Gå til innhold

Gullet26`s nye hverdag!

Gullet26

Anbefalte innlegg

Goood moorgen :vinke:

Her har vi luktet på våren,men i dag snør det store snøflak!!! Vil ha våååår :sur:

Ha en fiiin dag :klem:

Endret av Jettes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Malina

:vinke: Hei Snuppa!

Nå er det en stund siden jeg har vært innom deg....Håper alt står bra til! ;)

Må si du har kommet langt i dagboken din allerede ;)

STOR :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goood moorgen :vinke:

Her har vi luktet på våren,men i dag snør det store snøflak!!! Vil ha våååår  :sur:

Ha en fiiin dag  :klem:

Jøss bor på feil kant av landet ja :ler::klem:

Gikk visst glipp av 10-siders-fest... Så da :hoppe: jeg litt for side 11 og lukten av vår! ;)

thank you snuppa.... :sjarmor:

:vinke:  Hei Snuppa!

Nå er det en stund siden jeg har vært innom deg....Håper alt står bra til!  ;)

Må si du har kommet langt i dagboken din allerede ;)

STOR  :klem:

Det var kos å se deg igjen... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

God morgen snuppelure!!

Sitter her med farge i håret jeg da, håret ble bare mer og mer SKJOLDETE etter forrige frisørbesøk, så dro ned og klaget i går. Fikk da med meg hjemmefarge og avslag i pris ved neste besøk! Var visst et eller annet galt med fargen ho brukte sist, flere som har blitt ujevn også... :frustrert:

Så nå er jeg litt spent her, 20 minutter igjen til jeg skal skylle ut...

DU får ha en god dag, jeg gleder meg til å fyre opp her etterpå. Litt kaldt her inne ja...

:klem: fra Trinemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen snuppelure!!

Sitter her med farge i håret jeg da, håret ble bare mer og mer SKJOLDETE etter forrige frisørbesøk, så dro ned og klaget i går. Fikk da med meg hjemmefarge og avslag i pris ved neste besøk! Var visst et eller annet galt med fargen ho brukte sist, flere som har blitt ujevn også...  :frustrert:

Så nå er jeg litt spent her, 20 minutter igjen til jeg skal skylle ut...

DU får ha en god dag, jeg gleder meg til å fyre opp her etterpå. Litt kaldt her inne ja...

:klem: fra Trinemor!

let me know hvordan det blir da...godt dem har vett på å ordne opp :klem: er det kaldt hos deg????nå er det 0 grader ute ahhh gleder meg til solveggen når Anell har sovna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

Hei igjen snuppa!

Håret ble faktisk bra, ble så klart en del mørkere for å dekke over alt det gamle, men ble veldig fornøyd. Håret ser sunnere og lengre ut, for å si det sånn :-D Og så kommer ikke etterveksten til å synes så godt som i det blekede håret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAGENS LILLE SUNNE

LITT SNACKS TIL SOLVEGGEN I PÅSKEN:

Varm sjokolade med appelsin og kanel

*1.5dl lettmelk

*1/2 plate mørk kokesjokolade

*1/4 ts kanel

*raspet skall av en 1/4 appelsin

*1/2 ts dermasukker-> fruktose

*1/2 ts vaniljesukker

del sjokoladen opp i biter og smelt over svak varme i litt av melken,rasp skallet av en 1/4 appelsin på et fint rivjern og ha dette,kanel,sukker og vaniljesukker i sjokoladen,rør godt og ha opp i resten av melken kok opp...

Dagen i dag har flydd unna,ble gåtur,soling og soving fra 12-15 og så var det middag på veslemor!!Nå er hu oppe hos farmor en tur og jeg har forbredt middag til meg og sambo skal ta meg en

:dusje:

litt frysen etter all lufta og sol...Også er det wok på menyen har lagt svinekjøttet i marinade som jeg lager selv og grønnsaker er finito *nam,nam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen snuppa!

Håret ble faktisk bra, ble så klart en del mørkere for å dekke over alt det gamle, men ble veldig fornøyd. Håret ser sunnere og lengre ut, for å si det sånn :-D Og så kommer ikke etterveksten til å synes så godt som i det blekede håret ;)

snasen dame jaaaaaaaaaaaaaa...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en ny dag,skjønner ikke det de bare kommer og kommer!!I posten i går kom "omslagsarket" mitt som jeg skal sende inn alt av papirer til syke/vernepleien!Jeg søker på grunnlag av realkompetanse fordi jeg har fagbrev fra føra som omsorgsarbeider...På siste side stod det plutslig:

MOTIVASJON FOR STUDIEVALG-> jada da må jeg skrive en hel haug da om hvorfor jeg er motivert og det eneste jeg har tenkt på er at jeg vil gå en av disse fagene fordi jeg jobber innen det(legevakt+psykisk utviklingshemmede+ et sykt barn hjemme hos en familie) og vil utvide kompetansen min i forhold til jobbene jeg gjør for å kunne yte mer faglig..hmmmm? er det nok å skrive det da??

Men under stod det jaguu meg:

EGENVURDERING HVORFOR JEG MENER AT JEG KAN GJENNOMFØRE DISSE 3 ÅRENE DA:

jeg syns da det går litt igjen jeg da med en over,det er jo også det som er motivasjonen at jeg har lyst til å utvide utdannelsen min og fordi jeg jobber sånn som jeg gjør og får å få fast jobb på legevakta f.eks må man ha sykepleier/vernepleie-> + alle kursene jeg har innen akuttpleie...Og seff at jeg ikke vill gå på minstelønn i 20år-> det holder jeg for meg selv!!

NOEN FORSLAG??????HJELP........... :grine:

også går jeg å venter på kontatstøtten om dagen da siden Anell enda ikke har noe barnehageplass!!Men tror du at trygdekontoret sender ut no brev om at jada vi har mottat søknaden din og behandlingstiden er så så lenge,neida måtte ringe her om dagen for di utbetalinga er nå i slutten av mars->dvs neste uke,men fikk ikke en dritt av svar :sur: veldig overrasket siden det er en offentlig instans da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...............men bortsett fra det er det en knakende fin dag blå himmel og sol og vi får besøk etterpå og jeg jobber ikke før natt til lørdag og fredag er det barnesang!Sambo og veslemor drar på hytta på fredag og jeg kommer etter på lørdag etter noen timer søvn sååå det ser ut til at resten av uka kan bli strålende

DAGENS LILLE SUNNE

Et lite glass jucie til frokost om morgenen gir c-vit og forbygger uvi (urinveisinfeksjon) vel en uten sukker ;)

i dag kommer ikke sambo hjem før i 20 tia ahhhhh :tristbla: kjipt!!!Dagen blir så laaaaaaaaaaaaaaang da,men som sagt får vi litt besøk så det blir kos..Middag i dag blir lapskaus og speltrundstykke *nam,nam* for både meg og veslemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Det er ikke alltid like lett å finne på noe fornuftig og skrive i slike søknader. Bruk litt tid og tenkt nøye igjenom de forskjellige sidene av studievalget ditt. Skriv ned stikkord etter hvert. Til slutt kan du sette alle stikkordene i system og plutselig har du søknaden ferdig. Lykke til :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det er ikke alltid like lett å finne på noe fornuftig og skrive i slike søknader. Bruk litt tid og tenkt nøye igjenom de forskjellige sidene av studievalget ditt. Skriv ned stikkord etter hvert. Til slutt kan du sette alle stikkordene i system og plutselig har du søknaden ferdig. Lykke til :klem:.

det sa mamma også :klem: jeg føler at de er like viktig å være kort og konkret som å skrive en haug av sider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Skal du søke sykepleien du?

Er utdannet sykepleier jeg, men har lyst til å ta noe mer administrativt slik at jeg kan jobbe som sekretær på legekontor ol. Litt problemer med ryggen, så det er ikke akkurat ideelt å pleie sengeliggende...

Men i søknaden kan du jo skrive litt om at du allerede jobber innen helsevesenet da, og at du er glad i å jobbe med og for mennesker, hjelpe, støtte osv.! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...