Gjest Rødtoppen Skrevet 16. mars 2006 #181 Del Skrevet 16. mars 2006 God morgen lille søster, god morgen store bror! (som fortsettelse på sangen) Bare innom for å si god dag jeg, skal hoppe i seng straks. Opp igjen kl 13, intervju kl 14 - er LITT spent her kan du si... Skjedd en del bare siden i går i tilværelsen her, skal fortelle mer om det senere. Er bare positivt altså, veldig faktisk Ha en god dag i solveggen! Nå litt her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 16. mars 2006 #182 Del Skrevet 16. mars 2006 SIDE 10!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #183 Del Skrevet 16. mars 2006 TIL SIDE 10!!!!!!!!!!!!!!! Dette må feires,må få lov å takke alle som gjør dette mulig hadde aldri klart det uten dere :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 16. mars 2006 #184 Del Skrevet 16. mars 2006 God morgen alle barn på jord....kan den ikke helt jeg da Hurra for siden 10 :hoppe: Du må jo snart blli brun du som soler deg sånn Hørest kjempe deiligt ut Håper du får en fiiin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #185 Del Skrevet 16. mars 2006 ja nå idag ser jeg det godt..Anell sov i 1 1/2 time i vogna si og da satt jeg i solveggen og kosa meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 17. mars 2006 #186 Del Skrevet 17. mars 2006 God morgen heffalumpen! (hvorfor SNUT etter forresten? Skal legges til at jeg ikke har sett filmen da...) Ville bare titte innom deg før jeg legger meg jeg, trøtt i dag gitt. 3 netter etter hverandre er egentlig nok, 4 går til nød og 5 er helt grusomt! Hehe! Trøster meg med at jeg tjener like mye på EN nattevakt i hjemmespl som jeg tjener på to dagvakter, f.eks. på sykehuset. I morra har jeg fri tilgang på pc'n hele dagen, så da kommer jeg til å skrive litt mer både hos deg og meg vet du. MYE å fortelle se - selv om det nok ikke blir noe fast jobb på meg enda da - skal fortelle om det også! Nå skal jeg gå og noen timer til gubben kommer hjem fra jobb og vi skal en tur til Svinesund. Snus og mat da veit du! fra Trinemor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #187 Del Skrevet 17. mars 2006 God morgen heffalumpen! (hvorfor SNUT etter forresten? Skal legges til at jeg ikke har sett filmen da...) Ville bare titte innom deg før jeg legger meg jeg, trøtt i dag gitt. 3 netter etter hverandre er egentlig nok, 4 går til nød og 5 er helt grusomt! Hehe! Trøster meg med at jeg tjener like mye på EN nattevakt i hjemmespl som jeg tjener på to dagvakter, f.eks. på sykehuset. I morra har jeg fri tilgang på pc'n hele dagen, så da kommer jeg til å skrive litt mer både hos deg og meg vet du. MYE å fortelle se - selv om det nok ikke blir noe fast jobb på meg enda da - skal fortelle om det også! Nå skal jeg gå og noen timer til gubben kommer hjem fra jobb og vi skal en tur til Svinesund. Snus og mat da veit du! fra Trinemor!! ← Anell har en heffalomp ehh eller 3 *ss* det begynte med at hun fikk en liten en når hun ble født og den er hun veldig glad i,sover med den om natta og en dag så satt jeg og leika med Snut-> heffalompen og tøysa me henne og skulle lage lyd også ble det til at jeg sa snuuuuuuuuut og dytta snabelen på maven hennes og da lo hun så han ble bare hetene Snut etter det selv om den heter lompa i filmen så sånn er det.... Nuh skal vi ut og shoppe litt også er det jobb på meg men konner sterkere tilbake imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 17. mars 2006 #188 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg kom også inn hit for å spørre om snut, og der fikk jeg jo svaret på det ja. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 17. mars 2006 #189 Del Skrevet 17. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #190 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg kom også inn hit for å spørre om snut, og der fikk jeg jo svaret på det ja. God helg! ← Hehe jau...god helg til deg også ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 18. mars 2006 #191 Del Skrevet 18. mars 2006 Du får ha en utmerket lørdag!!! Her sitter vi benka i sofaen og ser på skiflygning!! DET er artig det!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 18. mars 2006 #192 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei og hopp, og GOD HELG til deg fra meg!! Hvis du trenger en liten oppmuntring, sjekk ut disse kattene her Jeg trodde jeg skulle knekke sammen, spesielt av den siste katten. "Oh, don piaaaaaaano" Sjekk ellers ut dagboka mi for oppdateringer Håper du koser deg i dag i hvert fall, jeg slapper av alene hjemme jeg. Deilig innimellom det også Og så får jeg gjort en del hjemme her da, så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 18. mars 2006 #193 Del Skrevet 18. mars 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #194 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei og hopp, og GOD HELG til deg fra meg!! Hvis du trenger en liten oppmuntring, sjekk ut disse kattene her Jeg trodde jeg skulle knekke sammen, spesielt av den siste katten. "Oh, don piaaaaaaano" Sjekk ellers ut dagboka mi for oppdateringer Håper du koser deg i dag i hvert fall, jeg slapper av alene hjemme jeg. Deilig innimellom det også Og så får jeg gjort en del hjemme her da, så klart! ← nei er det mulig me sånne katter a.. Vilt -> durer inn i boka di.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #195 Del Skrevet 19. mars 2006 Du får ha en utmerket lørdag!!! Her sitter vi benka i sofaen og ser på skiflygning!! DET er artig det!!!! ← ja er ikke helt inn i det der jeg,fortsatt god helg God helg ← God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 19. mars 2006 #196 Del Skrevet 19. mars 2006 God dag snuppelure! Bare innom og sier HEI i det nydelige været jeg, straks ut og slikke litt mer sol her. Godt og varmt i solveggen kan du si! Ha en fortsatt fortreffelig søndag! fra Trinemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #197 Del Skrevet 20. mars 2006 Nok en uke herregud tia bare raser avgårde,i helga har Anell vært hos mamma så jeg og gubben har hatt alene tid og hva kommer ruslende da joda Tante Fa.. rød også så kraftig også da......Blitt no drit hele greia etter at jeg fødte men men slik er livet!!! PÅ fredag jobbet jeg kvelden og sambo var ute med jobben etter jobb dro jeg innom ei vennine og slappet av noen timer. På lørdag var det litt shoppings,hårklipp og div frem til 12 også dro vi til lillestrøm på båtmessa var der til kl 16 og hjem og spiste litt også dro jeg til en annen vennine,vært veldig flink til å besøke folk i helga kosleig å se dem... Og i går var det å gjøre ferdig kjellerstua,vi har pusset opp den så varmekablene ble koblet til i går og skrudd på fikk hengt opp gardiner og bilder og litt div!!Begynner å hjele nedi der nå,neste prosjket nede er en liten do som vi skal koble til igjen,må ha nytt toalett da ,fliser på gulvet og smeller opp panel på veggen!ER vel 2kvm eller no så hehe blir ikke store jobben.. UKAS MENY!!!! Mandag: Knakkpølse,spaghetti og salat Tirsdag: Wok og grønnsaker med ris Onsdag: Lapskaus med speltrundstykker Torsdag: Seibiff me salat og potet Fredag: Hjemmelaget lasagne salat og spelt rundstykker LØrdag: Valgfritt Søndag: Grøt jada en god uke i middagsveien DAGENS LILLE SUNNE PLANLEGG TRENING I KALENDEREN AKKURAT SOM MAN PLANLEGGER MØTER så på min kalender i dag står det stram&sterk kl20 I dag har vi bil så vi skal besøk en 3 vennine,får litt bedre samvittighet når man har tid og får sett dem selv om vi snakker på tlf,msn og sms..Men alle har barn og jobber og tiden strekker ikke alltid til for noen av oss!!!Det blir en nydlig dag og her er sola oppe og det er -3c i skyggen..*jippi* JEG LUKTER VÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2006 #198 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg kjenner også den lukta! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #199 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg kjenner også den lukta! Ha en flott dag! ← HEHE JA MAN LUKTER MYE RART...JEG HUSKER AT NÅR JEG VAR GRAVID KJENTE JEG KAFFEBOKSEN I ANDRE ENDEN AV HUSET NÅR JEG LÅ PÅ SOVEROMMET SAMBO TRODDE JEG HADDE KLIKKA FOR JEG KLAGDE OVER AT DET LUKTA SÅ KAFFE HELE TIDEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 20. mars 2006 #200 Del Skrevet 20. mars 2006 God morgen snuppa! Høres ut som du har hatt en god helg, SELV om tante rød kom på besøk (så klart). Her har det vært stille og rolig ettersom gubben har jobba, så jeg har hatt MYE tid for meg selv til å planlegge hva vi trenger til huset osv Håper du får tid til å kose deg litt i dag å, været her er helt nydelig. 6 varme i skyggen nå, jeg å lukter vår nå kan du si. Herreguuuuuuuuuuuuuuud! Katta har begynt å leke med teppet på gulvet i stua av alle ting, og jeg får ikke tak i ho så jeg får tatt ho heller liksom... Får lempe ho ut etterpå, gulvteppet blir jo frynsete... Uansett, til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå