus og kålstuing + potet Tirsdag: pasta de parma me salat og rundstykke Onsdag:ovnsbakt ørret me,raspa gulerot og potet Torsdag:KJøttdeig med pasta + pastasaus Fredag lørdag og søndag= jobb =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #250 Del Skrevet 28. mars 2006 en ny morgen ..tar livet helt med ro må på jobb ikveld oh får holde ut me ibux og nesedråper....lurer litt på hva jeg skal gjøre med Anell,man skal jo ikke burke nesedråper i mer enn 10 dager sammenhenhgende????Men hun er fortsatt så innmari tett og det renner og renner gulaktig snørr *ugg*er greit om dagen men nå natta kommer er hun så lei seg da blir mamman lei seg også for hun gråter så sårt.....er liksm bare nesa ikke feber eller no hoste hmm er ikke så greit når de ikke kan snakke... DAGENS LILLE SUNNE -> MÅ BLI C-VIT SJOKK FOR SYKE KROPPER ER TINGEN!!!!!!!!!!! dårligste dagens lille sunne ever men orker ikke skrive en hel haug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 28. mars 2006 #251 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei og hopp! Håper lille gullet kommer seg snart... Ha det fint på jobb i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. mars 2006 #252 Del Skrevet 28. mars 2006 Så deilige middagsplaner dere har for uken! Vil du komme hjem til meg og lage middag også, eller?? Mannen jobber så mye seint og jeg orker bare ikke diske opp... Dakar lille Anell - fortsatt god bedring til henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #253 Del Skrevet 28. mars 2006 Så deilige middagsplaner dere har for uken! Vil du komme hjem til meg og lage middag også, eller?? Mannen jobber så mye seint og jeg orker bare ikke diske opp... Dakar lille Anell - fortsatt god bedring til henne! ← jøss da fyr løs hva vil du ha?????Husker mitt siste måltid før Anell kom til verden,det var pizza fra ei shappe borti gata Kan bli ditt siste ja,hvertfall når du er moden and shit ....spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. mars 2006 #254 Del Skrevet 28. mars 2006 UT med sykdom, snørr og såre halser! INN med sol, vår og skyfri himmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #255 Del Skrevet 28. mars 2006 UT med sykdom, snørr og såre halser! INN med sol, vår og skyfri himmel! ← ER SÅ MED PÅ DEN VET JEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. mars 2006 #256 Del Skrevet 28. mars 2006 Hmmm...kanskje jeg skal få mannen til å sende bud på pizzabudet!?? Bestille en skikkelig sterk pizza??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 28. mars 2006 #257 Del Skrevet 28. mars 2006 Nam,pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #258 Del Skrevet 28. mars 2006 Hmmm...kanskje jeg skal få mannen til å sende bud på pizzabudet!?? Bestille en skikkelig sterk pizza??? ← Nam,pizza ← matvrak ....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #259 Del Skrevet 28. mars 2006 hmmm Juni tar av i HC om dagen ja......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. mars 2006 #260 Del Skrevet 28. mars 2006 Hvordan er formen deres? Håper dere blir fort friske. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå