Gå til innhold

Gullet26`s nye hverdag!

Gullet26

Anbefalte innlegg

:vinke:

Skal du søke sykepleien du?

Er utdannet sykepleier jeg, men har lyst til å ta noe mer administrativt slik at jeg kan jobbe som sekretær på legekontor ol. Litt problemer med ryggen, så det er ikke akkurat ideelt å pleie sengeliggende...

Men i søknaden kan du jo skrive litt om at du allerede jobber innen helsevesenet da, og at du er glad i å jobbe med og for mennesker, hjelpe, støtte osv.! :)

har lyst til å gå litt videre jeg også kunne tenkt meg litt lederutdanning og vært litt ja sjef :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rødtoppen

Halla på rei!

Hørtes fornuftig ut det Hannen skriver i forhold til omslagsarket ditt, bare å være overbevisende det vel? Hehe!

Her på hjemmefronten skjer det stadig saker og ting, skal ha møte med megler på fredag i forhold til seksjonering av leilighetene og samkjørt salg og visning med han nede. Spennende!! Gleder meg ikke så veeldig til å flytte, men er deilig å få kastet alt man ikke trenger i denna prosessen da. Sånn ståa er akkurat nå er jeg egentlig glad jeg bare jobber 50 % og ikke trenger å ta på meg noe ekstra hvis jeg ikke har tid... Blir litt å gjøre med maling, innredning osv osv osv framover kan du si...

Nei, du får ha en fortsatt strålende dag i solskinnet. Jeg VET det er meldt snø i kveld og i morra, men det håper jeg virkelig ikke slår til!!!

Stor :klem: på du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig liten jente du har!

og mange gode "dagens sunne", mulig jeg må kopiere noen av dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snø trinemor???nei det har vi ikke sett noe til..

:Gjesp: idager jeg helt slakt,veslemor har vært våken så og si i hele natt frem til kl 04.30 for da sovna hu på armen min!!potte tett i nesa si og lei seg,tann nr 8 har poppet frem så nå er det 4 oppe og 4 nede finner ikke no annen grunn enn at det må være den som er årsaken,er et par dager siden den poppet så den såvidt synes meeeen den lager vel litt kvalme når den skal videre opp,hun har vært veldig plaget me disse tenna stakkar

Jeg får ta en liten runde senere idag..

Ha en fin dag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

God morgen Gullet!

Uff da, hørtes ut som en strevsom natt, men håper nurket ditt kommer seg etter hvert. Er ikke deilig å få tenner uansett om du er 1 år eller 25 år liksom... Vondt og klør når de kommer opp uansett...

Ville bare innom for å si HEI jeg, skal straks ut og handle ukas matvarer. Ukemeny kommer hos meg senere i dag :-D

Hihi! Frøya tar helt av her nå, ho er i barnehagen og jakter på småfugler. Crazy kattepus jeg har se, skal absolutt OPP i rosebuskene! :ler:

:klem: til deg fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt fortumlet og hjernedød i dag jeg, pga. snø og tung kropp... Så det får bli med en :klem: til deg i dag!

Kommer sterkere tilbake heller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en slitsom natt....stakkars jenta mi sliter så fælt når hun er tett!Senga er bygd opp hun har fått pute,jeg smører tannkjøttet,vann,nesedråper,lufter godt så hun ikke blir varm :Gjesp: føler at det ikke er så veldig mye mer å få gjort,ikke har hun feber men tenkte å prøve en stikkpille i natt hvis hun er like ille eller pappan må prøve jeg skal på nattevakt,kan jo tenkes at hun har vondt men det er ikke alltid like lett å skjønne på disse små :tristbla:

Men nå er hun hvertfall i humør skraveler og er mett i maven i dag er det barnesang gruppe for 1 gang det gleder jeg meg til også fysio kl 09.15 en liten sjekk på veslemor for å se hvordan det står til med nakken,hun var veldig stiv når hun var bitte liten pga at jeg lå så lenge å pressa så hun fikk fysio i 3 mnd!Så nå er det bare en liten sjekk for å se at alt har gått som det skal,ser sånn ut merker ikke noe på henne hvertfall...

Ble ikke så mye skriving i går men skal prøve å ta det igjen i natt når jeg sitter våken....Takk for alle hilsene fra i går jenter koeslig!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Håper tulla har det bedre nå da og at dere får en natt med søvn.

Og så ønsker jeg dere ei flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Anell er bedre i formen nå! :)

Ikke minst ønsker jeg deg og dine en strålende god helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

God morgen snuppi!!

Du ligger forhåpentligvis og :sove: nå, håper ikke natta på jobb har vært altfor hektisk. Skulle egentlig vært på jobb i natt jeg å, men ryggen har slått helt knute på seg. Klarte nesten ikke gå ut i bilen engang i går, så ei natt på jobb med kanskje 10 mil i bil + tung jobbing i tillegg var ganske uaktuelt. Synes det er grusomt å sykmelde meg også, men går det ikke så går det ikke...

Jeg håper lille snuppa di er i bedre form nå, at nesa ikke er så tett og at tennene ikke er like ille heller. Vanskelig å vite med dissa små bestandig...

Uansett, du får ha en fortreffelig helg videre Gullet26, kos deg som best du kan! :klem: fra meg til deg denne lørdags formiddagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...